Achizitie publica - Proiectare si lucrare ?Alimentare cu apa si retea de canalizare si epurare ape uzate menajere? in comuna Ionesti, judetul Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 341440
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341440/28.12.2012
Denumire contract: Proiectare si lucrare ?Alimentare cu apa si retea de canalizare si epurare ape uzate menajere? in comuna Ionesti, judetul Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IONESTI VALCEACod fiscal: 2573837, Adresa: LOCALITATEA IONESTI, JUD.VALCEA, STR. PRINCIPALA, Ionesti, Telefon: 0250763034, Fax: 0250763080
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA IONESTI, JUD.VALCEA, STR. PRINCIPALA, Ionesti, Romania, cod postal: 247270, telefon: +40 0374010942, fax: +40 0757710209, persoana de contact: DANIEL MIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Ionesti, sala nr.1, comuna Ionesti, sat Ionesti, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si lucrare ?Alimentare cu apa si retea de canalizare si epurare ape uzate menajere? in comuna Ionesti, judetul Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea locala doreste achizitionarea proiectarii si executiei obiectivului "Alimentare cu apa si retea de canalizare si epurare ape uzate menajere" in comuna Ionesti, judetul Valcea, in conformitate cu documentatia de atribuire
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 731, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 14636 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de cel putin 90 de zile incepind cu termenul limita de primire a ofertelor (perioada este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economiciConform prevederilor art. 33, alin. (3), lit.b) din H.G. nr. 925/2006 se respinge oferta care nu este insotita de copia documentului de plata a garantiei de participare Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana ? formular nr.1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat ? formular nr.2. Contractantul are obligatia de a deschideun cont la dispozitia beneficiarului, la trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschisnu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Antreprenorul va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la trezorerie, in care va vira intreaga suma
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor depune: 1.Neincadrarea in prevederile art 180 din O.U.G. 34/2006 - formular nr.42.Neincadrarea in prevederile art 181 din O.U.G. 34/2006 - formular nr.4A3.Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - formular nr.54.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 pct.1 din OUG 34/2006 - formular nr.65.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata catre bugetul consolidat si bugetul local, in original sau copie legalizataCertificatele trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului. Declaratiile se vor prezenta de catre toti participantii la procedura(ofertant/asociati/subcontractanti/terti sustinatori). Imputernicire de semnatura pentru persoanele autorizate sa semneze oferta + documentele +contractul; Cazier Judiciar al administratorului, in copie. anrmap 314/20107.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt Neagoie Constantin primar, Rizea Nicolae viceprimar, Dobra Emil Florin secretar comuna, Ardeeru Elena, Miu Daniel, Cornaciu Ana Maria contabil.Membrii consiliului local: Serban Constantin, Telejman Dumitru, Strimbeabu Gheorghe, Gorgovu Mihaela, Agapescu Gheorghe, Cirstina Daniela Vasilica, Neagoe Florin, Catanoiu Ion, Cazacu Ion, Cherascu Ion, Constantin Ion, Rizea Nicolae Pentru persoanele juridice romane se va depune certificat constatator emis de ORC , emis cu 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (codul CAEN) aferent acestuia, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului ofertantul trebuie sa faca dovada autorizarii conform art.15 dinlegea nr. 359/2004 ( in original copie legalizata sau conforma cu originalul). Din certificat trebuie sa rezulte fapul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul unei asocierii fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Autorizatia de functionare/alte echivalente.Certificat inregistrare persoana juridica (cod fiscal)Ofertantul, inclusiv subcontractantii sau partenerii trebuie sa fie inregistrat/inregistrati si specializat/specializati pentru prestarea unor astfel de lucrari/servicii. Certificat de inregistrare persoana juridicaPentru persoanele juridice romane se vor prezenta documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala (evitarea dublei impunerii) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in cursDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Pentru persoanele juridice romane se vor prezenta documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala (evitarea dublei impunerii) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimi 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 731800 lei, Bilantul contabil sau extras de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente, Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 24 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 731800
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani, Pentru contractele de executie retele de canalizare· Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 14650 m de retele de canal, Pentru contractele de executie retele de apa· Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 16400 m de retele de apa si sau aductiuni de apa.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - Copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- Procesul-verbal de receptie finala, procesul ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul acordat pentruacest criteriu se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat criteriului respectiv;Pentru alt pret decat cel prevazut la punctul (a) punctajul se acorda astfel: Pn=(pret minim/PRETn) x 70, 0Preturile care se compara in vederea a cordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii, exclusiv TVA
Durata Executiei
15
Descriere: a) Pentru cea mai scurta perioadase acorda punctajul maxim. Pentru o perioada mai mare de 24 lunidoferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 12 luni nu se acorda punctaj suplimentar. Punctajul acordat fiindsimilar termenului de executie de 24 luni. Termenul de executie va fi corela in mod obligatoriu cu cerintele din propunerea tehnica. Perioadele se exprima in luni calendaristice. Pentru o perioda mai mare punctajul se acorda astfel: PB=(Tmin/Tn) x 15, 0
perioada de garantie acordata lucrarii
15
Descriere: a)Pentru perioada de garantie cea mai marese acorda punctajul minim alocat. b) Pentru alta perioada de garantie se acorda punctajul astfel: PC=(Gn/Gmax) x 15, 0; c) Pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 24 de luni nu se acorda punctaj suplimentar. Perioadele se exprima in luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi obtinuta din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 09:37