Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie ?Sistem alimentare cu apa comuna Tetoiu, jud. Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 345543
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TETOIU
Numar invitatie: 345543/19.04.2013
Denumire contract: Proiectare si executie ?Sistem alimentare cu apa comuna Tetoiu, jud. Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TETOIUCod fiscal: 2541746, Adresa: STR. PRINCIPALA F.N., Tetoiu, Telefon: +40 0250867902, Fax: +40 0250867804
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA F.N., Tetoiu, Romania, cod postal: 247695, telefon: +40 0250867902, fax: +40 0250867804, persoana de contact: EMILIA BURETEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA F.N., Tetoiu, Romania, cod postal: 247695, telefon: +40 0250867902, fax: +40 0250867804, persoana de contact: EMILIA BURETEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ?Sistem alimentare cu apa comuna Tetoiu, jud. Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize si acorduri, verificare tehnica a proiectarii, asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului) si executie lucrari pentru obiectivul ?Sistem alimentare cu apa comuna Tetoiu, jud. Valcea ?Valoarea estimata fara TVA pentru executieeste de 5.275.991 RON , calculata pe baza Devizului General.Valoareaestimata fara TVA pentru proiectare si asistenta tehnica este de 123.726 RON, calculata pe baza Devizului General.Valoarea pentru diverse si neprevazute pentru executia lucrarilor este de :263.799.55 ronTotal valoare estimata fara tva (inclusiv diverse si neprevazute )pentru executia lucrarilor :5.539.790, 55 ronValoarea pentru diverse si neprevazute pentru servicii de proiectare este de :10.436, 45 ronTotal valoare estimata fara tva (inclusiv diverse si neprevazute) pentru servicii de proiectare :134.162, 45 ronTotal valoare estimata fara tva (inclusiv diverse si neprevazute ) :5.673.953 ron
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 399, 717 - 5, 673, 953 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 107.990 leiPerioada de valabilitate :90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorData pentru care se determina echivalenta leu/euro : la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zileForma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul de trezorerie: RO12TREZ6795006XXX000036, deschis la Trezoreria Balcesti- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia pentru participare va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HG. nr. 925/2006 , iar in cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^ 1 din OUG 34/2006.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform Legiinr. 346/2004garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie. In cazul unei asocierii, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMMpentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf.art.90 alin.1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul - Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura7. Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Antonie Lucian Primar , Solomon Doina Silvia, Bolocan Aurelia , Buretea Emilia , Turbureanu Nicusor Alin .8. Formularul nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta;Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat la sectiunea ? Modele de formulare. In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei Cerinta 1Certificate inregistrare persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca : este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: proiectare/lucrari de constructii sisteme alimentare cu apa, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Nota: din acestdocument trbuie sa reiasa ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta va fi indeplinita prin cumul. . Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economicCerinta 2Pentru intocmirea documentatiilor de obtinere a avizelor obligatorii pentru prezenta investitie proiectantul trebuie sa fie atestat in vederea elaborarii Documentatiei pentru obtinerea avizului/autorizatieide la Gospodarirea Apelor si avizului de la Instectoratului General pt. Situatii de Urgenta.Ofertantul va prezenta copie dupa Certificatul de atestareemis de Ministeul Mediului si Padurilor pentru intocmirea studiilor de gospodarire a apelor si elaborarea documentatiilor pentru obtinera aviziului/autorizatiei de gospodarire a apelor confrom Legii Apelor nr.107/1996 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul va prezenta copie dupa autorizarea emisa de Ministerul Administratiilor si Internelor pentru proiectarea sistemelor si instalatiilorde limitare si stingere a incendiilor, conform HG 1490/2004 si Ordinului ministrului MAI nr. 87/2010
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1
Prezentarea Bilantului contabil vizat si inregistrat de organele competente, pentru anul 2011 in copie lizibila ?conform cu originalul ?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus., Cerinta nr. 2
Media Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat10.000.000lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei .
Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform conform legii nr. 346/2004va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMM conform Legii346/2004).
In cazul unei asocierii, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMMpentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la valoarea cifrei de afaceri., Cerinta nr. 3
Scrisoare bonitate bancara sau alte mijloace
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 2 luniin suma minima de 899.952lei pentru obiectivul de investitii .
In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). si art 69^1 .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1
Completare Formular nr.7 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Completare Formular nr.7a Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 aniinsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa fi executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani - cel putin un contract a carui valoare sa fie de minim 2.600.000 lei fara tva sau cel mult doua contracte privind lucrari de constructii de sisteme alimentare cu apaa caror valoare cumulata sa fie de minim 5.275.991 lei fara TVA .Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani: cel putin un contract de prestari servicii proiectaresi asistenta tehnica la executia lucrarilor pentru Sistem alimentare cu apa a caror valoare cumulata sa fie de minim 123.726lei fara TVA .Se permite si prezentarea unui contract care sa fi inclus atat componenta de executie cat si componenta de proiectare, cu o valoare de cel putin 5. 399.717lei fara TVA., Completare Cerinta 2
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele :
Certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit? Pentru dovedirea Asistentei Tehnice din partea proiectantului, se va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, Cerinta nr. 3Prezentare: declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus.Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, mijloace fixe si a alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului astfel: Pentru executie : Ofertantul va prezenta lista cu echipamentele detinute sipe care le considera strict necesare pentru executia lucrarilor in bune conditiiPentru proiectare : Ofertantul va prezenta lista cu echipamentele detinute sipe care le considera strict necesare pentru prestarea serviciilor de proiectare in bune conditiiCompletare Cerinta 3Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 8;, Cerinta nr. 4Prezentare informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerePrezentare informstii privind personalul de specialitate ce va fi angajat in contract- Formular 10A. Cerinte minimepersonal de executie-Manager de Proiect: minim 2 ani experienta specifica , diploma studii.- Responsabil tehnic cu exec (RTE) -atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate- Responsabil cu calitatea (CQ): inginer , ,copie autorizatie ISC sau decizie interna de numire- Sef santier inginer specialitatea instalatii - experienta specifica , diploma studii.Pentru proiectare : - sef proiect : inginer instalatii , minim 3 ani experienta specifica - inginer instalatii autorizat ANRE grad II A- inginer proiectant specializarea constructii civile si industriale minim 3 ani experienta specifica- inginer topo ? minim 3 ani experienta specifica- inginer geotehnician ? minim 3 ani experienta specificaNota: Pentru fiecare dintre specialistii propusi se solicita: extras Revisal/contract de colaborare/ angajament de participare si declaratie de disponibilitate in original; CV in original ? semnat, datat; copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru functia pentru care au fost propusi., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiCompletare -?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr. nominalizat in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pt. indepl. contr. nu este necesara subcontractarea, op.ec. va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului atasat in sectiunea Formulare. Resursele materiale si umane ale subcontr. decl. se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contr.ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate doc. relevante in acest sens de catre of.care invocasustinerea din partea subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente in conformitate cu partea din contract pe care o executa, cerintele minime fiind indeplinite cumulat., Cerinta nr. 6Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.Prezentare-?Acord de asociere?Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Completare 15;Completare Formular 16 si/sau Formular 17 (dupa caz);, Modul pe prezentare al documentelor de calificare: Pentru a se evita aparitia de erori pe parcursul analizarii si verificarii documentelor, se solicita operatorilor economici sa procedeze la prezentarea documentelor in ordinea cerintelor solicitate, numerotarea de la prima la ultima pagina a tuturor paginilor din cadrul documentelor de calificare, prezentarea unui opis, astfel incat aceste documente sa poata fi identificate in mod facil. Cerinta nr. 1Certificat SR EN ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta unastfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicarein contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea siMonitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor decalificare si selectie., Cerinta nr. 2Certificat SR EN ISO-14001 valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta unastfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicarein contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea siMonitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor decalificare si selectie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Componenta tehnica
Durata de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: Componenta tehnica
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer