Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE VARIANTA PROVIZORIE POD DN 17A KM 23+261


Detaliu pentru invitatia numarul 339248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 339248/12.11.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE VARIANTA PROVIZORIE POD DN 17A KM 23+261
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Asachi Gh. nr. 19, iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 232214430, fax: +40 232214432, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DRDP IASI - Iasi, str. GH. ASACHI nr. 19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE VARIANTA PROVIZORIE POD DN 17A KM 23+261
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vedera evitarii inchiderii circulatiei in zona podului existent, datorita starii avansate de degradare este necesara proiectarea unei variante de circulatie. In profil transversal varianta va avea un singur fir de circulatie. Lungimea ei va fi de aproximativ 50 m si va include un pod provizoriu cu lungimea de 10 m si doua rampe de acces cu lungimea de 20 m fiecare, care se vor racorda la drumul national.Volumul umpluturii in rampe va fi de 200 mc, sistemul rutier va avea o suprafata de 160 mp, podul provizoriu va avea 8 elemente prefabricate de tip C2 dispuse pe doua randuri.Structura rutiera pe rampe va fi prevazuta cu mixtura asfalticapentru a asigura desfasurarea in conditii optime a traficului.
II.1.6) CPV: 71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 800, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.000 lei, constituita prin virament bancar in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG34/2006(A), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC. Se recomanda utilizarea Formularului 21 - Garantie de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. *IMM beneficiaza de reducere 50%.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM vor prezenta alaturat garantiei de participare, documentele care dovedesc ca se incadreaza in categoria IMM ? anexa 1 din O.G. nr. 27/2006, completata, semnata si stampilata. Imputernicirea si garantia pentru participare, in original, inclusiv actele care fac dovada calitatii IMM se prezinta in plic separat de documentele ofertei la comisia de evaluare a ofertelor. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie se va prezenta sub forma unui instrument de garantare in cuantum de 10%, original, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si avand continutul si valoarea precizate in Documentatia de Atribuire - si/sau prin retineri succesive in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA. (Antreprenorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Beneficiarului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont disponibil distinct la dispozitia Beneficiarului. Suma initiala care se depune de catre Antreprenor in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, fara TVA).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(A) - Formularul 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director DRDP Iasi - ing. Ovidiu Mugurel Laicu; Director Adjunct Investitii ? ing. Mirela Popescu; Director Adjunct Intretinere ? ing. Stefan Ilie; Director Economic - ec. Vasile Popa;Sef Compartiment CFP Nicolina Stanel, Sef Birou ILA ? ing. Gabriel Pila; Sef Serviciul Achizitii ? ing. Manuela Popa;
- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 2;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 3. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5.Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata.ART. 69^1 din OUG 34/2006 - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatului constatator emis de ORC.? Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata.?In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.? Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin de 1.600.000 lei.Se vor prezenta: Formularul nr. 5 ?Declaratia privind Cifra de Afaceri?. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009 ? 1 Euro = 4, 2373 Lei, 2010 - 1 Euro = 4.2099 lei, 2011 - 1 Euro = 4.2379 Lei). In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici, Cerinta nr. 22. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 533.333 lei, exceptand angajamentele solicitantului pentru alte contracte, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielilein cadrul contractului pentru o perioada de 2 luni - durata de executie efectiva a lucrarilor.Ofertantul are obligatia sa demonstreze la data semnarii contractului ca are acces real la finantare (linie de creditare, sold bancar, etc.) la nivelul minim prevazut la Cerinta nr. 2, pentru o perioada de 3 luni.Modalitatea de indeplinireDocument doveditor emis de o societate bancara/societate finantatoare care sa ateste ca ofertantul dispune sau are acces la lichiditati, in original., Continuare cerinta nr. 2. Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota 2: In situatia in care ofertantul este o asociere, indeplinirea acestei cerinte poate fi demonstrata prin prezentarea unei singure declaratii bancare din partea fiecarui membru al asocierii, a caror valoare cumulata sa fie de minim valoarea solicitata.Nota 3: Suma solicitata la cerinta 2 poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul in care oferta depusa este desemnata castigatoare., Cerinta nr. 3Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Bilanturile contabile inregistrate la organelecompetente vor fi prezentate astfel: - pentru persoanele fizice/juridice romane, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata. - pentru persoanele fizice/juridice straine, copie lizibila certificata ?conform cu originalul? insotita de traducerea autorizata in limba romana., Informatii sustinere capacitate economica si financiaraInformatii sustinere capacitate economica si financiara Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. Ofertantul va prezenta Formularul 15 si anexa aferenta acestuia., Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionala Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, Capacitatea tehnicaDeclaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniCerinta 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) o lucrare de aceeasi natura, complexitatesi valoare de min 770.000 lei fara TVA, insemnand reabilitare pod/modernizare pod/reparatie capitala pod/consolidare pod/construire pod nou/varianta de circulatie cu pod provizoriu pe DN/drum expres/autostrada., Continuare Cerinta 1: Ofertantul va prezenta: 1) Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani + 2) Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (inclusiv procese verbale de receptie) +, Continuare Cerinta 1: + 3. ?Certificat privind experienta Antreprenorului? semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului pe fiecare paginaa acestuia. Pentru contractele executate in afara Romaniei se va prezenta Form nr. 8 in limba engleza sau, dupa caz, in limba tarii in care au fost executate proiectele/contractele, insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestuia. Nota: Form nr. 8 se poate prezenta si in alta forma doar cu conditia ca respectivul document sa contina toate semnaturile, elementele si informatiile solicitate in continutul Form nr. 8. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Pentru conversia in RON, daca doc sunt intocm in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv. 3. in copie ?conform cu originalul? recomandari/documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari., Cerinta 2Ofertantul trebuie sa dem ca a prestat in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, cel putin un contract de servicii de proiectare lucrari de intretinere periodica, reparatii capitale sau reabilitari poduri, in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare de cel putin 23.500 lei fara T.V.A.In acest sens, ofertantul va prezenta: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. +Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare: , Continuare Cerinta 2 - a) Documente care sa ateste receptia la sfarsitul prestatiei sau receptia partiala a serviciilor prin care sa se demonstreze faptul ca serviciile au fost prestate si acceptate de beneficiarul serviciilor (au fost duse la bun sfarsit).b) ?Certificat privind experienta Prestatorului?.Nota: ?Certificat privind experienta Prestatorului? se poate prezenta si in alta forma decat cea din Capitolul?Formulare? cu conditia ca respectivul document sa contina toate semnaturile, elementele si informatiile solicitate inFormularul l0.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ultimii 3 ani se calculeaza prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor., Cerinta 3Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are drept de folosinta sau detine cel putin urmatoarea dotare tehnica necesara pentru derularea contractului: - repartizator finisor ? 1 buc.- betoniera cu cadere libera? 1 buc.- autogudronator. ? 1 buc.- autocisterna cu dispozitiv de stropit ? 1 buc.- compactor autopropulsat ? 2 buc.- macara pe pneuri ? 1 buc.- vibrator-2 buc-incaracator frontal-1 buc-excavator-1 buc-autogreder-1buc-autobasculanta-2 buc-pompa hidraulica de beton-1 buc, CONTINUARE Cerinta 3 -laborator de gradul II autorizat cu profile corespunzatoare (G.T.F;M.B.M;B.Ba.;A.N.C.F.D;M.D;D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier Nota: G.T.F?Geotehnica si teren de fundare;M.B.M?Materiale pentru betoane si mortare;B.Ba.?Beton, Beton armat;A.N.C.F.D?Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri; M.D?Materiale pentru drumuri;D?Drumuri. Modalitatea de indeplinirea)Decl privind dreptul de folosinta al laboratorului autorizat; b)Decl privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului; c)Doc justificative edificatoare/angajamente prin care sa se demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pe intreaga durata de implementare a contractului cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor/echipam/instalatiilor.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici., Capacitatea profesionala ? pentru proiectareCerinta 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Sef echipa proiectare, inginer CFDP, cu diploma de ing, cu experienta de min 3 ani in domeniul proiectarii de drumuri si poduri ?lucrari de reabilitare pod/modernizare pod/reparatie capitala pod/consolidare pod/construire pod nou/varianta de circulatie cu pod provizoriu pe DN/drum expres/autostrada., Cerinta 2 - pentru executieOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Managerproiect, inginer CFDP cu experienta profesionala generala in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri de min. 5 ani si experienta specifica ca Managerproiect pentru un proiect de lucrari reabilitare pod/modernizare pod/reparatie capitala pod/consolidare pod/construire pod nou/varianta de circulatie cu pod provizoriu pe DN/drum expres/autostrada., Cerinta 3 - pentru executieOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Responsabil tehnic cu executia, atestat in lucrari de drumuri si poduri avand minim 3 ani experienta, Cerinta 4 - pentru executieOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Persoana responsabila cu Controlul Calitatii, avand minim 3 ani experienta in domeniul infrastructurii rutiere drumuri si poduri., Cerinta 5 - pentru executieOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Responsabil de mediu pentru supravegherea indeplinirii activitatilor de mediu si a performantelor privind cerintele de mediu pe santier-OUG nr. 195/2005 privind protectia mediului, aprobata de Legea nr. 265/2006., Cerinta 6 - pentru executieOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Inspector protectia muncii (abilitat conform Legii 319/2006 si H.G. 1425/2006) pentru supravegherea indeplinirii pe santier a activitatilor prevazute in Planul de securitate si sanatate propriu, ca aplicare a Sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Muncii al Ofertantului la conditiile concrete ale Contractului., Cerinta nr. 7 - pentru executieOfertantul trebuie sa puna la dispozitia beneficiarului o Lista cu personalul calificat in domeniul constructiilorexistent la data depunerii ofertelor., Modalitatea de indeplinire Capacitate profesionala ? Cerintele 1, 2, 3, 4, 5, 6: I. ?Lista personalului cheie? +II.Pentru fiecare expert cheie desemnat se vor prezenta: 1.CV in original si semnat pe fiecare pagina de catre expertul propus (obligatoriu va cuprinde doar experienta relevanta pentru indeplinirea criteriilor solicitate). In cazul in care, in cadrul unei perioade de referinta mentionate in CV, expertul cheie a participat la mai multe proiecte/contracte, acestea se vor prezenta detaliat si se va specifica perioada alocata fiecaruia in formatul luna si an. Perioadele care se suprapun se vor lua in considerare doar o singura data.2. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor, autorizatiilor, certificatelor detinute de persoanele respective si atestatelor (acolo unde este cazul ? ex. RTE) care-i confera dreptul de a exercita activitatea prevazuta in FDA valabile la data depunerii ofertelor., Continuare Modalitatea de indeplinire Capacitate profesionala?Cerintele 1, 2, 3, 4, 5, 6:3. Documente justificative pentru demonstrarea experientei profesionale mentionata in CV (copii "conform cu originalul" dupacarnetul de munca/contract individual de munca/doumente echivalente/contracte de colaborare sau oricare alte documente din care sa reiasa perioadele mentionate in CV).4. Copii "conform cu originalul? dupa Contracte de colaborare/angajamente de participare/carnetul de munca/contract individual de munca/documente echivalente pentru expertii cheie propusi.5. Copii "conform cu originalul? dupa actele de identitate (buletin/pasaport/carte de identitate).6. Declaratie de disponibilitate pentru fiecare expert cheie propus., Nota Capacitate profesionala: 1. Se poate nominaliza un expert cheie pe 2 pozitii (cu exceptia pozitiilor pentru expertii cheie nominalizati ca Manager proiect si RTE) cu conditia sa detina documentele care-i confera dreptul de a exercita activit prevazuta in FDA.2. CV se poate prezenta si in alta forma, cu conditia ca respectivul document sa contina toate semnaturile, elementele si informatiile solicitate in continutul Form 13. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Certificate emise de organisme independente care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP+ site www.drdpiasi.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer