Achizitie publica - Proiectare si executie statie I.S.U. Oras Mihailesti
Detaliu pentru invitatia numarul 327442
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327442/22.05.2012
Denumire contract: Proiectare si executie statie I.S.U. Oras Mihailesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MIHAILESTI (PRIMARIA ORASULUI MIHAILESTI)Cod fiscal: 5246201, Adresa: CALEABUCURESTI NR.142, Mihailesti, Telefon: 0246278004, Fax: 0246278392
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEABUCURESTI NR.142, Mihailesti, Romania, cod postal: 085200, telefon: +40 0246278004, fax: +40 0246278392, persoana de contact: PRIMARIA ORAS MIHAILESTI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEABUCURESTI NR.142, Mihailesti, Romania, cod postal: 085200, telefon: +40 0246278004, fax: +40 0246278392, persoana de contact: PRIMARIA ORAS MIHAILESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie statie I.S.U. Oras Mihailesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si construirea unei statii I.S.U. in suprafata desfasurata de 915.2 mp, regim de inaltime P+1etaj, situat in orasul Mihailesti, judetul Giurgiu
II.1.6) CPV: 45216100-5 - Lucrari de constructii de cladiri destinate institutiilor de ordine publica sau serviciilor de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 823, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 56.000 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 alin(1) lit.b) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Forma de constituire a garantiei de participare: a.Scrisoare de garantie bancara;b.Fila CEC sau ordin de plata in contul RO04TREZ3235006XXX000039, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata si modificata de HG 1045 din 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului Nr.2 anexat.Nu se accepta completarea ulterioara.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului Nr.3 anexat.Nu se accepta completarea ulterioara.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului Nr.4 anexat.Nu se accepta completarea ulterioara.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa pe modelul formularului Nr.5 anexat.Nu se accepta completarea ulterioara.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizataSe va completa pe modelul formularului Nr.6 anexat.Nu se accepta completarea ulterioara.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: DOBRE MIHAI ? PrimarDRAGNE LUCICA ? Presedinte comisieGAJAILA VIOLETA ? SecretarDINU MARIAN ?Membru comisieDINU CORENELIA ? Membru comisieZANFIR CORNELIA ? Membru comisieCerinta nr. 6Pentru persoane juridice straineCertificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂzata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decatcea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.Nu se accepta completarea ulterioara.Alte documente? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate, sau echivalent.? Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Nu se accepta completarea ulterioara.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificateNu se accepta completarea ulterioara.Cerinta nr. 2Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul.Nu se accepta completarea ulterioara.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2Operatorul economic va avea disponibile reserse reale, negravate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente in suma totala de 2.100.000 lei., Cerinta nr. 3Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 5.600.000 lei., Cerinta nr. 4Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2010 sa fie cel putin 99%., NOTA:
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor siprecizeaza daca au fost efectuate inconformitate cu normele profesionale dindomeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat esteobligat sa prezinte aceasta lista.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti, Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se va prezenta obligatoriu minim un document (contract/proces verbal de receptie, etc) prin care sa se confirmeexecutia constructii civile in valoare de minim 2.500.000, 00 lei.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii., Se va completa pe modelul formularului anexat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Declaratiava fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.NOTA: Aceasta declaratienu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Echipa executie: -minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, atestat si ca manager de proiect;
-minim 1 (un) inginer constructorspecialitatea Constructii Civile Industriale si Agricole, ? pentru functia de Sef de Santier Constructii.-minim o persoana atestata ca manager al sistemelor de managementul calitatii ;
-minim o persoana atestata ca manager al sistemelor de managementul mediului ;
- minim1 (unu) specialistatestatRTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru Constructii Civile Industriale si AgricoleEchipa proiectare: - minim 1 arhitect (sef proiectare);
- minim 1 inginer de rezistenta;
- minim 1 inginer instalatii electrice;
- minim 1 inginer instalatii sanitare;
- minim 1 inginer instalatii termice;
- verificatoriDovedirea se face numai cu copii diplome/atestate/diplome/autorizatii valabile la data deschiderii si cv-uri., Modalitatea de indeplinirePentru a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant conform legislatiei/prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute in proiectul tehnic operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: ?Mini incarcator-1 buc?Autoutilitare-2 buc?Autobetoniera minim 1mc- 1buc?Schela metalica fixa ? minim 2.000 mp.?Laborator de incercari betoane atestat cel putin gr. II. cu atestat in vigoare.?Contract cu o statie de betoane.Dovedirea indeplinirii acestei cerinte obligatorii se va face in mod obligatoriu numai cu: ?copie contract de cumparare/factura/contract inchiriere/leasing pentru toate echipamentele/ instalatiile/ autovehiculele de mai sus;., Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum siinformatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catresubcontractanti si specializarea acestora.Lista va fi prezentata in original, semnata sistampilata de catre ofertanti si insusita subsemnatura de catre subcontractanti., NOTA: Cerinta nr. 1Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor deconstructi, servicii de arhitectura si inginerie, montajde tamplarie PVC, ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru deschiderea ofertei., Cerinta nr. 1Certificatprivind sistemul de management de mediu din seriaISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor deconstructi, servicii de arhitectura si inginerie, montajde tamplarie PVC, ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, NOTA:
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Pretul ofertei pentru elaborarea proiectului tehnic fazele PT, DDE, CS si PAC
10
Descriere: Componenta financiara proiectare
Durata de elaborarea proiectului tehnic
25
Descriere: Pentru cea mai mica durata de elaborare a proiectelor tehnice se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 25 puncte
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Pentru cea mai mica durata de executie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 15 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibil in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 10:43