Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie: SISTEM DE ACHIZITIE SI TRANSMITERE AUTOMATA A PRESIUNILOR DE LA SONDELE DE PE STRUCTURA LASLAUL MARE


Detaliu pentru invitatia numarul 336639
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 336639/04.10.2012
Denumire contract: Proiectare si executie: SISTEM DE ACHIZITIE SI TRANSMITERE AUTOMATA A PRESIUNILOR DE LA SONDELE DE PE STRUCTURA LASLAUL MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCURSALA MEDIAS, str. Garii nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA MEDIAS, str. Garii nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010 - SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie: SISTEM DE ACHIZITIE SI TRANSMITERE AUTOMATA A PRESIUNILOR DE LA SONDELE DE PE STRUCTURA LASLAUL MARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie privind sistemul de achizitie a datelor privind presiunile tubing si coloana de la un numar de 45 de sonde de pe structura Laslaul Mare, stocarea datelor intr-o baza de date si prelucrarea lor in scopul obtinerii unor informatii relevante privind functionarea.Lucrarea va cuprinde achizitia echipamentului necesar, montajul acestuia, instalarea si testarea sistemului si instruirea personalului.
II.1.6) CPV: 45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 436, 976.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul gar. De part.: 8735 RON.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.2.Modul de constituire-conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG 925/2006: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 9)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari.Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b)OP vizat de banca in contul autoritatii contractante RO82RNCB0231015466340001 deschis la BCR Medias.Garantia de participare se va prezenta in sedinta de deschidere, in original, va fi exprimata in lei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la registratura odata cu acesta. In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria IMM, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei. In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.3.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din OUG nr.34/2006 este: 4.216, 98 leiRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
: 5% din val. fara TVA a contractului de exec. luc.Mod constituire: a)Scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa de catre o societate bancara, sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, care va fi prezentataA.C. in original si care se va constitui in anexa la contract.b)Prin retineri succesive din valoarea realizarilor lunare pe parcursul prestarii lucrarii.Executantul are obligatia de a comunica A.C., in termen de 3 zile de la data semnarii contractului, un cont de garantie deschis la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, cont de disponibil la dispozitia A.C., conform H.G. 1045/19.10.2011.Executantul va depune 0, 5% din valoareacontractului in contul de garantie. Pe parcursul indeplinirii contractului, A.C. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive cu o valoare de 4, 5% din sumele datorate si cuvenite contractatului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.- Se va completa Formularul 1.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul 1A.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Se va completa Formularul 1B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 se va completa atat de ofertant, cat si de asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul - Se va completa Formularul 1C.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie: 1. Corin Cindrea?director general SNGN ROMGAZ SA, 2.Costel Totan?Director, 3.Dumitru Dobrescu-Director Productie -presedinte comisie evaluare, 4.Lucia Ionascu-Director economic, 5.Ladislau Posta-Sef Serv. Dez.-Supervizare, 6.Ovidiu Muresan?Sef Birou Contracte, 7.Simona Popa?Sef Birou Juridic.5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu H.G. nr. 144/2008) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scandente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele constatatoare. In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnic de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma au obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei nr. 4. . Persoane juridice/fizice romane: Cerinta nr. 1.a).Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului( sau echivalent) emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.b).Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Cerinta nr.2.Pentru operatorii ec. inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, care va contine toate informatiile despre ofertant.Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de inform. generale care va contine toate informatiile despre firma(denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax, inclusiv contul societatii si banca la care este deschis).Precizari: -In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii., 2. Bilantul contabil?ultimul bilant vizat si inreg.la Ministerul Finantelor Publice., 3.Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifreide afaceri globale pe ultimii 3de minim: 873.950lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR sau BCE.In cazul asocierii mai multor operatori economici valoarea pragului minim impus referitor la cifra de afaceri globala (CA, trebuie indeplinita prin cumulul CA ale asociatilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa privind experienta similaraOfertantul va prezenta o lista a lucrarilor execut.in ultimii 5 ani. Aceasta lista trebuie insotita decel putin un contract/proces verbal de receptie?care sa confirme executarea de lucrari similare.Precizari: a.Experienta similara nu poate fi prezentat in favoareaofertantului de eventualii subcontractanti;b.In cazul depunerii unei oferte in asociere, unul din membrii asocierii, trebuie sa demonstreze in totalitate indeplinirea cerintei;c.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator., Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare privind executia de lucrari similare care sa atestemodul de indeplinire a obligatiilor contractuale de catre contractant..Recomandarile pot fi conform form. 3 sau Documente constatatoare conform art 97^1 din HG 925/2006., Informatiiprivind personalul: a)efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, b) lista personalului?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experienta., Informatii privind dotarile.Declaratie referitoare la utilajele, instaltiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii: daca este cazul.Pt subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, mai sus mentionata.La incheierea contractului, in cazul in care parti din contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asocierea-DACA E CAZULMai multi op ec au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune ofert comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asoc in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspund solidara pt indepl viitorului contr de AP, ca liderul asoc este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii ptindeplinirea contr.Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contr.Situatia econom-financ si Cap.tehn si profes se considera in ansamblu numai in cazul unei asocieri(unui grup de op ec care depun oferta comuna).Exceptie fac urmat criterii de calific si selectie care trebuie indeplini de fiecare asoc in parte: a)Sit pers a ofertantului;b)Capacit de exercitare a activ prof.In acest caz prezent doc este obligatori pt fiecare membru al asocierii in parte, Informatii privind angajamentul ferm-DACA E CAZUL.In cazul in care pt indepl.contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane(indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentar unui angajament ferm al persoanei respecti, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesional invocate.In acest caz persoana care asigura sustinerea tehn si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proced de atrib, avand obligatia de a prezenta: -decl pe propri raspundere privind neincadr in dispoz art.180 din OUG34/2006;
-decl pe proprie raspundere privind neincadr in prev art.181 din OUG 34/ 2006 lit.a, c^1 si d;
-decl pe proprie raspund privind neincadr in prev art.69^1 din OUG 34/ Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: -un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001sau echivalent al acestuia la data limita de depunere a ofertelor;, -certificare de mediu conform ISO 14001 sau echiv al acestuia val la data limita de depunere a ofertelor, -certificarea ISO 20000?1(standard care stabileste cerinte pentru implementarea unui Sistem de Management al Serviciilor IT)sau echivalent al acestuia val la data limita de depunere a ofertelor;, -certificarea ISO 27000(standard pentru implementarea Sistemului de Management al Securitatii Informatice) sau echivalent, val la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare. Informatii suplimentare se pot obtine la nr. telefon: +40 269201240
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer