Achizitie publica - Proiectare si executie:"Modernizare, Reabilitare si Extindere Retele Apa si Canal in Orasul Brezoi, Judetul Valcea"
Detaliu pentru invitatia numarul 339852
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339852/21.11.2012
Denumire contract: Proiectare si executie: "Modernizare, Reabilitare si Extindere Retele Apa si Canal in Orasul Brezoi, Judetul Valcea"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)Cod fiscal: 2541894, Adresa: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Telefon: 0250778240, Fax: 0250778240
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Romania, cod postal: 245500, telefon: +40 0250778240, fax: +40 0250778240, persoana de contact: BERBECE RODICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.LOTRULUI, NR.2, ORAS BREZOI, JUDETUL VALCEA, CP 245500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie: "Modernizare, Reabilitare si Extindere Retele Apa si Canal in Orasul Brezoi, Judetul Valcea"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop : Proiectarea si executarea lucrarilor de Modernizare, Reabilitare si Extindere Retele Apa si Canal in Orasul Brezoi, Judetul ValceaSe solicita ofertape urmatoarele obiective: Executie si proiectare: ?Modernizare, Reabilitare si Extindere Retele Apa si Canal in Orasul Brezoi, Judetul Valcea?Fazele de proiectare solicitate: 1. Documentatie pentru obtinere avize si acorduri ;2. Documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire (D.T.A.C.);3. Proiect tehnic;4. Detalii de executie;5. Caiete de sarcini;6. Documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor (D.T.O.E.);7. Documentatie privind obtinerea acordului de mediu;8. Verificare proiect de catre verificatori atestati MLPAT pe toate exigentele necesare;9. Asigurarea asistentei tehnice pe perioada de executie a obiectivului.Nota: ofertantul, in favoarea investitorului, pe baza unei imputerniciri, va obtine toate avizele si acordurile aferente proiectului, inclusiv autorizatia de construire.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 271, 269 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 50.000, 00lei .In cazul constituirii prin OPsuma se va depune in contul RO75TREZ6765006XXX000543- Trezoreria GURA LOTRULUI. In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancare se va utiliza Formularul nr. 11. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila . Documentele prin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original.Perioada de valabilitate a garantie este de 120 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art. 86 alin. (6) din HGR nr. 925/2006 actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere , pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoare garantiei de participare la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoare garantiei de participare la 50%, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere , conf. Anexei nr. 1 din Legii nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participareconform prevederilor H.G. nr. 925/2006.Pentru conversia in lei a mijloacelor financiare exprimate in valuta, autoritatea contractanta va folosi cursul B.N.R. valabil in prima zi lucratoare din luna de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazutela art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile aduse prin HG 1045/2011 la incheierea contractului care se atribuie.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 5 zile de la data incheieriicontractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea declaratiei privind eligibilitateaOfertantul trebuie sa prezinte : Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, in original.Formularul 3(1)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante :1. Schell Robert Adrian - Primar 2. Berbece Rodica - Sef Serviciu 3. Dulcea Dumitru Eugen - Viceprimar 4. Sandu Nicolae - Secretar5. Ismana Bardasu Emil - Consilier Juridic 6. Consilierii locali ai Orasului Brezoi - Burlan Mitu Olivia ? Simona, Dumitrescu Gheorghe, Vlad Decebal ? Gheorghe, Dulcea Dumitru ? Eugen, Ionescu Razvan ? Sorin, Gosoiu Cristian ? Constantin, Roman Gavrila, Traistaru Ion, Spiru Marian, Bardasu Mircea, Busu Ioan, Chenic Gheorghe, Corotchi Elena, Atanasescu Constantin, Nitescu GabrielFormularul 4 ? Declaratie privind eligibilitatea, in original/copie legalizata/ copie lizibila conforma cu originalulIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formaulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conf. Art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte formularele aferente neincadrarilor in art.180, 181, 691 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 2Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la proceduraFormularul 14 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formaular, dupa caz, tert sustinator, subcontractantiCerinta nr. 3Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoane juridice/fizice romaneCertficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate ?in original /copie legalizata/ copie lizibila in conformitate cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? in original/copie legalizata/ copie lizibila in conformitate cu originalul.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte sitatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. Echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 4Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, in original Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data depunerii ofertei.Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei proceduri;Documentul va fi prezentatin original/ copie legalizata/ copie lizibila conforma cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiIn vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conf, cu prevederile legele din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economica care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat sifaptul ca nu sunt insctrise mentiuni cu privipre la aplicare procedurii de insolventa.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor generaleSe solicita Fisa de informatii generale - Formularul 2 in original., Cerinta nr. 2Prezentarea bilanturilor contabileBilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vor fi vizate si inregistrate de organele competente, in copii certificate conform cu originalul., Cerinta nr. 3-Informatii privind cifra de afaceri Se solicita completarea Formularul nr. 2 - care sa contina si media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) in valoare de minim8.000.000 lei .In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, media cifrei de afaceri globala se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine, Cerinta nr. 4-Informatii privind accesul la resurse financiare. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru minim 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 1.423.756, 33 lei. In acest sens se vor prezenta documente doveditoare confirmate de banca : acces la facilitati de credit in suma de 1.423.756, 33 lei, pentru o perioada de 4 luni/scrisoare de bonitate bancara eliberata de institutii bancare, valabila la data limita de depunere a ofertei, ca detine acces la finantare in suma de 1.423.756, 33 lei, pentru o perioada de 4 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea de informatii privind resursele umaneSe completeaza Formularul 8, in original - Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani .Ofertantul va depune o lista a personalului care va fi responsabil cu derularea contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experienteisimilare.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului. Lista expertilor nu este limitativa, executantul fiind liber sa foloseasca expertii pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a prevederilor Caietului de Sarcini., Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: -cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi; declaratie de disponibilitate, in original .- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare);, In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderulul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare mambru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus., Cerinta nr. 2Prezentarea de informatii privind dotarile specificeOfertantul va prezenta Formularul numarul 7 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (proprietate, leasing, chirie sau alte forme de detinere, dupa caz) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii ca are dotarea necesara indeplinirii contractului - va fi completata separat pentru serviciile de proiectare si separat pentru executia de lucrari.Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere): PROIECTARE: - statie totala topografica - minim 1 buc;
- GPS dubla frecventa - minim 1 buc;
- calculatoare ? minim 4 buc. (pentru a acoperi toate specialitatile necesare temei de proiectare), Ofertantul trebuie sa prezinte documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere / alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului.In cazul asocierii, formularul nr. 3 trebuie sa fie completat de liderul asocierii si trebuie sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asocierii.Ofertantul trebuie sa prezinte documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului.In cazul asociatiilor, Formularul 7 trebuie sa fie completat de catre liderul asociatiei si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asociatiei. Acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al asociatilor din care sa reiasa ca acestia vor pune la dipozitia proiectului respectivele echipamente., Cerinta nr. 3Prezentarea de informatii privind subcontractantii/ asociatiiOperatorul economic are obligatia de a declara subcontractantii.Se va completa Formularul 9 ? la depunerea ofertei se vor declara toti subcontractantii. Pe parcursul derularii contrctului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contrctante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificare propunerii tehnice sau financiare initiale.Un operator economic nu are dreptul de a participa la o procedura de atribuire atat in calitate de ofertant, cat si in calitate de ofertant asociat sau in calitate de subcontractant (executant, furnizor, prestator ) al altui ofertant. Pentru asociere se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderului de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Cerinta 4Prezentarea listei : - principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formularul nr.5, in original.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniFormularul nr. 15, in original;In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 5Prezentare de informatii privind experienta similaraFisa experienta similara se vor completa in original Formularele 6 (servicii ) si 6 A (lucrari).Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi finalizatun contract de lucrari de natura si complexitatea lucrarilor executate ce fac obiectulcontractului, a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a investiei, respectiv 4.146.554 lei.Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi dus la bun sfarsit un contract de servicii de natura si complexitatea serviciilor ce fac obiectulcontractului, a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a investiei, respectiv 124.715 lei.Atat pentru serviciile de proiectare, cat si pentru executia lucrarilor, prin sintagmele ?dus la bun sfarsit? si ?finalizat? se intelege ca se va permite indeplinirea cerintei conform art. 13 si art. 14 din Ordinul nr. 509/2011., Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezentaparti dupa contractele de executie, in masura in care acestea sunt relevante pentru indeplinirea contractului(conf art. 188 alin. (3) lit a) din OUG nr. 34/2006), respectiv parti dupa contractele de proiectare care certifica experienta similara (conf art. 188 alin. (2) lit. a) din OUG nr. 34/2006), insotite de procesele-verbale de receptie partiale sau la terminarea lucrarilor, respectiv la sfarsitul prestarii serviciilor de proiectare (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)si recomandari din partea beneficiarilor finali.Prin contracte similare se intelege atat cele care au ca obiect elaborarea de proiect tehnic, cat si cele care au ca obiect executia de lucrari si care cuprind intreaga gama de servicii/lucrari ce formeaza obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Nota: Pentru calculul valorii experientei similare, vor fi luate in considerare valorile specificate in contractele prezentate, fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.In cazul in care valoarea contractului initial a fost majorata prin acte aditionale, este obligatorie prezentarea actelor aditionale respective din care sa reiasa clar majorarea aplicata. Nu vor fi luate in considerare valorile declarate, daca acestea nu pot fi regasite in contractele prezentate ca dovada., Cerinta nr. 6Informatii privind sustinerea tehnico-economica(daca este cazul) Cerinta nr. 1. Prezentarea certificatului ISO 9001 :2008 Certificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul constructiilor pentru executant si in domeniul proiectarii pentru proiectant, valabil la data depunerii ofertei, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiiNOTA: ? Nu se admit ofertantii in curs de certificare, cu exceptia acelora care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 2-Prezentarea certificatului ISO14001Certificat ISO 14001, valabil la data depunerii ofertei, in domeniul constructiilor pentru executant si in domeniul proiectarii pentru proiectant, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediuluiNOTA: ? Nu se admit ofertantii in curs de certificare, cu exceptia acelora care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiaraPunctajul pentru factorul Pf se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 50 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pf= (Pret minim /Pret Ofertat) * 50unde: Pf= punctajul ofertei , Pret minim = cea mai mica valoare a ofertei financiare dintre ofertele prezentate, Pret ofertat = valoarea ofertei financiare al carei punctaj se calculeaza
Termen de realizare proiectare
20
Descriere: exprimat in zile calendaristice, de la semnarea contractului, proiectare - PT+CS+DTAC+DDE, documentatie pentru obtinere avize, acorduri in vederea obtineriiautorizatiei de construire. Punctajul pentru factorul Ptp se acorda astfel: ) pentru cel mai mic termen de realizare se acorda 20 de puncte; b) pentru alt termen de realizare decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Ptp= (Termen minim/Termen ofertat) * 20unde : Ptp= punctajul ofertei, Termen minim = cel mai mic termen de realizare dintre ofertele prezentate, Termen ofertat = termenul ofertei al carei punctaj se calculeaza , c) Pentru un termen de realizare proiectare mai mare de 60 de zile oferta va fi declarata neconforma, iar pentru un termen de realizare proiectare mai mic de 30 de zile oferta nu se puncteaza suplimentar.
Termen de executie lucrari
20
Descriere: exprimat in luni, de la primirea ordinului de incepere a lucrarilor.Punctajul pentru factorul Pte se acorda astfel: a) pentru cel mai mic termen de executie se acorda 20 de puncte;b) pentru alt termen de executie decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pte= (Termen minim/Termen ofertat) * 20 unde : Pte= punctajul ofertei, Termen minim = cel mai mic termen de executie dintre ofertele prezentate, Termen ofertat = termenul ofertei al carei punctaj se calculeaza c) Pentru o perioada de executie mai mare de 10 luni oferta va fi declarata neconforma, iar pentru o perioada de executie mai mica de 4 luni oferta nu se puncteaza suplimentar.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: exprimata in luni, cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, in cadrul careia executantul are obligatia inlaturarii pe cheltuiala sa, a tuturor deficientelor aparute datorita nerespectarii clauzelor si specificatiilor contractuale sau a reglementarilor tehnice aplicabile.Punctajul pentru factorul Ptg se acorda astfel: a) pentru cel mai mare termen de garantie se acorda 10 de puncte; b) pentru alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Ptg = (Termenul ofertat/ Teremenul maxim ) * 10 unde : Ptg= punctajul ofertei, Termen ofertat = termenul ofertei al carei punctaj se calculeaza, Termen maxim = cel mai mare termen de garantie dintre ofertele prezentate. c)Pentru o perioada de garantiemai mica de 24 de luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 deluni oferta nu se puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 17:19