Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE STATIE DE TRATARE A APELOR REZIDUALE
Detaliu pentru invitatia numarul 354384
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354384/03.10.2013
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE STATIEDE TRATARE A APELORREZIDUALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTECod fiscal: 4279685, Adresa: REGELE CAROL I, NR. 2, Targoviste, Telefon: +40 245211078, Fax: +40 211078
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGELE CAROL I, NR. 2, Targoviste, Romania, cod postal: 130024, telefon: +40 245211078, fax: +40 245211078, persoana de contact: Serviciul achizitii si aprovizionare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Valahia din Targoviste, Serviciul Achizitii, str. Moldovei nr. 5, Targoviste, Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE STATIEDE TRATARE A APELORREZIDUALE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE STATIEDE TRATARE A APELORREZIDUALELucrarile de constructie pentru proiectarea si executia unei statii de epurare/statii de tratarein localitatea Targoviste includ: a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru statia de epurare/statia de tratare. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala.b) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic) Lucrari de constructied) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicee) Testare si punere in functiunef) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesarg) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 24 lunih) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului
II.1.6) CPV: 45232421-9 - Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 3500, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita deprimire a ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. Echivalenta pentru o garantie depusa in alta valutase va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.(Model orientativ Formular nr. 17)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in maxim 10 zile de la semnarea contractului, care devine anexa la contract. Se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.18)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (F 1).Nota 1: In cazul unei asocieri, se va prezenta documentul mai sus mentionat pentru fiecare din membrii asocierii;Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica / profesionala a ofertantului este sustinuta de o alta persoana (tertul sustinator), aceasta este obligata sa prezinte documentul mai sus mentionat;Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi insotite de traducerea in limba romana semnate de catre o persoana autorizata.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (F 2).Nota 1: In cazul unei asocieri, se va prezenta documentul mai sus mentionat pentru fiecare din membrii asocierii;Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica / profesionala a ofertantului este sustinuta de o alta persoana (tertul sustinator), aceasta este obligata sa prezinte documentul mai sus mentionat pentru lit. a), c1) si d).;Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi insotite de traducerea in limba romana semnate de catre o persoana autorizata.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 (F 3).4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare raportata la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor(F 4);Nota 1: In cazul unei asocieri, se va prezenta documentul mai sus mentionat pentru fiecare din membrii asocierii;Nota 2: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, subcontractantul/tii vor prezenta documentul mai sus mentionat;Nota 3: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica / profesionala a ofertantului este sustinuta de o alta persoana (tertul sustinator), aceasta este obligata sa prezinte documentul mai sus mentionat;Nota 4: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi insotite de traducerea in limba romana semnate de catre o persoana autorizata.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Conf. univ. dr. Calin OROS; Prof.univ.dr. Gabriela TEODORESCU; Conf.univ.dr. Laura Monica GORGHIU; SL.univ.dr.ing. Ioan Corneliu SALISTEANU; SL.univ.drd.ing. Iulian Nicolae UDROIU; Ec. dr. Nicoleta MANEA; Prof. univ. dr. Ion CUCUI; Prof.univ.dr. Ion STEGAROIU; Prof.univ.dr. Constantin PEHOIU; Prof.univ.dr. Stefania IORDACHE; Conf.univ.dr. Livia MOCANU; Conf.univ.dr. Henri George COANDA; Conf.univ.dr. Vasile BRATU; Conf.univ.dr. Cristinel MORTICI; Conf.univ.dr. Pr. Marian VILCIU; Jr. Luiza ZLAT; Ec. Ionel GOGLEA; Prof. univ. dr. ing. Gheorghe Valerica CIMPOCA; Ec. Elvir POPESCU; CS drd. ing. Dorin Dacian LET; ing. Adrian OPREA; Ing. Liviu OLTEANU;5. Certificate de atestare fiscala, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale, precum si la plata impozitelor si taxelor locale. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila conforma cu originalul.Nota 1: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi insotite de traducerea in limba romana semnate de catre o persoana autorizata.Potrivit art. 11, alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (F 6). Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Termenul nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. 1. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original / copie legalizata / copie lizibila conforma cu originalul, informatiile cuprinse in acesta trebuind sa fie actuale/reale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, in original sau copie certificata conform cu originalul insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani in valoare deminim 300.000, 00 lei (fara a fi luat in considerare anul in curs).Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a prestat servicii similare si finalizat lucrari similare celor care constituie obiectul contractului. Ofertantul trebuie sa furnizeze dovada serviciilor prestate si lucrarilor executate in baza unuia sau mai multor contracte, in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare totala cumulata de minim 180.000, 00 lei fara TVA (din care servicii in valoare cumulata de minim 10.000, 00lei si lucrari in valoare cumulata de minim 170.000, 00 lei)Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - certificate/documente/copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de beneficiari la finalizarea contractelor.- procesul-verbal de receptie finala/ procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor/recomandari din partea beneficiarilor/alte documente care sa ateste ca serviciile au fost prestate si lucrarile executate. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora, , faptul ca serviciile au fost prestate si lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsitOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
: Costul operational total calculat ca si cost operational anual maxim garantat inmultit cu 15
50
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2013 09:09