Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie retea de comunicatii date-voce si proiectare si executie instalatii de ventilatie


Detaliu pentru invitatia numarul 333388
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Numar invitatie: 333388/08.08.2012
Denumire contract: Proiectare si executie retea de comunicatii date-voce si proiectare si executie instalatii de ventilatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213132761, persoana de contact: Jipa Valentin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Logistica str. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie retea de comunicatii date-voce si proiectare si executie instalatii de ventilatie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie retea voce -date si proiectare si executie instalatii ventilatie
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 245, 925 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru lotul 1:10882 lei Pentru lotul 2:1600 leiRetineri intr-una sau mai multora dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publicain perioada de valabilitate a ofertei.d) a depus o contestatie la C.N.S.C si aceasta a fost respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma prevazuta la art. 278^1 lit b) din O.U.G. 34/2006In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.constituire - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO31TREZ7055005XXX000169 deschis laTrezoreria Sectorului 5, cod fiscal 4267060- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in originalPentru I.M.M.-uri gar - in procent de 50 % din cuantumul precizat la punctul 2.Perioada de valabilitate(45 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor4. Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor.5. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 dinHG nr. 925/2006 si art. 278^1 lit b) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de10%din pretulcontractului fara TVA;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.5. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Formularul nr.5- Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Formularul nr. 17-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormularul nr. 14-Declaratie privind evitarea conflictului de intereseCertificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor ANAF si DITL, din care sa reiasa ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata, avandmentiunea ?conform cu originalul? .Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2011, cu numarul de inregistrare al de organelor competente- Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in conformitate cu Formular nr.6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru proiectarea si executarea lucrarilor de comunicatii RCVD al M.A.I.- lot 1, ofertantul(subcontractant, asociat) va face dovada ca este atestat sau licentiat., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (formularul 8).Se va mentiona proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti., Operatorii economici vor prezenta cel putin o scrisoare de recomandarepentru lucrari similare, de la beneficiar (in copie, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta), insotita de documente (procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor si/sau receptie finala ? se vor respecta prevederile Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011), care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, pe parcursul derularii contractului, privind eventualele prejudicii: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate, Declaratia si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- Formularul nr. 7.1, Formularul nr. 7.2 din Sectiunea III ? Formulare si modele a Documentatiei de atribuire. Se solicita CV pentru persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului (presedinte, director general, director tehnic, director financiar, sef santier), precum si ale oricaror specialisti cu sarcini ? cheie in indeplinirea contractului ? responsabili tehnici cu executia., autoritatea contractanta solicita ofertantilor asigurarea urmaririi executiei lucrarilor cu responsabili tehnici atestati (autorizati) pe categorii de lucrari - declaratie pe propria raspundere, Pentru proiectare si executie instalatii HVAC- lor 2, ofertantul(subcontractant, asociat) va face dovada ca este atestat sau licentiat, Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani(trebuie sa fie similare cu lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica)- pentru lot 1- proiectarea si executarea lucrarilor de comunicatii RCVD. Se vor mentiona contract/contracte distincte avand valoarea/valorile cel mult egala/egale cu valoarea estimata a lotului nr.1 insotite de documente distincte (recomandare) pentruproiectarea /executarea lucrarilor de comunicatii RCVD din partea autoritatii contractante si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor - se vor respecta prevederile Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011., Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani(trebuie sa fie similare cu lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica)- pentru lot 2- proiectare si executie instalatii HVAC.Se vor mentiona contract/contracte distincte avand valoarea/valorile cel mult egala/egale cu valoarea estimata a lotului nr.2 insotite de documente distincte (recomandare) pentruproiectarea /executarea instalatii HVAC din partea autoritatii contractante si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor - se vor respecta prevederile Ord. Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. ISO 9001 sau similar, pentru ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer