Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie Santuri dalate Pesteana Parau Valea Plopului ? Ulita Calugareni, Parau Valea cu Apa ? Fulger


Detaliu pentru invitatia numarul 327441
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Farcasesti
Numar invitatie: 327441/21.05.2012
Denumire contract: Proiectare si executie Santuri dalate Pesteana Parau Valea Plopului ? Ulita Calugareni, Parau Valea cu Apa ? Fulger
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna FarcasestiCod fiscal: 4718950, Adresa: com. Farcasesti, jud. Gorj, Farcasesti, Telefon: 0253/289544, Fax: 0253/289544
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Farcasesti, nr.1, jud. Gorj, Farcasesti, Romania, cod postal: 215235, telefon: +40 253289544, fax: +40 253289544, persoana de contact: Balu Danut Spiridon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Farcasesti, nr.1, jud. Gorj, Farcasesti, Romania, cod postal: 215235, telefon: +40 253289544, fax: +40 253289544
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Santuri dalate Pesteana Parau Valea Plopului ? Ulita Calugareni, Parau Valea cu Apa ? Fulger
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie santuri dalate in comuna Farcasesti pe o lungime totala de 1020m si realizare 52 bucati de podete tubulare fiecare de 5m lungime cu acces carosabil catre gospodarii conform specificatiilor Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45262300-4 - Lucrari de betonare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 359, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP) este: 7.000 lei.Modul de constituire al garantiei: SGB in original, OP confirmat de banca emitenta, sume in numerar depuse la casieria unitatii, orice alt instrument de garantare.Contul in care se depune garantia de participare este RO47TREZ3405006XXX000733 deschis la Trezoreria Rovinari.Dovada constituiri GP se va prezenta cel tarziu la deschiderea ofertelor si nu se introduce in plic.Perioada de valab. a GP va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.Aut. ctr. va retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, dupa caz;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care, in urma unei contestatii depuse de ofertant, CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut. ctr. va retine ofertantului din GP suma de 3.596, 2 lei, conform art.2781, alin.(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului de lucrari fara T.V.A.2. Modul de constituire a garantiei: retineri succesive din situatiile de plata.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. ctr., cont in care va depune o suma de cel putin 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, aut. ctr. urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular BCertificatoferta independenta ? formular GDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 ? formular HPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Balu Spiridon Danut - Primar2. Mihai Vasile ? Viceprimar3. Vladu Aurora ? Compartiment Contabilitate4. Ciobanu Carmen ? Consilier Juridic5. Cauc Dumitru - consilier local6. Belgiu Anntonica - consilier local7. Seftoiu Ecaterina - consilier local8. Trante Antonie - consilier local9. Vezure Vasile - consilier local10. Sapunaru Gheorghe - consilier local11. Trante Marius - consilier local12. Purcarinn Ileana - consilier local13. Buursuc Manuel - consilier local14. JoceaDumitru - consilier local15. Balu Madalina - consilier localCertificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) Persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie minim 700.000 leiSe va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010 (copie lizibila cu mentinea conform cu originalul)Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2009 (copie lizibila cu mentinea conform cu originalul)Se va prezenta formular B2. Pentru conversie se va folosi cursul de schimb Leu/Euro mediu anual al BNR pentru fiecare an in parte disponibil pe la adresa www.bnr.ro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 5 ani un contractde executie de lucrari similare cu o valoare de minim 350.000 lei.Se va prezenta formularul C3, privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Se vor prezenta copii de pe parti relevante aleunui contract de executie de lucrari similare cu o valoare de minim 350.000 lei (copie legalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalul).Prin "Ofertantul trebuie sa fi finalizat un contract" se va intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani un contractde prestari servicii similare (proiectari de lucrari similare) cu o valoare de minim 17.000 lei.Se va prezenta formularul C2, privind principalele prestari de servicii similare (proiectari de lucrari similare) realizate in ultimii 3 ani.Se vor prezentacopii de pe parti relevante ale unui contract de prestari servicii similare (proiectari de lucrari similare) cu o valoare de minim 17.000 lei (copie legalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalul).Prin "Ofertantul trebuie sa fi finalizat un contract" se va intelege: servicii receptionate partial sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie), Informatii privind subcontractantiiSe solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul saumaimultisubcontractanti, contractantul are obligatia de a prezenta laincheierea contractului de achizitie publica respectiv contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizatiinoferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Peparcursulderulariicontractului, contractantulnuaredreptuldeainlocuisubcontractantii nominalizatiinofertafaraacceptulautoritatiicontractante, iareventualainlocuireaacestoranu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele dotari (in proprietatesau inchiriate): un excavator, o autobetoniera, o autobasculanta, o automacara, un calculator cu licenta a sistemului de operare, o licenta a unui soft pentru intocmirea devizelor de lucrari.Se va prezenta formularul E, privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta documente care sa justifice cele solicitate - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul sau o declaratie pe propria raspundere privind punerea la dispozitie a echipamentelor tehnice necesare indeplinirii contractului in original, Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatorul personal: un responsabil tehnic cu executia in constructii, un responsabil cu calitatea in constructii, un inginer proiectant.Se va prezenta un formular privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Pentru personalul solicitat se vor prezenta CV-urile acestora, documente care sa justifice calificarea, contractele de munca sau de colaborare/prestari servicii copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, precum si angajamentul de disponibilitate al personalului/organismului tehnic de specialitate de care dispune si care va indeplini contractul in original Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001/2008 in domeniul executiei lucrarilor de constructii sau alte documente echivalente acceptateSe va prezenta certificatul ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente acceptate (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalul), Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu - Certificat ISO 14001/2005 in domeniul executiei lucrarilor de constructii sau alte documente echivalente acceptateSe va prezenta certificatul ISO 14001/2005 sau alte documente echivalente acceptate (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Reprezinta pretul perceput atat pentru proiectarea cat si pentru executia lucrarilor
Durata de realizare a investitiei (proiectare si executie)
10
Descriere: Reprezinta durata de realizare a investitiei (atat proiectare cat si executie a lucrariloraferente obiectivului)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer