Achizitie publica - Proiectare si executie teren de sport cu iarba sintetica in comuna Draganesti Vlasca
Detaliu pentru invitatia numarul 334224
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334224/23.08.2012
Denumire contract: Proiectare si executie teren de sport cu iarba sintetica in comuna Draganesti Vlasca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Draganesti-Vlasca(Primaria Draganesti-Vlasca)Cod fiscal: 5296560, Adresa: comuna draganesti-vlasca judetul teleorman, Draganesti-Vlasca, Telefon: +40 247440357, Fax: +40 247440357
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La sediul primariei comunei draganesti-vlasca, in comuna draganesti vlasca, judetul teleorman, Romania, cod postal: 147135, telefon: +40 247440357, fax: +40 247440357, persoana de contact: Ivan Petre.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul primariei comunei draganesti-vlasca, in comuna draganesti vlasca, judetul teleorman, Romania, cod postal: 147135 telefon: +40 247440357, fax: +40 247440357.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie teren de sport cu iarba sintetica in comuna Draganesti Vlasca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectarea unui teren de sport cu iarba sinteticaexecutarea lucrarilor de constructie a unui teren de sport cu iarba sintetica
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 263 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2300 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se poate constitui prin oricare dintre formele prevazute la art. 86 alin. (1) si (5) din H.G.R. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor depune in mod obligatoriu: declaratie referitoare la faptul ca nu se incadreaza in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006(formular 12A), declaratie referitoare la faptul ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006(formular 12B), declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69"1" din O.U.G. nr.34/2006(va prezenta declaratia atat subcontractantul cat si tertul sustinator), certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010, certificate de atestare fiscala, declaratie privind calitatea de participant la procedura si imputernicire de semnatura.Pentru calificare, ofertantii: - nu trebuie sa se incadreze in prevederile art 180 din O.U.G. nr.34/2006- nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute art.181 din O.U.G. nr.34/2006- din certificatul de participare cu oferta independenta trebuie sa rezulte ca participarea ofertantilor la prezenta procedura de atribuire se face in concordanta cu regulile de concurenta- nu trebuie sa aiba datorii catre bugetul local sau catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sens in care va prezenta formulare tipizate emise de organismele competente. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.- nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69"1" din O.U.G. nr.34/2006Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt: Bucur Petre, Mina Mihai, Tirnacop Lucian, Coporan Mihail, Bucur Gheorghe, Burcescu Marian Catalin, Cristian Marin, Dragne Aura, Ilie Andrei, Ivan Alexandru, Ivan Petre, Matei Dumitru, Matei Marcel Florentin, Margarit Niculae, Palalau Ioan, Rizea Carmen si Schiopu Corneliu. Ofertantii vor prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Pentru calificare, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor depune: - extras de bilant contabil la data de 31.12.2011- declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (formular B 2)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor depune documente privind experienta similara, astfel: - o lista a principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani(formular F 12) insotita de cel putin un proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor prin care sa se confirme executia de lucrari in valoare de cel putin 116000 lei.- formularul G 2, Ofertantii vor depune declaratia privind partea/partile din contract care sunt eventual indeplinite de subcontractanti. Ofertantii vor prezenta certificat ISO 9001/2008., Ofertantii vor prezenta certificat ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata in format electronic din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 15:08