Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - proiectare si executie sediu primarie P+1e+foisor, imprejmuire ,ministatie de epurare si racordare la utilitati


Detaliu pentru invitatia numarul 351729
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Calugareni (Primaria Comunei Calugareni Giurgiu)
Numar invitatie: 351729/01.08.2013
Denumire contract: proiectare si executie sediu primarie P+1e+foisor, imprejmuire , ministatie de epurare si racordare la utilitati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Calugareni (Primaria Comunei Calugareni Giurgiu)Cod fiscal: 5798613, Adresa: Comuna Calugareni Judetul Giurgiu, Calugareni, Telefon: 0246/281313, Fax: 0246/281313
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: proiectare si executie sediu primarie P+1e+foisor, imprejmuire , ministatie de epurare si racordare la utilitati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si executie sediu primarie P+1e+foisor, imprejmuire , ministatie de epurare si racordare la utilitatilucrari: 1.623.266 lei far TVA, proiectare: 29.564 lei fara TVA , cheltuieli diverse si neprevazute 82.399 lei fara TVA (5.1% din valoarea estimata)
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 735, 229 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
30000 lei. Pentru alte monede se va lua in calcul cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelorDurata de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire este conform art. 86 din HG 925/2006.Ofertantul va pua la cunostinta ca in cazul formularii unei contestatii pe care CNSC o va respinge autoritatea contractanta ii va retine din garantie suma prevazuta la art 278~1 din OUG 34/2006. Avand in vedere ca este o licitatie on line dovada garantiei se va incarca in SEAP semnata electronic la sectiunea corespunzatoare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006. In situatia in care se opteaza pentru deduceri succesive modalitatea se completeaza cu prev, HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea declaratiei de eligibilitatecompletarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.181/OUG 34/2006completarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.69~1 din OUG 34/2006. Persoanele imputernicite sa ia decizii in legatura cu procedurile de achizitii publice sunt: Voinea Marin, primar, Popescu Mihai viceprimar, Scarlat Gheorghe, secretar, Patrana Radu, contabilcompletarea declaratiei de participant cu oferta independenta conf ORD 314/2011 ANRMAPcertificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.certificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele. certificat constatator de la Registrul comertului care sa ateste denumirea ofertantului, sediul social, capitalul social, asociatii, obiectul de activivate .Certificatul poate fi prezentat initial si in copie conforma cu originalul, ofertantul avand obligatia ca inainte de a fi declarat castigator saprezinte documentul in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu 3 000 000 leiPrezentarea copiilor dupa bilanturile contabile sau orice document relevant care sa ateste cifra de afaceri medie globala la 31 decembrie 2010, 2011 si 2012. Pentru alte monede se va lua in calcul cursul mediu BNR pentru anul in cauza.Prezentarea fisei de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimiitrei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara executie va consta in: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract max. 3 contracte de lucrari a carui/caror valoare valoare cumulata a fost de min. 1600000 lei fara TVA ) insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea ceirnteipentru proiectare: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (aferenta serv. de proiectare) , din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract max. 3 contracte de servicii de proiectare a carui/caror valoare valoare cumulata a fost de min. 25000 lei fara TVA ) insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea ceirntei. Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea a cel putin un contract ce cuprinde atat proiectare cat si executie in valoare de cel putin 1625000 lei fara TVA., personalul solicitat se refara la urmatoarele categorii: pentru proiectare: - minim 2 ingineri constructori specialitarea constructii civile respectiv instalatii- topometrist cadastrist autorizat- arhitectpentru executie: - inginer constructor specialitatea constructii civile altul decat cel de laproiectare- Responsabil tehnic cu executia lucrarii autiorizat in domeniul contractului- manager calitatemanager mediu, utilaje si echipamentepentru proiectare: - plotter- imprimanta LASER- statie topografica- calculatoare minim 3pentru executie: - buldoexcavator- incarcator frontal- autobasculanta- statie betoane- schela metalica certificare in managementul calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica, certificare in managementul de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
durata de realizare a proiectului
15
Descriere: componenta tehnica 1
durata de executie
15
Descriere: componenta tehnica 2
termenul de interventie loa remedierea defectiunilor in perioaada de garantie
5
Descriere: componenta tehnica 3
termenul de garantie
5
Descriere: componenta tehnica 4
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 20:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer