Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE TROTUARE CU PAVELE IN MUNICIPIUL FAGARAS - STR NEGOIU


Detaliu pentru invitatia numarul 335491
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARAS
Numar invitatie: 335491/17.09.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE TROTUARE CU PAVELE IN MUNICIPIUL FAGARAS - STR NEGOIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARASCod fiscal: 4384419, Adresa: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Telefon: 0268-211313, Fax: 0268-213020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Romania, cod postal: 505200, telefon: +40 268211313, fax: +40 268213020, persoana de contact: FLORINA GABRIELA OPRIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Fagaras, STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE TROTUARE CU PAVELE IN MUNICIPIUL FAGARAS - STR NEGOIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executarea trotuarului cu pavele din beton pe str Negoiu in municipiul Fagaras
II.1.6) CPV: 45233260-9 - Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 960, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 19.200 lei.Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor).Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiilereduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 03 TREZ 5006XXX000065, deschis la Trezoreria Fagaras, care se prezinta in original.Retineri din suma constituita conform art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 - intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv- 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. In cazul depunerii garantiei de participare in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.
Garantie de buna executie
Cuant.garant.de buna ex.a contr.este 10 % din valoarea contr.de lucr.fara TVA. Modul de const.a garant. de buna ex.in conf.cu HG1045/2011 care modif.al.3 al art.90 din HG 925/2006 - Garantia de buna ex.a contr.se const.la alegere, conf.art. 90 alin 1 si 3, din HG925/2006, cu modif.si compl.ult., prin (se alege): - instrument de garantare sau - retineri succesive din suma datorata pentru fact.part.In acest caz contr.are oblig.de a deschide, la o unitate a Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia, un cont distinct ladisp.aut.contr. - M.Fagaras. Suma initiala care se depune de catre contr.la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.fara TVA. Pe parcursul indepl.contr.aut.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succ.din sumele datorate si cuvenite contr.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Form nr 9 - Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Form nr 10- confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta; Nota: -Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii, sustinator/sustinatori.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Declaratia - Certificat de participare cu oferta independenta Form A; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 ind1 din OUG 34/2006 Form B- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primarul Municipiului Constantin Sorin Manduc, viceprimar Catalin Cirje, Director economic Victoria Prescure, Secretar municipiu Laura Giunca, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor ce vor fi numiti inainte de deschiderea ofertelor prin dispozitia Primarului municipiului Fagaras Nota: Formularele mentionate se regasesc atasate la prezenta fisa de date Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul);In cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul);In cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) de minim 1.920.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantulsa fi finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contract de executie de lucrari similare cu o valoare de minim (cumulata) de 900.000, 00 lei, exclusiv TVA;ofertantul sa prezinte unul sau mai multe contracte de executie de lucrari si proiectare, ce a(u) avut ca obiect executia de lucrari similare, cu o valoare minima (cumulata) de 900.000, 00 lei, exclusiv TVA;Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/ BCE. Mentionam faptul ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.- ofertantul trebuie sa prezinte date despre contract: denumire, beneficiar, autoritate contractanta, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului(contractor principal, contractor asociat, subcontractor).- ofertantul va anexa copii dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si dupa recomandarea/certificatul de indeplinire a obligatiilor contractuale pentru contractul prezent, Eectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Pentru personalul solicitat se vor prezenta CV-urile acestora, documente care sa justifice calificarea (diplome, certificate, atestate, etc.), precum si angajamentul de disponibilitate al personalului/organismuluitehnic de specialitate de care dispune si care va indeplini contractul in originalOfertantul trebuie sa dispuna de minim urmatorul personal: un responsabil tehnic cu executia in constructii atestat MDRT in dom drumurilor, un responsabil cu controlul calitatii in constructii, minim 10 angajati, din care minim 2 personal calificat betonisti - certificat atestare profesionala, minim 2 personal calificat pavatori cu certificat atestare profesionala, Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele dotari (proprietate, leasing, prin contr/conventii de inchiriere sau angajament) : - autobasculante, autoutilitara transport materiale, autobetoniera, incarcator frontal;mai mecanic, excavator pe pneuri, statie betoane, Informatii privind subcontractantii, Obligatii contractuale in desfasurare daca exista Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii -Certificat ISO 9001/2001 in domeniul executiei lucrarilor de constructii drumuri sau alte documente echivalente acceptate, Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu - Certificat ISO 14001/2005 in domeniul executiei lucrarilor de constructii drumuri sau alte documente echivalente acceptate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer