Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE "REPARATII SI ASFALTARE DRUMURI COMUNALE SI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BUCOV"


Detaliu pentru invitatia numarul 326169
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BUCOV (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BUCOV)
Numar invitatie: 326169/10.05.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE "REPARATII SI ASFALTARE DRUMURI COMUNALE SI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BUCOV"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUCOV (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BUCOV)Cod fiscal: 2843531, Adresa: COMUNA BUCOV, Bucov, Telefon: 0244275046, Fax: 0244275170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BUCOV, Bucov, Romania, cod postal: 107110, telefon: +40 0244275046, fax: +40 0344816380, persoana de contact: ION SAVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BUCOV, Bucov, Romania, cod postal: 107110, telefon: +40 0244275046, fax: +40 0344816380, persoana de contact: ION SAVU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE "REPARATII SI ASFALTARE DRUMURI COMUNALE SI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BUCOV"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari cuprinde : servicii de proiectare precum si lucrari de executie "Reparatii si asfaltare drumuri comunale si de interes local in comuna Bucov, judetul Prahova"
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 806, 451 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 16120 lei.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire : conform art.86 alin(1)din H.G nr.925/2006.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in cazul respingerii unei contestatii la CNSC, din valoarea garantiei de participare se va retine suma de 4586, 45lei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul , forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA ( in cazul IMM-urilor aceasta va fi de 5 %).Modul de constituire: conform art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006a)Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (cf.H.G.nr.1045/2011)b)Scrisoare de garantie bancara de buna executie , in favoarea autoritatii contractante, conform formularc)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G nr.34/2006 (tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura cf prevederile art.180 din O.U.G nr 34/2006)-prezentare formular 2 anexat ;2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006 -prezentare formular 3 anexat ( tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura cf prevederilor art.181 lit. a) c1) si d) din O.U.G nr 34/2006.)3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 4 -prezentare CERTIFICAT de participare cu oferta independenta - in baza Ordinului nr.314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva pocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, prezentare formular 54)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G nr.34/2006 (se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator , daca este cazul ) prezentare formular 6. Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Savu Ion - primarNae Florentina -secretarNeagu Ioana - resp Achizitii Publice-membru comisieNicolescu Nicolae- viceprimar-membru comisieStefan Petre-referent -membru comisieCojocaru Aurel -consilier-membru comisieParvu Ion - consilier -membru comisie5)Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul local si certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat. Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.Documentele se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoane juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pa langa Tribunalul Teritorial, - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta, in procesul de evaluare , va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie conform cu originalul.Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizataa acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri din ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 lei.Pentru I.M.M cifra medie globala poate fi de 50%din valoarea propusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf. privind exp similara.Se vor prezenta declaratie privind lista princip lucrari executate in ultimii 5 ani si Fisa de exp similara., Decl privind lista principalelor servicii in ultimii 3 ani.A.C. va respecta preved.art.13 alin 1 si 2, precum si art.14 alin 1 si 2 dinOrd.509/2011, op. econ.putand face dovada exp. similare prin oricare din modalitatiile prevazute la alin.1 art.13 si alin 1 art.14 din Ord.509/2011.Exp similara pentru executie un contract de lucrari similare cu ob prez. contract de achizitie , in valoare de cel putin 791.000lei, fara TVA.Exp similara pentru proiectare un contract de servicii similare cu obiect prez contract de achizitie , in valoare de cel putin 15.000 lei , fara TVA.In cazul unei asoc cerintele privitoare la exp simil pot fi indeplinite prin cumul de catre grupul de op ec. asociati .Nota : Experienta similara poate fi dovedita si prin prez unui contract avand ca obiect pr. si ex. de lucr simil prez contr in val de 806000(fara TVA), Informatii privind dotarea tehnica -Declaratie si Lista privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Dotare tehnica- cerinte minime: statie mixturi asfaltice ; statiede preparat beton ;repartizorfinisor de asfalt ;cilindru compactor ; autogreder ; autobasculanta ; excavator ; incarcator pe pneuri si/sau senile;freza deasfalt ;masina imprastiat emulsie cationica; perie mecanica ., Informatii privind capac profes. Decl care contine inf. privind pers. tehnic de special., preg.prof si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct cu indeplinirea contr.Personal de specialitate-cerinte minime: 1 proiectant-inginer specializarea"Cai Ferate Drumuri si Poduri" ;1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor in domeniul II"Constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele"1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor in domeniul " Drumuri, poduri, tunele".1 manager al sistemelor de management de mediu1 manager de proiectSe vor prezenta CV-urile peronaluluipropus, copiediplome/atestate/autorizatii /certificateprofesionaleobtinute.Pt.reponsabilul tehnic cu executia se va prezentaatestat RTE, valabil la data deschid ofertelor, pentru domeniul drumuri, incopie conf cu original , pt responsab cu controlul calitatii se va prezentaatestat ISC sau decizia de numire din partea conducator., conf cu orig., Informatii privind asocierea - Mai multi op. ec. au dreptul de ase asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isilegalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asoc. va fi legalizata incazul in care oferta comuna va fi declarata castig., Informatii privind subcontractantii-daca este cazul.Subcontractantii despecialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Standarde de asigurare a calitatii-ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIRECT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer