Achizitie publica - Proiectare si executie Sistem de balizaj luminos de categoria II I.C.A.O. pe directia 25 la Pista de decolare-aterizare 07-25
Detaliu pentru invitatia numarul 357280
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357280/03.02.2014
Denumire contract: Proiectare si executie Sistem de balizaj luminos de categoria III.C.A.O. pe directia 25 la Pista de decolare-aterizare 07-25
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAEROPORTUL INTERNATIONAL AVRAM IANCU CLUJ RACod fiscal: RO2882425, Adresa: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264307500, Fax: +40 264416712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264307500, fax: +40 264416712, persoana de contact: Gabriela Zanc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Traian Vuia, nr. 149, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon +40 264307500, fax. +40 264416712
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Sistem de balizaj luminos de categoria III.C.A.O. pe directia 25 la Pista de decolare-aterizare 07-25
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul pentru proiectarea si executarea Sistemului de balizaj luminos de categoria III.C.A.O. pe directia 25 la Pista de decolare-aterizare 07-25include: a) Servicii de proiectareb) Executie de lucrari.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata fara TVA :2.511.100 lei din care Proiectare 96.610 lei si Lucrari realizaresistem de balizaj luminos 1.527.790 lei. Valoarea pentru cheltuielile diverse si neprevazute este de 155.100 lei(reprezentand 10% din valoareacheltuielilor pentru proiectare si pentru executarea lucrarilor).
II.1.6) CPV: 45316220-3 - Instalare de echipament de semnalizare aeroportuara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 511, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garaniei de participare este de 47.120 Lei(echivalenta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofelor cu 5 zile). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantum si pt perioada prevazuta in documentatie.Este recomandat ca garantia de participare sa fie emisa de o banca care sa aiba corespondent in Romania;cont bancar: RO12BTRL01301202919844XX RONsau RO58BTRL01304202919844XX EURO, deschise la BT Cluj.In cazul in care garantia se va constitui prin scrisoare de garantie de participare, se va prezenta in original in conformitate cu Formularul Z.Daca scrisoarea de garantie de participare este emisa de catre o societate de asigurari, ofertantul va prezenta si polita de asigurare conform modelului stabilit in Formularul Z, fara nicio alta conditie suplimentara.In caz contrar ofertantul se va exclude din procedura. Garantia de participare se va constitui pana la data limita de depunere a ofertelor, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Restituirea garantiei se face p baza solicitarii trasmise de operatorul economic.Pt. oper. Econ. incadrati cf.legii in categoria IMM, se va aplica reducere cu50%a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.Se vor respecta prevederile Anexei nr.1.In cz depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de oper eco.Garantia de participare emisa in alta lb decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere autorizata si legalizata in lb romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art.90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie de buna executie, aceasta se va prezenta in original, in cuantumul si in perioada convenita a contractului si in conf cu Formularul 15. Daca scrisoarea de garantie bancara de buna executie este emisa de catre o societate de asigurari, atunci ofertantul va prezenta si polita de asigurare. Scrisoarea de garantie de buna executie in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in limba romana.Se vor respecta prevederile Anexei nr. 2.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 1.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Cerinte obligatorii: a) prezentare Formular 3 ? Declaratie privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.b)Cazier judiciar al operatorului economicc) Cazier judiciar al administratorului/directorului general3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinte obligatorii: - prezentare Formular 4 - Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Informatii privind indeplinirea obligatiilorCerinte obligatorii: - Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cuFormularul 56. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul 6. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Aeroportului International Avram Iancu Cluj RA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceo David ? Director General, Zanc Gabriela ? Director Comercial, Florian Corina ? Director Economic, Mocean Petru ? Director Tehnic, Pop Iuliu ? Director Operational, Sabau Marius- Sef Birou Achizitii Publice, Todoran Vlad ? Oficiu Juridic.NOTA 1: Pentru persoane juridice straine, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate prin traducere in limba romana legalizate la notariat.NOTA 2: Persoanele fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documentele edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii si a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: - certificate ? echivalent- cazier juridic ? echivalent- declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionaleNOTA 3: Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA 4: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.NOTA 5: Documentele prevazute la pct. III.2.1. a) sunt cerinte obligatorii si se vor prezenta, atat pentru ofertantii unici, cat si pentru asociati. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. a) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Formularul 3 si Formularul 4 (pentru situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c)^1, d)) se vor prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul. Formularul 6 se va prezenta si de catre subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1. Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentare Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.2. Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.3. Detinerea de catre ofertant in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor a autorizarii data de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (A.A.C.R.), ca agent aeronautic civil, pe numele ofertantului, conform Ordinului nr. 2459 din 2006 sau certificate europene echivalente - (Cod AAC) pentru efectuarea in domeniul aeroportuar a urmatoarelor activitati: -gestiune, executie, reparatii si intretinere sisteme de balizaj luminos pentru piste, cai de rulare si platforme;
-verificari fotometrice ale sistemului de balizaj luminos, efectuate cu dispozitive mobile de masurare;respectiv-(Cod AAP) pentru efectuarea in domeniul aeroportuar a activitatilor de proiectare piste, cai de rulare si platforme pentru aeronave si instalatii aferente.In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta Autorizatia emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului;Unul dintre asociati sau liderul de asociere, trebuie sa faca dovada ca detin autorizatia A.A.C.R.in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Asociatii care nu detin certificat de autoritare trebuie sa respecte prevederile art. 6.1, lit. (e) din Reglementarea aeronautica civila romana nr. 2459 din 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili din domeniul aeroportuar ? RACR-AD-AACDA si sa detina certificatul de autorizare la data inceperii executarii lucrarilor.Certificatul de autorizare se va prezenta in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Atestate ANRE tip A1, A2, B, C2A, E2 pe domeniul electric medie si joasa tensiune, operare si intretinere In dovedirea indeplinirii acestei conditii se vor prezenta atestate ANRE tip A1, A2, B. C2A, E2 in conformitate cu prevederile Ordinului 23/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice si Legea nr. 123/2012 a energiei electrice si a gazelor naturale - copie ?conform cu originalul?.Nota 1: Toate certificatele/atestatele trebuie sa fie marcate cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? si semnate de catre o persoana autorizata; Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota 2: Documentele solicitate la cap. III.2.1.b) pct.3 vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea pot fi certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale U.E. In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va lua in considerare certificate echivalente emise de organisme abilitate din tara in care ofertantul este rezident (se va anexa traducerea autorizata in limba romana), chiar daca ofertantul si/sau ofertantul asociat este rezident intr-un stat ce nu este membru al U.E. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. b) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 3: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.b), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.Nota 4: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului solicitat la pct. III.2.1.b)1. in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Situatia elementelor patrimoniale1.1. Prezentarea ultimelor 3 bilanturi contabile pe anii 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de catre organele competente. Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat.1.2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(conform art.186 din OUG34/2006), atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.1.3. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art.180, art.181, lit.a), c1 si d) si art.691 din OUG34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.1.4. In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie., Cerinta nr. 2 Cifra medie de afaceri2.1. Media cifrei de afaceri globala pe anii 2011, 2012 si 2013 trebuie sa fie de min 4.500.000 lei. Pentru ofertantii nou infiintati, se solicita acelasi cuantum al mediei cifrei de afacere globala. Documentele se vor completa pentru ofertant si ofertant asociat. Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.2.2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.2.3. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.2.4. In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie., Cerinta nr. 33.1. Acord de finantare sau linii de credit incheiate cu o banca comerciala sau alte institutii bancare, echivalent cu valoarea necesara realizarii lucrarilor de baza , respectiv 1.682.890 lei fara TVA. Dovada accesului la disponibil se va face prin raportare la momentul semnarii contractului. Perioada pentru care se solicita disponibilitatea de sustinere a lucrarii este de 90 zile.3.2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.3.3. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.3.4. In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11.1. Ofertantul va prezenta Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Lista va fi insotita de un numar maxim de 3 contracte avand ca obiect executia lucrarilor de instalatii de balizaj luminos in domeniul aeroportuar a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 1.200.000 lei fara TVA.Ofertantul va prezenta o lista a principalelorservicii prestatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta minim 1 contract avand ca obiect servicii de proiectare pentru executia lucrarilor de instalatii de balizaj luminos in domeniul aeroportuar a carei valoare sa fie cel putin egala cu 90.000 lei fara TVA.Lucrare similara = lucrare avand ca obiect executia lucrarilor de instalatii de balizaj luminos in domeniul aeroportuar.Servicii de proiectare lucrari similare = proiectare lucrari avand ca obiect executia lucrarilor de instalatii de balizaj luminos in domeniul aeroportuar.1.2. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.1.3. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.1.4.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic acesta va prezenta o declaratie., Cerinta nr.22.1. Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului: a)Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI)b)Inginer calitatec)Ingineri proiectantid)Sef santierStudii si aptitudini solicitate pentru: a) Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI): Absolvent studii superioare, finalizate cu diploma de licenta sau echivalentExperienta profesionala generala de minim 3 ani;Experienta specifica;Detinerea de competente avansate in domeniul managementului de proiect, respectiv a cunostintelor aprofundate privind coordonarea proiectelor intr-o maniera standardizata in vederea asigurarii unei implementari optime si eficiente a acestora, dovedite prin prezentarea unei diplome/certificarib) Inginer calitate: Absolvent de studii tehnice universitare in domeniul instalatii electrice, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract de lucrari similare celor ce fac obiectul procedurii;c)Ingineri proiectanti - 3 persoane: - 1 persoana in domeniul instalatii electrice: Absolvent studii superioare tehnice universitare in domeniul instalatii electrice, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul instalatii electriceExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract de servicii de proiectare lucrari similare.- 1 persoana inginer de structuri: Absolvent studii superioare tehnice universitare in domeniul constructii, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilorExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract de servicii de proiectare lucrari similare.-1 persoana in domeniul geodeziei: Absolvent de studii tehnice universitare in domeniul geodeziei diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul geodezieiExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract de servicii de proiectare lucrari similare;e)Electricieni autorizati (min 4 persoane) ANRE categoriile 2B si 3B;(Ordin 11/2013 ?Regulament autorizare)f) Sef santier: Absolvent studii superioare tehnice universitare in domeniul instalatii electrice, diploma de inginer sau echivalent, in domeniul constructiilorExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in in domeniul instalatii electriceExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract de lucrari similare.- CV-uri;
- Documente suport si/sau probante din care sa rezulte faptul ca, din punct de vedere al experientei si competentei profesionale ale personalului de specialitate propus, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini., 2.2. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.2.3. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.2.4.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic acesta va prezenta o declaratie., Cerinta nr. 33.1. Detinerea de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiAsigurarea din dotare proprie sau inchiriere a urmatoarelor echipamente si utilaje considerate necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: -utilaj pentru executie sapaturi;
-echipament pentru taiere in suprafata betonata;
-echipament de carotat;
-autolaborator mobil pentru lucrari/incercari/verificari electrice;
-megohmetru;
-rotopercutor;
-dispozitiv de reglare a cuvelor/lampilor in beton pentru cele incastrate;
-dispozitiv de reglare a unghiului lampilor de sistem de apropiere;
-utilaj pentru determinarea caracteristicilor fotometrice ale lampilor de balizaj luminos al suprafetei de miscare.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: -contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.) a utilajelor, echipamentelor tehnice, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe inchiriate-dovada pentru utilajele proprii ca sunt in proprietate ? copie dupa balanta analitica a mijloacelor fixe semnata de catre conducatorul unitatii, copie dupa contractul de vanzare-cumparare sau copie dupa contractul de leasing.Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere.Pentru echipamentele, utilajele care nu sunt asigurate din dotare proprie se vor prezenta contractele/conventiile de inchiriere cu furnizorii acestora.Echipamentele necesare pe care le pune la dispozitie ofertantul castigator pentru contract vor fi conform cerintelor din Caietul de sarcini.Ofertantul trebuie sa faca in cadrul ofertei dovada corespondentei si concordantei intre utilajele si echipamentele tehnologice puse la dispozitie cu cele mentionate in caietul de sarcini prin prezentarea acestora., 3.2. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.3.3. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.3.4.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic acesta va prezenta o declaratie., Cerinta nr.44.1. Detinerea de catre ofertant a autorizatiei ISC pentru Laborator incercari instalatii electrice (IIE) ? Grad II. In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta autorizatie ISC pentru Laborator incercari instalatii electrice (IIE) ? Grad II in conformitate cu prevederile H.G. 808/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea Laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii si Legea 10/1995 privind calitatea in constructii ? copie ?conform cu originalul?.4.2. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.4.3. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.4.4.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic acesta va prezenta o declaratie., Cerinta nr.5 Informatii privindsubcontractantii5.1. Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor. Cerinta nr. 11. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii1.1. Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Prezentarea unor documente care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii. Se solicita pentru ofertantul unic sau in cazul unei asocieri, pentru fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.1.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie., Cerinta nr. 22. Informatii privind standardele se asigurare a protectiei mediului2.1. Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu in conformitate cu cerintele SR EN ISO 14001 saucertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Prezentarea unor documente care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu. Se solicita pentru ofertantul unic sau in cazul unei asocieri, pentru fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.2.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin.(4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2014 14:05