Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie sectie TBC a Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad, sistematizare si platforme de incinta, imprejmuire si acces


Detaliu pentru invitatia numarul 332589
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Arad
Numar invitatie: 332589/27.07.2012
Denumire contract: Proiectare si executie sectie TBC a Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad, sistematizare si platforme de incinta, imprejmuire si acces
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AradCod fiscal: 3519941, Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Telefon: 0357/731100, Fax: 0357/731287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Romania, cod postal: 310003, telefon: +40 357731100, fax: +40 0357731287, persoana de contact: NADIA RALUCA LUCACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Arad, str.Corneliu Coposu nr.22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie sectie TBC a Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Arad, sistematizare si platforme de incinta, imprejmuire si acces
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in achizitia pachetului: - servicii de proiectare, faza D.T.A.C. pentru demolarea cladirilor existente, obtinerea de catre ofertant a Autorizatiei de Demolare a constructiilor existente pe amplasament;
- lucrari de demolare a constructiilor existente pe amplasament;
- servicii de proiectare, faza Proiect tehnic de executie (P.T.), obtinerea de catre ofertant a Autorizatiei de Construire, inclusiv a tuturor avizelor si acordurilor necesare (inclusiv a Avizului privind securitatea radiologica, conform Ordinul presedintelui Comisiei Nationale pentru Controlul Activitatilor Nucleare nr. 14/2000, a Avizului privind radioprotectia persoanelor in cazul expunerii medicale la radiatii ionizante, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii si familiei si al presedintelui Comisiei Nationale pentru Controlul Activitatilor Nucleare nr.285/79/2002) si asigurarea asistentei tehnice de specialitate pe durata executiei lucrarilor, aferente realizarii investitiei propuse;
- lucrari de executie aferente realizarii investitiei propuse.
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 586, 433 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 240.000 lei, sa fie irevocabila.Moneda in care se va constitui: lei; Limba in care se va prezenta garantia: limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata.Perioada de valab.a garantiei: 120 de zile de la termenul limita de dep. a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii per.de valab. a ofertei, per.de valab. a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofer. si-a retras oferta.Forma de const.(conform art. 86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Trez. Mun. Arad, nr. RO13TREZ0215006XXX006670 ? pentru pers.fizice/ juridice romane; prin virament in contul Judetului Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares, nr. RO03BTRL00201202A17432XX - pentru pers.fizice/juridice straine;printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara ori o soc.de asig., prin ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data desch.ofert., prin numerar la casieria unitatii(max.5000 lei). Dovada constituirii garantiei, dupa caz, insotita de declaratia de incadrare in categoria IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat, la vedere. Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in fav. Judetului Arad, prin C.J.A.; Sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in fav.careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil. pt.care a fost const.care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prevazute la art.86 alin.(4) din HG 925/2006.Trebuie sa prevada posib. retinerii sumei, cfm.art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va const.in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de const. cfm.art.90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie cfm HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006). Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr. 5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr. 28. Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modif.si compl.ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, consilierii judeteni si persoanele care vor face parte din comisia de evaluare, conform art.6 din OUG 96/2002 se regasesc in anexa la Formularul nr.26. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de O.N.R.C.de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.Vor fi calificati doar op.ec. care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul proc.de achizitie.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care certificatul ORC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/asociere/ tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat: 20.000.000 lei fara TVA. In cazul in care operatorul economic prezinta o decl.de incadrare in categoria IMM-urilor cfm. Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.IMM, ac. benef.in baza art.16 alin.2, de reduceri cu 50% pt.crit.legate de cifra de afaceri, cerute in achiz.publice. Ca o asoc.sa benef.de preved.art. 16 alin.2 din legea 346/2004, trebuie ca toti membrii sa prezinte o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor., Se va completa urmatorul formular: Fisa de ?Informatii generale? Formularul 3. In functie de informatiile si doc.disponibile operatorii economici vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei cu privire la cifra de afaceri globala. Convertirea in lei si euro, pentru ofert.romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1euro=4, 2379 lei.Pentru operatorii economici care nu au avut activit.in unul sau mai multi din cei 3 ani cifra de afaceri se va lua in considerare conform documentelor disponibile., NOTA: Atunci cand un grup de operat. economici depune oferta comuna, sit.ec. si financ.se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care pentru un ofertant exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indepl.de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.In cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, cond.privind cifra de afaceri trebuie indeplinita ori de ofertant ori de tertul sustinator.In cazul unei of. individ./comuna care beneficiaza, dupa caz, de subcontractare si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre ofertant, membrii asocierii sau tert sustinator, dupa caz;, Cerinte de calificare pentru ofertant/asociere/ tert sustinator: Asigurarea riscului profesional. Se va completa o Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, inastalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu, precum si daunele sau prejudiciile aduse fata de diverse persoane fizice sau juridice la valoarea contractului., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la semnarea contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevatede datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe perioada precizata.La semnarea contractului, ofertantul declarat castigator, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada ca dispune de fondurile necesare derularii investitiei pentru o perioada de minim 3 luni, in suma de 1.000.000 lei fara TVA-extras de cont daca finantarea e asigurata din surse proprii sau angajament ferm al finantatorului in cazul in care acesta apeleaza la alte surse de finantare (ex.banci).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta informatii privind masurile de protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Formular 16., Cerinte de calificare pentru ofertant/asociere/ tert sustinator: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari ale modului de indepl. a obligatiilor contractuale-Formular nr.8., Cerinte de calificare pentru ofertant/asociere/ tert sustinator: cel putin 1 contract, avand ca obiect executia de lucrari de reparatii capitale si constructii civile, similare cu obiectul achizitiei, cu o valoare minima de 9.000.000 lei fara TVA., Se vor prezenta parti relevante din contract (continand denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati) in copie semnate pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul insotite de recomandari din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate ? in copie si de Procesul-verbal de receptie la terminarea/ finalizarea lucrarilor?in copie. In vederea indeplinirii cerintelor privind experienta similara, in cazul in care, din motive de confidentialitate nu se vor putea depune in copie parti relevante din contractul prezentat, operatorii interesati vor putea prezenta si alt gen de documente emise/ contrasemnate de beneficiari din care sa reiasa informatiile mai sus indicate (tipuri de lucrari executate, valoare si perioada contractuala, termen de executie etc.)., Cerinte de calificare pentru ofertant/asociere/ tert sustinator: cel putin 1 contract avand ca obiect servicii de proiectare in vederea executiei de lucrari de reparatii capitale si constructii civile, similare cu obiectul achizitiei, cu o valoare minima de 200.000 lei fara TVA., Se vor prezenta parti relevante din contractul prezentat (continand denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati), in copie semnata pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul, insotit de recomandari din partea beneficiarului din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate ? in copie)., Cerinte de calificare pentru ofertant/asociere/ tert sustinator: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii pentru componenta executie de lucrari ce rezulta din extrasul de resurse. Dovada detinerii, sub orice forma (cumparare, inchiriere, comodat etc.), a utilajelor ce rezulta din extrasul de resurse. Completare Formular nr. 15, Cerinte de calificare pentru ofertant/asociere/ tert sustinator: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii pentru componenta de proiectare: 2 calculatoare; 1 imprimanta;1 plotter; licenta de program pentru calcul de rezistenta; licenta de program pt calcul hidraulic; licenta de program pentru desen tehnic Autocad sau echivalent pt cele solicitate mai sus. Completare Formular 15., Ofertantii vor avea posibilitatea de a prezenta facturi sau alte inscrisuri (in copie semnata pentru conformitate cu originalul) prin care sa faca dovada achizitionarii/detinerii la sediul firmei/ punctele de lucru a licentelor indicate sau alte documente relevante., Cerinte de calif.pt.ofertant/asoc./tert: Decl.priv.pers.respons.pt.exec.lucr.: 1 manager de proiect absolvent de studii sup.teh.de lunga durata in c-tii civile si indust., cu exp. prof. specifica in lucr.de c-tii civile min.3 ani; 2 sefi de santier din care: 1 ing. CCIA absolvent de studii sup.teh.de lunga durata in c-tii civile si industriale, cu exp.prof. specifica in lucr.c-tii civile min.3 ani, 1 ing. IC, absolvent de studii sup.teh. de lunga durata in c-tii, specialit. Instalatii in constructii, avand o experienta in coordonarea lucr. de instalatii pentru c-tii civile de min.3 ani; 1 ing. electronist responsabil cu instalat.de curenti slabi (retele calculatoare, instalatii antiincendiu, telefonie, antiefractie, etc);1 resp tehnic cu executia RTE sau 2 RTE atat in dom. lucrar. de c-tii civile si edilitare cat si instalatii, licentiat al unei facultati de c-tii si autorizat conform legii;1 resp desemnat ca manager pentru asig. calitatii lucrarilor (CQ);, Asigurarea de catre ofertant a pers. de specialit necesar pentru indepl. contract.de lucr.Pt tot personalul de mai sus se vor prezenta: CV-uri, in orig.sau copie cf cu orig., semnat de pers in cauza, copie dupa diploma absolv a studiilor teh., decl de disponib pe toata durata contract., copie dupa atestate/autorizatii (valabile la zi), contract de munca incheiat conform legisl in vig./contr. de colab. Se vor nom pers resp si pt acestea se vor prezenta certif de calif in meseria resp, contr.de munca incheiat conf legisl in vig./ contr. de colab/angajam. si decl de disponib pe toata durata contract. Activit de RTE, CQ nu vor fi cumulate de aceeasi pers chiar daca detine atestatele, ci vor fi pers separate. In cazul in care se prezinta initial angajam.de colab. la semnarea contractului ofertantul va prezenta contractul de colab. in copie cf. cu orig. Of. trebuie sa dispuna de personal tehnic necesar realizarii tuturor lucr. cf consumului cu manopera rezultat in urma proiectari., Cerinte de calificare pentru ofertant/asociere/ tert sustinator: Decl. privind pers.resp.pt. prest.serv.de proiectare: a) 1 manager de proiect-ing sau arhitect cu studii sup de lunga durata cu exp prof in proiectare lucr.de repar. capitale sau c-tii civile, dovedita prin particip.la cel putin un proiect similar; 2 ing cu studii sup in instalat. si termovent. cu exp prof in proiectare lucr. reparatii capitale sau c-tii civ de unitati sanitare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;2 arhitecti cu drept de semnatura si dovada din partea filialei unde este inscris ca nu ii este suspendat dreptul de semnatura, cu exp prof in proiectare lucrari de reparatii capitale sau c-tii civ de unitati sanitare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, b) 1 ing cu studii sup de rezistenta cu exp prof in proiectare lucrari de reparatii capitale sau c-tii civ unitati sanitare, dovedita prin part. la cel putin un proiect similar; 1 ing cu studii sup in instalatii electrice, atestat de ANRE pt proiectare de instalatii electrice interioare pentru c-tii civ si ind, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 KW; ing. electronist proiectant curenti slabi;1 ing cu studii sup autorizat in proiectarea de instalatii gaze;3 desenatori AUTOCAD (sau similar);1 proiectantauditor energetic;1 ing devizier cu studii sup in c-tii;1 manager pentru sist. de management al calitatii; 1 ing cu studii sup mecanice.- Formular nr. 12 Lista/informatii ref.la studiile, pregatirea prof. si calif.pers. de conducere, precum si ale persoanelor respons. pentru indepl.contr. de servicii., Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea serviciilor de proiectare.Pt.tot pers solicitat mai sus se vor prezenta: CV-uri, in original, copie cf cu orig, semnat de pers in cauza, copie diploma absolvire, copie certificat de atestare sau autorizatii -valabile la zi.Se vor prezenta, de asemenea, copie dupa contractul de munca incheiat conform legislatiei in vigoare/ contract de colaborare/angajamente si declaratie de disponibilitate pe toata durata derularii contractului. In cazul in care se prezinta initial angajamentul de colaborare la semnarea contractului ofertantul va prezenta contractul de colaborare in copie conforma cu originalul.Pt tot pers la care s-a solic experienta similara prin participarea la proiecte similare vor fi prezentate in copie cf cu orig. contractele similare. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 (SR EN ISO 14001:2004) sau echivalent, similar cu obiectul prezentei achizitii, in termenul de valabilitate mentionat de emitent.In cazul unei asocieri conditia privind SR EN ISO 14001:2005 (SR EN ISO 14001:2004)Sisteme de management de mediu sau echivalent trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/subcontractari, tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta., Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri conditia privind ISO 9001/2008, trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul unei sustineri/ subcontractari tertul/subcontractantul nu poate indeplini aceasta cerinta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cel mai scazut pret ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, b) pentru alt pret decat cel care a obtinut punctajul maxim acordat pentru acest factor, punctajul se va calcula astfel: Pn = Pretmin/Pretn x Pctmax, unde Pn = punctajul ofertei care se evalueaza; Pretmin = pretul cel mai mic dintre ofertele depuse; Pretn = pretul ofertei care se evalueaza
Costurile de exploatare/intretinere determinate pentru 1 an de zile/pat
20
Descriere: costurile de expl./intretinere determinate pentru 1 an de zile/pat, cuprind urmatoarele costuri: energie electica, gaze naturale, incalzire, climatizare si ventilatie (inclusiv consumabile mai importante: filtre, etc), preparare ACM, statia de preepurare a apelor uzate si costurile cu pers. auxiliar de expl./intretinere. Detalii algoritm calcul: a) pentru cel mai mic cost de expl./intret. deter. pentru 1 an de zile/pat, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, b) pentru alt cost de expl./intret. deter. pt. 1 an de zile/pat decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: Pn = Cmin/Cn x Pctmax, unde Pn = punctajul ofertei care se evalueaza;Cmin = costul de expl./intret. pt 1 an de zile cel mai mic dintre ofertele depuse; Cn = costul de expl./intret. pt 1 an de zile care se evalueaza. Calculul costurilor de exploatare/intret. se va raporta strict la tipurile de costuri mentionate mai sus, in calcul fiind luate toate aceste costuri.
Garantia acordata investitiei -tuturorlucrarilor in ansamblu- (peste 3 ani, solicitata prin caietul de sarcini, dar nu mai mult de 30 de ani)
20
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a)Pentru cea mai mare garantie oferita investitiei, se acorda punctajul maxim; b)Pentru alta garantie, punctajul se acorda astfel: Pn = Gn/Gmax x punctajul maxim alocat;Unde Pn = punctajul ofertei care se evalueaza;Gmax = garantia investitiei maxima ofertata;Gn = garantia investitiei ofertata prin oferta care se evalueaza. Punctaj total = Factor evaluare 1 + Factor evaluare 2 + Factor evaluare 3. Stabilirea ofertei castigatoare se va face in ordinea descrescatoare a punctajelor combinate privind aspectele financiare ale ofertei si aspectele tehnice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, posta (cheltuielile postale cad in sarcina operatorului economic), sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer