Achizitie publica - Proiectare si executie ?Sistematizare pe verticala in curtea Scolii Generale Nr.1, orasul Bumbesti-J
Detaliu pentru invitatia numarul 322343
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322343/21.03.2012
Denumire contract: Proiectare si executie ?Sistematizare pe verticala in curtea Scolii Generale Nr.1, orasul Bumbesti-J
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL Bumbesti-JiuCod fiscal: 4666002, Adresa: Str.Paringului, nr.101, Bumbesti-Jiu, Telefon: 0253463465, 0253463463, Fax: 0253463872
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Paringului, nr.101, Bumbesti-Jiu, Romania, cod postal: 215100, telefon: +40 253463465 / +40 253463463, fax: +40 253463872, persoana de contact: Dobrescu Cornel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Oras Bumbesti-Jiu; Strada Parangului; Nr.101; Judetul Gorj; CP: 215100- Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ?Sistematizare pe verticala in curtea Scolii Generale Nr.1, orasul Bumbesti-J
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIA LUCRARILOR PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII? SISTEMATIZAREPE VERTICALA IN CURTEA SCOLII GENERALENR.1, ORASUL BUMBESTI-JIU, JUDETUL GORJ ?
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 137 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 4.400, 00 leiTermenul de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO54TREZ3365006XXX001922 Deschis la Trezoreria Targu-Jiu, Judetul Gorj sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din H.G. nr.925/2006Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, vor fi respinse si returnatenedeschise.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei declaratii pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare ( completare formular Anexa A din Sectiunea Formulare ) .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valorea contractului in lei fara TVA, se constitue conform.art.90, alin.1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conform legislatiei in vigoare IMM ? urile au o reducere de 50% din cuantumul solicitat.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei, va face dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire: Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 1- calitatea de participant. - OriginalNota : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare completate.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere in conformitate cu Formularul 2.Cerinta nr.2Declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formular 3. - OriginalNota : - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat.- Este obligatorie completarea formularului 3 si de catre tertul/tertii sustinatori, daca este cazulCerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 4. - OriginalNota : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat.Este obligatorie completarea formularului 4 si de catre tertul/tertii sustinatori, daca este cazulCerinta nr.4Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul localModalitate de indeplinire: Prezentarea urmatoarelor certificate: a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleb)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat de atestare fiscalaprivind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota : Incazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Operatorii economici care nu si-au indeplinit obligatiile de platacatre bugetul general consolidatsicatre bugetul local pe a carui raza activeaza si nu prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitate de indeplinire: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Completare Formular1 bis : ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? . - OriginalNota : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr.6Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691Modalitate de indeplinire: Completare Formular2 bis : ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691? - OriginalOfertantul/canditatul/ ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii in cadrul conducerii autoritatii contractante, sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gr. al IV-lea, inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( Primar ? Bobaru C-tin; Secretar Oras ? Porumbel Miruna, Sef Serv.Contabilitate ? Raiosu Simona, Comp.Achizitii ? Dobrescu Cornel ) este exclus din procedura de atribuire. Cerinta nr.1Certificat constatator emis de ONRCModalitate de indeplinire: Ofertantul va prezentaCertificat constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de catre ONRC .Persoane juridice/fizice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional care vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Certificatul constatator se vaprezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)PROIECTARECerinta nr.1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Cerinta nr.2Experienta similaraPrezentarea a maximum 2 ( doua) contracte de prestari servicii ( proiect tehnic + detalii de executie ) , cu o valoare de cel putin 4.967, 00 lei , insotite de procese-verbale de receptie, recomandari ale beneficiarilor si informatii despre contract, in domeniul similar cu obiectul prezentului contract ., Cerinta nr.3Informatii privind personalul tehnic si de specialitate1.Un inginer constructii- specialitateaDrumuri, b)EXECUTIELista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniCerinta nr.1, Experienta similaraCerinta nr.2Prezentarea a maximum2 ( doua) contracte de executie lucrari, cu o valoare decel putin 219.170, 00 lei , insotite de procese-verbale de receptie, recomandari ale beneficiarilor si informatii despre contract, in domeniul similar cu obiectul prezentului contract ., Informatii privind personalul tehnic si de specialitateCerinta nr.31. Un sef santier ?Inginer constructii-specialitateaDrumuri;
- experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putinun proiect similar d.p.d.v.al complexitatii2. Responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitatea cu prevederile legale in domeniul constructii drumuri., Informatii privind subcontractantiiCerinta nr.1, Informatii privind asociereaCerinta nr.1Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Cerinta nr.1Standarde de asigurarea calitatiiPrezentarea certificatelor sau echivalente ale acestora care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001, cu specific de lucrari drumuri.In cazul asocierii sau in cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze activitati din cadrul contractului, atunci cerinta minima de calificare va fi considerata indeplinita prin cumul cu conditia prezentarii de documente edificatoare in acest sens.Certificarea se solicita atat pentru Etapa I- Proiectare cat si pentru Etapa II - Executie, Cerinta nr.2Standarde de protectia mediuluiPrezentarea certificatelor sau echivalente ale acestora care atesta implementarea sistemului de management privind protectia mediului ISO 14001, cu specific de lucrari drumuri.In cazul asocierii sau in cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze activitati din cadrul contractului, atunci cerinta minima de calificare va fi considerata indeplinita prin cumul cu conditia prezentarii de documente edificatoare in acest sens.Certificarea se solicita atat pentru Etapa I- Proiectare cat si pentru Etapa II - Executie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de Atribuire este postata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 13:34