Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?PROIECTARE SI EXECUTIE TROTUARE DN7 SERVICE - DRUMUL MORII IN ORAS STEFANESTI, JUDETUL ARGES?


Detaliu pentru invitatia numarul 352985
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL STEFANESTI
Numar invitatie: 352985/23.08.2013
Denumire contract: ?PROIECTARE SI EXECUTIE TROTUARE DN7 SERVICE - DRUMUL MORII IN ORAS STEFANESTI, JUDETUL ARGES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL STEFANESTICod fiscal: 4122574, Adresa: CALEA BUCURESTI, NR 1, stefanesti, Telefon: +40 248266752, Fax: +40 248266752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA BUCURESTI, NR 1, stefanesti, Romania, cod postal: 117715, telefon: +40 248266752, fax: +40 248266752, persoana de contact: DUMITRU IONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Bucuresti, nr.1, Oras Stefanesti, Judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?PROIECTARE SI EXECUTIE TROTUARE DN7 SERVICE - DRUMUL MORII IN ORAS STEFANESTI, JUDETUL ARGES?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de lucrari aferente investitiei: ?PROIECTARE SI EXECUTIE TROTUARE DN7 SERVICE - DRUMUL MORII IN ORAS STEFANESTI, JUDETUL ARGES? conform tema de proiectare. Valoarea estimata a contractului este de 242.000 lei fara TVA , din care: cheltuieli privind investitia de baza = 217.800 lei fara TVA; cheltuieli diverse si neprevazute aferente cap. 4 = 24.200 lei fara TVA; Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute, va fi decontata doar daca apar cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente.
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 4.356 lei. Pentru garantia de participare depusain euro, recomandam ca echivalenta sa se faca la cursul BNR, la o data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile Perioada de valabilitate a garantiei de particip: 90 zile calendaristice de la data data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: in conf.cu preved.art.86 din H.G. 925 actualizata.Modul de restituire a garantiei de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire. Autoritatea contractanta, potrivit prev. OUG 34/2006, art. 2781, poate retine din garantia de participare suma de 2.178 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca sau o societate de asigurari si se va depune in original. In cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, cont ce trebuie deschis dupa semnarea contractului si oricum inainte de inceperea executiei contractului. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia se restituie: a)70% in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar risculpentru vicii ascunse este minim.b) 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PVde receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2. Pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a. se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb. documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu continutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4. (1) Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?5. Toate inscrisurile/documentele depuse de catre operatorii economici in vederea indeplinirii criteriilor de calificare, vor fisemnate/stampilate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, in acest din urma caz, operatorul economic avand obligatia de a depune in cadrul documentelor de calificare, aceasta imputernicire in original.Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Nota: In caz de asociere declaratia de eligibilitate se va depune de fiecare asociatin parte.Declaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In caz de asociere documentele se vor depune de fiecare asociatin parte.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: PRIMAR ?BARBUCEANU MIHAIL DORIN, VICEPRIMAR ? MIHALCEA ION, SECRETAR ? ION GEORGETA, CONTABIL ? NICOLAE IULIANA, RESPONSABIL ACHIZITII PUBLICE -IONESCU DUMITRU;LISTA CONSILIERI LOCALI: ANDREESCU NICOLAE, BUTAN VASILE, GORGOI STELIAN, GORGOI VERGILIU, LECCA MARIA, MANU ION ADRIAN, MIHALCEA GRIGORE, MIHALCEA ION, NEACSA MADALINA, NISTOR DUMITRU, PACIOIANU CONSTANTIN, PETROVAI VASILE, RUSEA VASILE, TUDOR VALERIU PAVEL, VLAD MARIAN, VISAN FLOREAN, UDROIU GHEORGHEMod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre asociat, cat si de tertul sustinator.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 21 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti. 1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului, ce contine informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte pentru partea din contract pe care o realzeaza.2.Persoane juridice /fizice straine1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Se va prezenta Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.2.Cerint obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabile la data limita de depunere a ofertelorNota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriSe vor prezenta Informatii generale/ Declararea cifrei de afaceri cuprinde informatii privind oper. economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani. Se vor prezenta documentele disponibile ale operatorilor economici in vederea indeplinirii acestei cerinte. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani sau de la data la care operatorul economic a fost infintat sau si-a inceput activitatea comerciala a fi indeplinita de ofertanti trebuie sa fie de cel putin: 435.600 lei. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate de ofertanti nu sunt relevante. In cazul unei asocieri cerintele privitoare la sustinerea financiara pot fi indeplinita si prin cumul de catre asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Fisa de experienta similara;Valoarea minima a experientei similare pentru servicii de proiectare va fi egala sau mai mare de 9.801 lei, iar pentru executie valoarea va fi egala sau mai mare de 207.999lei. Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract, maxim 3 contracte de lucrari a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 207.999 lei fara T.V.A., insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre autoritate sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, aferenta serviciilor de proiectare, din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract, maxim 2 contracte de servicii de proiectare a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 9.801 lei fara T.V.A. insotita de certificate / documente emise sau contrasemnate de catre autoritate sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinita si prin cumul de catre asociati., Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul este obligat sa demonstreze ca are contracte de inchiriere/ leasing/ de proprietate/ orice alt document care sa dovedeasca dispozitia ofertantului asupra utilajelor si ca detine acces nerestrictionat pentru utilajele necesare realizarii contractului., PersonalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului. Pentru fiecare personal propus ofetantul va prezenta documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare astfel: - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 14) iar pentru dovedirea celorcuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate inCV (dupa caz)- copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate)- pentru personalul propus pentru executie se va prezenta declaratie de disponibilitate (conform model cuprins in Formularul nr. 15), Informatii privind asocierea- daca este cazul. Se va prezenta: Formularul - ?Acord de asociere?. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta oras, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta oras este declarata castigatoare., Informatii privind subcontractantii- daca este cazul. Se vor prezenta: Formularul -Declaratie privind partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si Formularul - Acord de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor. Informatii privind asigurarea calitatii - ISO 9001:2008 (sau echivalent). Se va prezenta - Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere aofertelor., Informatii privind asigurarea protectiei mediului - ISO 14001:2005(sau echivalent). e va prezenta - Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere aofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de realizare al proiectarii
15
Descriere: Componenta tehnica
Durata de executie a lucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie acordat lucrarii
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2013 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer