Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie sisteme de canalizare si alimentare cu apa in comuna Uliesti, judetul Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 342588
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Uliesti( Primaria)
Numar invitatie: 342588/12.02.2013
Denumire contract: Proiectare si executie sisteme de canalizare si alimentare cu apa in comuna Uliesti, judetul Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Uliesti( Primaria)Cod fiscal: 4280450, Adresa: Comuna Uliesti, Judetul Dambovita, Uliesti, Telefon: 0245724519, Fax: 0245724618
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala, nr.225, jud.Dambovita, com.Uliesti, jud.Dambovita, Romania, cod postal: 137445, telefon: +40 245724519, fax: +40 245724618, persoana de contact: Primaria comunei Uliesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Principala, nr.225, jud.Dambovita, com.Uliesti, jud.Dambovita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie sisteme de canalizare si alimentare cu apa in comuna Uliesti, judetul Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari pentru obiectul de investitii "Proiectare si executie sisteme de canalizare si alimentare cu apa in comuna Uliesti, judetul Dambovita"
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 350, 480.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 147.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art.2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 8295, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Data la care se va face echivalenta leu/valuta este data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 1 ) / Cazier judiciar al operatorului economic2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractantavadescalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.2)-Certificate de atestare fiscala eliberate de Administratia Finantelor Publice si Taxe si impozite Locale, care sa ateste ca ofertantii nu au datorii scadente neachitate catre acestea.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractrante: decizie pentru pers.cu functie de decizie1PRIMARRADULESCU SEBASTIAN2VICEPRIMARSTANICA IULIAN3CONTABILVILCU MARINA4CONSILIERTRANDAFIRESCU DANUT5CONSILIER LOCALDRAGAN GHEORGHE EUGENIU6CONSILIER LOCALIANCU ION7CONSILIER LOCALDUMITRU CRISTACHE8CONSILIER LOCAL DINCA MARIANA9CONSILIER LOCAL DUMITRU MARIN10CONSILIER LOCAL IATAN IULIAN11CONSILIER LOCAL POPA DUMITRU12CONSILIER LOCAL DIACONU MIHAI13CONSILIER LOCAL TANASE FLORIN14CONSILIER LOCAL FLOREA PAVEL15CONSILIER LOCAL IVAN DUMITRA16CONSILIER LOCAL ILIE ION Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au in obiectul de activitate codurile CAEN corespunzatoare codurilor CPV prevazute la cap.II.1.6.-Obiecte principale.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.(ofertanti, asociati sau subcontractanti)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei)ani trebuie sa fie cel putin egala cu 14.700.960, 52 lei.In cazul unei asocieri, cerinta se cons indeplinita in mod cumulativ.In cazul IMM(lg.346/2004)dovedit prin declaratie IMM, cerinta se considera indeplinita cu 50% din cuantumul precizat Documente relevante: bilantul contabil(31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012)sau extrase de bilant inreg la organele competente, dupa caz sau orice alte documente echivalente (raport de audit, balanta-conforme cu originalul). Sunt lasate la latitudinea operatorilor economici documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR (2010-4, 2099;2011-4, 2379;2012-4, 4560). Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritati, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii, Cerinta nr.1 (continuare)In caz ca in tara de origine in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, va fi acceptata o declaratie autentica. Declaratia pe proprie raspundere trebuie sa contina informatiile solicitate, pentru care nu a putut depune documentatia si faptul ca in tara de origine sau tara in care este stabilit nu se emit astfel de documente, Cerinta nr. 1 (continuare)In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 6, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate/cifra de afaceriPersoana ce asigura sustinerea financiara privind cifra de afaceri nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 1, Formular nr. 2, Formularnr. 4Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care rezulta ca ofertantul a executat: -un contract cu obiectul lucrari de alimentare cu apa si statie tratare a apei(ex.clorinare)in valoare de cel putin 3000000lei, fara TVA.Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea a doua contracte distincte care sa cuprinda lucrari de alimentare cu apa, respectiv statie de tratare a apei(ex.clorinare)cu o valoare cumulata de cel putin 3000000lei fara TVA; un contract cu obiectul lucrari de retele de canalizare si statie epurare in valoare de cel putin 4060480, 26 lei fara TVA. Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea a doua contracte distincte care sa cuprinda retele de canalizare si statie de epurare in valoare cumulata de cel putin 4060480, 26lei fara TVA;un contract cu obiectul proiectare sisteme de alimentare cu apa de cel putin 60000lei fara TVA.Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea a doua contracte distincte care sa cuprinda proiectarea sistemelor de alimentare cu apa in valoare cumulata de cel putin 60000lei fara TVA;un contract avand ca obiect proiectarea retelelor de canalizare si statie de epurare de cel putin 230000lei fara TVA.Cerinta se cons indeplinita si prezentarea a doua contracte distincte care sa cuprinda proiectarea retelelor de canalizare si statie de epurare cu valoarea cumulata de cel putin 230000lei fara TVA., Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.2. (continuare)Pentru proiectare: - statie totala 1buc; plotter A0 - 1buc; calculatoare - 3 buc; autoturisme - 2buc;licenta soft elaborare devize - 1buc; licenta soft proiectare alim.cu apa si retele canalizare - 1buc., Cerinta nr. 3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului: Pentru executie: a)1- Cq (numit prin decizie interna)b)1 - Inginer constructii civilec)1 - RTE edilitared)3 ? Inginerinstalatii pentru constructiie)1 ?inginer drumurif)1 ? inspector SSM si PSIg)1 ? Inginer instalatii electrice-Atestat ANREPentru proiectare: a) 1 manager de proiect, b) 1 inginer instalatii, experienta generala minim 2 anic) 1 topograf experienta generala minim 2 anid) 1 Inginer constructiii civile, experientagenerala minim 5 aniA se nominaliza persoane diferite pentru fiecare post., Capacit.th.si/sau profes.a op.econ.poate fi sustinuta in conf. cu art.190 alin.(1), (2) si (3) din OUG nr.34/2006 aprobata cu modif. si compl. prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si compl ulterioare. In cazul in care ofert. isi demonstreaza cap.th. si profes. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(cf.art.190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.10 in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofert. resursele th si profesionale invocate si va prelua executia oblig. din contract, daca va fi necesar. Pers. ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev. art. 180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modif si complet.ult, prez.in acest sens Form.nr.1, Form.nr.2 si Form.nr.4, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit vor fi prestate de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitiepublica., In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din prin Documentatia de Atribuire. Din acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii., Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se obliga ca, in cazul castigarii licitatiei va prezenta in original sau copie conforma cu originalul dupa Contract cu laborator de gradul I, cu durata prestarii serviciilor pe intreaga perioada de executie a lucrarilor. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 60 puncte. Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: POn = (Pret minim/Pret n) x Punctaj maxim alocat, undePOn - punctaj financiar pentru oferta n; Pret n-pretul ofertei n; Pret minim-cel mai mic pret dintre toate ofertele
Durata de executie a lucrarii (DE)
10
Descriere: Descriere: Pentru oferta cu cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 10p. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza cu formulaPDE=(Durata minima/Durata n)x10p. PDE=durata pentru oferta n; Durata minima = cea mai mica durata dintre toate ofertele. Durata minima acceptata sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 5 luni calendaristice. Durata maxima acceptata peste care oferta este declarata neconforma este de 18 lunicalendaristice (optsprezece luni calendaristice).
Durata de proiectare (DP)
15
Descriere: Descriere: Pentru cea mai mica durata de proiectare (DP) total ofertata se acorda maximul de punctaj.Pentru alta durata decat cea mai mica se acorda punctaj conform formulei: PDPn = [DPmin / DPn ] x 15 Unde: - PDPn este punctajul obtinut de oferta n- DPmin ? cea mai mica durata de proiectare ofertata- DPn ? durata de proiectare ofertata aferenta ofertei n. Ofertele care prezinta o durata de proiectare mai mica de 30 de zile nu vor fi punctate suplimentar, iar cele care prezinta o durata de proiectare mai mare de 120 de zile vor fi declarate neconforme.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?perioadade garantie acordata lucrarior? se acorda astfel: a)Pentru cel mai mare termen de garantie (maxim 5 ani) de la data receptiei la terminarea lucrarilor, se acorda PG= 15 puncte b)pentru alt termen de garantie se acorda punctaj astfel : PG= (termen n / termen maxim ofertat) x 15. Mentionam ca durata de garantie minima acceptata, sub care oferta este considerata neconforma este de 24 luni.Peste 5 ani nu se puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 06:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer