Achizitie publica - Proiectare si executie "Sistem canalizare si tratare a apelor uzate,comuna Tetoiu,judetul Valcea"
Detaliu pentru invitatia numarul 348937
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348937/19.06.2013
Denumire contract: Proiectare si executie "Sistem canalizare si tratare a apelor uzate, comuna Tetoiu, judetul Valcea"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TETOIUCod fiscal: 2541746, Adresa: STR. PRINCIPALA F.N., Tetoiu, Telefon: +40 0250867902, Fax: +40 0250867804
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA F.N., Tetoiu, Romania, cod postal: 247695, telefon: +40 0250867902, fax: +40 0250867804, persoana de contact: EMILIA BURETEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA F.N., Tetoiu, Romania, cod postal: 247695, telefon: +40 0250867902, fax: +40 0250867804, persoana de contact: EMILIA BURETEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie "Sistem canalizare si tratare a apelor uzate, comuna Tetoiu, judetul Valcea"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize si acorduri, verificare tehnica a proiectarii, asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului) si executie lucrari pentru obiectivul ?Sistem canalizare si tratare a apelor uzate, comuna Tetoiu, jud. Valcea?Valoare estimata fara tva :4644549, 30 lei fara tva din care suma de 226367, 64 lei fara tva reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 418, 181.66 - 4, 644, 549.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 88.363 leiPerioada de valabilitate :90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorData pentru care se determina echivalenta leu/euro : echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere aofertelor cu 5 zileForma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul de trezorerie ??????????.., deschis la Trezoreria???????- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia pentru participare va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HG. nr. 925/2006 , iar in cazul uneicontestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^ 1 dinOUG 34/2006.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform Legii nr. 346/2004 garantia de participare se constituie in procentde 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie. In cazul uneiasocierii, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducerereferitoare la garantia de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari (conf.art.90 alin.1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In cazul retinerilorsuccesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Sumainitiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazulofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul - Imputernicire pentrusemnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acestformular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acestformular.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de platacatre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catrebugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limbaromana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura7. Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Persoane care detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Antonie Lucian Primar , Solomon Doina Silvia, Bolocan Aurelia , Buretea Emilia , Turbureanu Nicusor Alin .8. Formularul nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta;Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punctde vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna estedeclarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere seva intocmi conform modelului prezentat la sectiunea ? Modele de formulare. In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat areobligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesionalde catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei Cerinta 1Certificate inregistrare persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca : esteautorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: proiectare/lucrari de constructii sistemecanalizare, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economianationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Nota: din acest document trbuie sa reiasa ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiindindeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta va fi indeplinita prin cumul. .Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat peprimul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cumentiunea ?copie conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acestformular.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestareori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economicCerinta 2Pentru executia instalatiilor de racordare la reteaua electrica: - Ofertantul trebuie sa fie autorizat ANRE pentru executia lucrarilor de instalatiielectrice. Se va prezenta copie dupa certificat pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata, valabila la data limita dedepunere a ofertei. Ofertantul declarat castigator, se obliga sa intocmeasca documentatia de specialitate pentru punerea in functiune ainstalatiilor.Cerinta 3Pentru intocmirea documentatiilor de obtinere a avizelor obligatorii pentru prezenta investitie proiectantul trebuie sa fie atestat in vedereaelaborarii Documentatiei pentru obtinerea avizului/autorizatiei de la Gospodarirea Apelor si avizului de la Instectoratului General pt. Situatiide Urgenta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentare Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, pentru anul 2011 in copie lizibila ?conform cu originalul ?. Ofertantiinerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitatemai sus., Cerinta nr. 2Media Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau maimare decat 8.800.000 lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani. Incazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentrucalcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursulmediu comunicat de catre Banca Nationala a RomanieiCifra de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoriaIntreprinderilor Mici si Mijlocii , conform conform legii nr. 346/2004 va fiadmisa in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia deatribuire (cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMMconform Legii 346/2004).In cazul unei asocierii, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatorieconomici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasireducere referitoare la valoarea cifrei de afaceri., Cerinta nr. 3Scrisoare bonitate bancara sau alte mijloace.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vaavea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru arealiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni in sumaminima de 900.000 lei pentru obiectivul de investitii .In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedisustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, incheiat in formaautentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). siart 69^1Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Completare Formular nr.7 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5
ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante
lucrari.Completare Formular nr.7a Declaratie privind lista principalelor servicii de
proiectare in ultimii 3 ani (raportat la data limita depunere oferte) insotita de
certificate/documente de buna executie pentru cele mai importante servicii., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa fi executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani - cel putin
un contract sau cel mult doua contracte privind lucrari de constructii de
sisteme de canalizare a caror valoare cumulata sa fie de minim 4.200.000
lei fara TVA .Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani: cel putin un contract de
prestari servicii proiectare si asistenta tehnica la executia lucrarilor pentru
Sisistem canalizare a carui valoare sa fie de minim 74.415 lei fara TVA .Se permite si prezentarea a cel putin un contract sau maxim 2 contracte
care sa fi inclus atat componenta de executie cat si componenta de
proiectare, cu o valoare de cel putin 4.274.415 lei fara TVA., Completare Cerinta 2Se vor prezenta obligatoriu: Certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada
si locul executiei lucrarilor precum si daca au fost executate in conformitate
cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit? Pentru dovedirea Asistentei Tehnice din partea proiectantului, se va
prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori
de catre clientul privat beneficiar, Cerinta nr. 3Prezentare: declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrariOfertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfelincat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor(corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie degraficul de executie propus.Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract deinchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, mijloace fixe si a alte dotari care sunt considerate strictnecesare pentru indeplinirea contractului astfel: Pentru executie : - buldoexcavator , excavator, - autoutilitara pentru transport marfa, -basculantaPentru proiectare : - calculator, - plotter A0, - imprimanta A3, - soft specializat pentru proiectaresisteme canalizare , - soft specializat intocmire devize , - statie topo ., Completare Cerinta 3In contractele de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, se vaspecifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursulexecutiei lucrarii.Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detineriisub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament depunere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declaratein Formularul 8;, Cerinta nr. 4Prezentare informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajatsi al cadrelor de conducerePrezentare informstii privind personalul de specialitate ce va fi angajat incontract - Formular 10A. Cerinte minime personal de executie-Manager de Proiect: ? minim 2 ani experienta specifica , diploma studii .- Responsabil tehnic cu exec (RTE) -atestat in domeniul lucrarilor ceurmeaza sa fie executate- Responsabil cu calitatea (CQ): inginer, copie diploma din care sa reieseca a efectuat cursuri in domeniul calitatii , copie autorizatie ISC sau decizieinterna de numire pe baza cursurilor de calificare efectuate- Sef santier - experienta specifica , diploma studii ., Completare cerinta 4Pentru proiectare : - sef proiect : inginer instalatii , minim 3 ani experienta specifica- inginer instalatii autorizat ANRE grad II A- inginer proiectant specializarea constructii civile si industriale minim 3 ani
experienta specifica- inginer topo ? minim 3 ani experienta specifica- inginer geotehnician ? minim 3 ani experienta specificaNota: Pentru fiecare dintre specialistii propusi se solicita: extras Revisal/contract
de colaborare/ angajament de participare si declaratie de disponibilitate in
original; CV in original ? semnat, datat; copii lizibile cu mentiunea ?conform
cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele,
legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective din care sa
reiasa ca sunt autorizati pentru functia pentru care au fost propusi.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai
multe pozitii din cele mentionate., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiCompletare -?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt
indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui
subcontr. nominalizat in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pt.
indepl. contr. nu este necesara subcontractarea, op.ec. va face precizarea
?nu este cazul? in cadrul formularului atasat in sectiunea Formulare.
Resursele materiale si umane ale subcontr. decl. se vor lua in considerare
pentru partea lor de implicare in contr.ce urmeaza sa fie indeplinit, daca
sunt prezentate doc. relevante in acest sens de catre of.care invoca
sustinerea din partea subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste
documente in conformitate cu partea din contract pe care o executa,
cerintele minime fiind indeplinite cumulat., Cerinta nr. 6Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de
achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti
asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca
subcontractanti ai unui alt ofertant.In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o
asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca
asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui
lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o
noua persoana juridica.Prezentare -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedisustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excludereadin procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Completare 15;Completare Formular 16 si/sau Formular 17 (dupa caz);, Modul pe prezentare a documentelor de calificare: Pentru a se evita aparitia de erori pe parcursul analizarii si verificariidocumentelor, se solicita operatorilor economici sa procedeze laprezentarea documentelor in ordinea cerintelor solicitate, numerotarea de laprima la ultima pagina a tuturor paginilor din cadrul documentelor decalificare, prezentarea unui opis, astfel incat aceste documente sa poata fiidentificate in mod facil. Certificat SR EN ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul deactivitate aferent prezentei achizitii, valabil la data limita de depunere aofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din altestate ale Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta unastfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicarein contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea siMonitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor decalificare si selectie., Cerinta nr. 2Certificat SR EN ISO-14001 valabil la data limita de depunere a ofertelor, indomeniul in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, sau Certificateechivalente emise de organisme abilitate din alte state ale UniuniiEuropene.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta unastfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicarein contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea siMonitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor decalificare si selectie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor(inclusiv utilaje si echipamente)
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 13:56