Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE "REPARATII SI ASFALTARE DRUMURI COMUNALE SI DE INTERES LOCAL IN COMUNA DUMBRAVA"
Detaliu pentru invitatia numarul 322448
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322448/21.03.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE "REPARATII SI ASFALTARE DRUMURI COMUNALE SI DE INTERES LOCAL IN COMUNA DUMBRAVA"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dumbrava-Judetul PrahovaCod fiscal: 2843329, Adresa: Primaria Comunei Dumbrava Judetul Prahova, Dumbrava, Telefon: 0244471400, Fax: 0244471921
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Dumbrava Judetul Prahova, Dumbrava, Romania, cod postal: 107220, telefon: +40 244471400, fax: +40 244471921, persoana de contact: Ionut Tanase
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Dumbrava , str. Principala , nr 447 , sat Dumbrava , judetul Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE "REPARATII SI ASFALTARE DRUMURI COMUNALE SI DE INTERES LOCAL IN COMUNA DUMBRAVA"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari cuprinde : servicii de proiectare precum si lucrari de executie "Reparatii si asfaltare drumuri comunale si de interes local in comuna Dumbrava , judetul Prahova".
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 727, 077 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 34000 lei.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire : conform art.86 alin(1)din H.G nr.925/2006.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in cazul respingerii unei contestatii la CNSC, din valoarea garantiei de participare se va retine suma de 5507, 08 lei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul , forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA ( in cazul IMM-urilor aceasta va fi de 5 %).Modul de constituire: conform art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006a)Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (cf.H.G.nr.1045/2011)b)Scrisoare de garantie bancara de buna executie , in favoarea autoritatii contractante, conform formularc)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G nr.34/2006 (tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura cf prevederile art.180 din O.U.G nr 34/2006)-prezentare formular 2 anexat ;2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006 -prezentare formular 3 anexat ( tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura cf prevederilor art.181 lit. a) c1) si d) din O.U.G nr 34/2006.)3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 4 -prezentare CERTIFICAT de participare cu oferta independenta - in baza Ordinului nr.314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva pocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, prezentare formular 54)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G nr.34/2006 (se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator , daca este cazul ) prezentare formular 6. Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Bunea Nicolae - primarApostol Marian -secretarTanase Ionut - resp Achizitii Publice-membru comisieNita Gheorghe- viceprimar-membru comisieApostol Elena -contabil sef-membru comisieApostol Maria -referent -membru comisieIonescu Sevasta - consilier -membru comisie5)Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul local si certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat. Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoane juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pa langa Tribunalul Teritorial, - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta, in procesul de evaluare , va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie conform cu originalul.Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri din ultimii 3 ani sa fie de minim 3.000.000 lei.Pentru I.M.M cifra medie globala poate fi de 50%din valoarea propusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara.Se vor prezenta declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si Fisa de experienta similara., Declaratie privind lista principalelor servicii in ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta va respecta preved.art.13 alin 1 si 2, precum si art.14 alin 1 si 2 din Ord.509/2011, operatorul econ.putand face dovada experientei similare prin oricare din modalitatiile prevazute la alin.1 art.13 si alin 1 art.14 din Ord.509/2011.Experienta similara pentru executie un contract de lucrari similare cu obiectul prezentului contract de achizitie , in valoare de cel putin 1.600.000 lei, fara TVA.Experienta similara pentru proiectare un contract de servicii similare cu obiectul prezentului contract de achizitie , in valoare de cel putin 35.000 lei , fara TVA.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinite prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati ., Informatii privind dotarea tehnica -Declaratie si Lista privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Dotare tehnica- cerinte minime: 1 buc.statie mixturi asfaltice cu capacitate de cel putin 170t/h ;1 buc statie de preparat beton cu o capacitate de cel putin 80mc/h; 1 buc.repartizor finisor de asfalt cu o capacitate de asternere de cel putin.170 t/h; 2 buc cilindru compactor ; 1 buc.autogreder ; 3 buc.autobasculanta ; 1 buc.excavator ; 1 buc. incarcator pe pneuri si/sau senile;1 buc freza de asfalt;1 buc masina imprastiat emulsie cationica;1 buc perie mecanica ., Informatii privind capacitatea profes. Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului.Personal de specialitate-cerinte minime: 1 proiectant-inginer specializarea"Cai Ferate Drumuri si Poduri" ;1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor in domeniul II"Constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele"1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor in domeniul " Drumuri, poduri, tunele".1 manager al sistemelor de management de mediu1 manager de proiectSe vor prezenta CV-urile peronalului propus, copiediplome/atestate/autorizatii /certificate profesionaleobtinute.Pt.reponsabilul tehnic cu executia se va prezenta atestat RTE, valabil la data deschid ofertelor, pentru domeniul drumuri, in copie conf cu original , pt responsab cu controlul calitatii se va prezenta atestat ISC sau decizia de numire din partea conducator., conf cu orig, Informatii privind asocierea - Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare., Informatii privind subcontractantii-daca este cazul.Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Standarde de asigurare a calitatii-ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 08:35