Achizitie publica - Proiectare si executie sisteme de incalzire cu energie alternativa si asigurare confort termic la Statia de Tratare a Apei Voila
Detaliu pentru invitatia numarul 334448
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334448/29.08.2012
Denumire contract: Proiectare si executie sisteme de incalzire cu energie alternativa si asigurare confort termicla Statia de Tratare a Apei Voila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialEXPLOATARE SISTEM ZONAL PRAHOVA SACod fiscal: RO18856244, Adresa: str Gh Gr CANTACUZINO, Ploiesti, Telefon: 0244512600, Fax: 0244515035
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAPwww.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie sisteme de incalzire cu energie alternativa si asigurare confort termicla Statia de Tratare a Apei Voila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea are drept scop scaderea cheltuielilor cu incalzirea la STA Voila prin executarea unor lucrari de proiectare si executie a unor sisteme de producere a energiei termice si apei calde menajere cu pompe de caldura utilizand o sursa de energie regenerabila.Pentru indeplinirea acestui scop se va executa si reabilitarea termica a cladirilor prin inlocuirea acoperisurilor si realizarea de termosisteme la pereti, tavane si pardoseli.In prezent nu exista in zona retea de distributie a gazelor naturale sau un sistem centralizat de producere a energiei termice , utilizandu-se ca sursa de incalzire energia electrica
II.1.6) CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 150, 852 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se constituie in suma de 40000 lei.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP scanata si se va trimite in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor(exceptie facand viramentul bancar).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertelor si implicit a garantiei de participare se poate prelungi la solictarea autoritatii contractante.Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar;sau -instrument de garntare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari scanate dupa documentele originale (Formular 14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular);virament bancar se face in contul S.C. Exploatare Sistem Zonal Prahova S.A. nr. RO75RZBR0000060008140932 deschis la Raiffeisen Bank Ploiesti astfel incat confirmarea constituirii garantiei de participare in aceasta forma sa fie efectuata pana cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila.Garantia de participare pentru IMM va fi in cuantum de 50 % fata de suma solicitata respectiv 20000lei.In acest caz se va completa si scana Formular 13 iar originalul se va trimite la sediul societatii impreuna cu forma de constituire a garantiei de participare.In conformitate cu art.278^1 litera c)din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 5930, 85 lei
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art.90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 si HG 1045/2011.La prezentarea ofertei operatorul economic va opta pentru una din variantele de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr.1Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie-Formular 1Cerinta nr.2 Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ( Ordin 314/2010)-Formular model 1ACerinta nr.3 Declaratie privindeligibilitatea ? operator economic/fiecare membru al asociatiei/tert sustinator (daca exista) va depune : Formular 2 si cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier fiscal) ofertantulva prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului (operator economic unic/lider /asociat/ tert sustinator) din procedura si respingerea oferteiCerinta nr.4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic /fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertulsustinatordaca exista , pentru situatiile prevazute la lit.a), c1) si d) , trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitateain cadrul procedurii: operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta : Formular3 , la care se vor anexa : a)Certificat de atestare fiscalaprivind plata contributiilor la bugetulgeneral consolidat , eliberat de Administratia Finantelor Publicedin care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ; b) certificat de atestare fiscalaeliberat de Directia de impozite si Taxe Locale privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a operatorul ui economic /fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertulsustinatordaca exista pentru situatiile prevazute lalit.a), c1) si d.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitattii ?eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caiziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeascaca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoriattii contractante.Cerinta nr.5 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Se va completa de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinatorFormular nr .4 .In vederea completarii formularului solicitat comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functii de decizie in acdrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, dupa cum urmeaza : Director General ?ing. Niculae Sorin , Director Tehnic - ing. Mares Catalina , Director Economic-ec. Torcatoru Rodica, Consilier Juridic-Dobrescu Catalin , Sef Birou TDI-ing. Dobre Madalina, ing.Mihailescu Mihaela, sing.Ionita Tatiana, sing. Duma Ioan, ing.LupascuTatiana, ing. Chesca Marius. Cerificat constatator emis de ONRC ?in original / copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea de data depuneriiofertelor din care sa rezulte : nume complet, sediul, starea societatii, personane imputernicite, administrator, obiectul de activitate , mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant(operator economic unic )sau fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza .Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului certificat constatator in originalsau copie legalizata.In cazul unui grup de operatori care depun oferta comuna fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea dincontract pe care o realizeaza are corspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanejuridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant(operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Documentele vor fi transmise in limba de origine insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, 2)Informatii privind personalul tehnic de specialitate, 3)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, 4)Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 5)Informatii privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, 6)Informatii privind subcontractantii/asociati Cerinta nr.1Implementarea standardului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr.2Implementarea standardului de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 09:36