Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE STATIE DE EPURARE APE UZATE


Detaliu pentru invitatia numarul 335313
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DOLJ
Numar invitatie: 335313/13.09.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE STATIE DE EPURARE APE UZATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DOLJCod fiscal: 4711596, Adresa: str. Fintina Popova, nr. 30, Craiova, Telefon: 0251425623, Fax: 0251425623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Fintina Popova, nr. 30, Craiova, Romania, cod postal: 200319, telefon: +40 251425623, fax: +40 251425623, persoana de contact: ec.COSTICA TANASIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Fintina Popova, nr. 30, Craiova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE STATIE DE EPURARE APE UZATE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare tehnica cuprinzand: studii de teren, expertize tehnice, documentatii tehnice necesare obtinerii avizelor, acordurilor legale, autorizatiilor de demolare/construire, proiect tehnic, detalii de executie, desene conforme cu executia siExecutia lucrarilor aferente uneistatii de epurare ape uzatedin laboratorul D.S.V. Dolj, municipiul Craiova, judetul Dolj.Statia de Epurare a apelor uzate din LSV- D.S.V.S.A. Dolj, va cuprinde: ? tratare primara, secundara si tertiara ape uzate, ? tratarea namolului: ingrosarea si deshidratarea namolului, ? expertizare, dezafectare si demolare structuri vechi? instruirea personalului de exploatare? testarea si punerea in functiune, conform Garantiilor functionale.
II.1.6) CPV: 45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 617, 742 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea estimata a contractului, fara TVA, adica 12354 lei, prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante b)ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO57TREZ2915005XXX000149 deschis la Trezoreria Craiova, CIF 4711596, insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platii c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, constituita printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin virament in contul de trezorerie al DSVSA Dolj, RO57TREZ2915005XXX000149, deschis la Trezoreria Craiova, CIF 4711596
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180.Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.(completare Formular nr.4)/Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181? documentele sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.(completare Formular nr.4A)3.Declaratie privindparticiparea la licitatie cu oferta independenta"(completare Formular nr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1(completare Formular nr.6 )pentru persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: dr.Andrei Butaru-director executiv; dr. Vicentiu Moraru-sef serviciu Laborator; ec. Costica Tanasie-sef serviciu Economic si Adm.; jr. Geanina Chircan-consilier juridic Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane-Prezentarea certificatului constatator emis de O.R.C., din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straine-Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de aprox. 600000 RONDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - procesul-verbal de receptie finala/ procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, copii dupa parti ale contractelor declarate, din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul/partile contractante, data incheierii contractului, obiectul, valoarea si durata contractului sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor din care sa reiasa informatiile de mai sus;
-recomandari din partea beneficiarului /clientului respectiv., Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., Declaratie privind capacitatea tehnica siLista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Pentru Contracte de proiectare si executie Statii de Epurare A Apei: Ofertantultrebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a cel putin unei statii de epurarea apei uzate menajera cu treapta tertiara pentru minim 2000 PE, in cadrul unui contract de proiectare si executie.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora; Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Descriere criteriu: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj. Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: Pp = [Pretmin / Pretn ] x 50, unde : - Pp este punctajul obtinut de oferta n;
- Pretmin ? cel mai mic pret ofertat;
- Pretn ? pretul ofertei n
Punctaj tehnic
50
Descriere: Pentru cel mai mic cost operational (CO) total ofertat se acorda maximul de punctaj: Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 50, unde: - PCO este punctajul obtinut de oferta n;
- COmin ? cel mai mic cost operational ofertat;
- COn ? cost operationalaferent ofertei n
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se obtine integral din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 07:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer