Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si lucrare ?Alimentare cu apa si retea de canalizare si epurare ape uzate menajere? in comuna Ionesti, judetul Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 344144
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA IONESTI VALCEA
Numar invitatie: 344144/20.03.2013
Denumire contract: Proiectare si lucrare ?Alimentare cu apa si retea de canalizare si epurare ape uzate menajere? in comuna Ionesti, judetul Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IONESTI VALCEACod fiscal: 2573837, Adresa: LOCALITATEA IONESTI, JUD.VALCEA, STR. PRINCIPALA, Ionesti, Telefon: 0250763034, Fax: 0250763080
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA IONESTI, JUD.VALCEA, STR. PRINCIPALA, Ionesti, Romania, cod postal: 247270, telefon: +40 0374010942, fax: +40 0757710209, persoana de contact: DANIEL MIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Local Ionesti, comuna Ionesti, sat Ionesti, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si lucrare ?Alimentare cu apa si retea de canalizare si epurare ape uzate menajere? in comuna Ionesti, judetul Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita Achizitie : Proiectare si lucrare ?Alimentare cu apa si retea de canalizare si epurare ape uzate menajere? in comuna Ionesti, judetul Valcea Executia lucrarilor pentru realizarea unui sistem de canalizare ce presupune realizarea a cel putin 14650 m retea de canalizare.Executia lucrarilor pentru realizarea unui sistem de alimentare cu apa ce presupune realizarea a cel putin 16400 m retea de apa. Valoarea estimata a contractului este de 7 273 000 leidin care 276, 000 lei servicii pentru proiectare, 6997, 000 lei pentru executia lucrarilor si 0 lei pentru cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 273, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 145460 lei, la cursul euro din 30.01.2013. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de cel putin 90 de zile incepind cu termenul limita de primire a ofertelor (perioada este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economiciConform prevederilor art. 33, alin. (3), lit.b) din H.G. nr. 925/2006 se respinge oferta care nu este insotita de copia documentului de plata a garantiei de participare Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana ? formular nr.1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat ? formular nr.2. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia beneficiarului, la trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Antreprenorul va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la trezorerie, in care va vira intreaga suma
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor depune: 1.Neincadrarea in prevederile art 180 din O.U.G. 34/2006 - formular nr.42.Neincadrarea in prevederile art 181 din O.U.G. 34/2006 - formular nr.4A3.Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - formular nr.54.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 pct.1 din OUG 34/2006 - formular nr.65.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata catre bugetul consolidat si bugetul local, in original sau copie legalizataCertificatele trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului. Declaratiile se vor prezenta de catre toti participantii la procedura(ofertant/asociati/subcontractanti/terti sustinatori). Imputernicire de semnatura pentru persoanele autorizate sa semneze oferta + documentele +contractul; Cazier Judiciar al administratorului, in copie. anrmap 314/20107.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt Neagoie Constantin - primar, Agapescu Gheorghe ? viceprimar, Dobra Emil Florin - secretar, Ardeeru Elena ? consilier juridic, Miu Daniel ? respnsabil achizitii, Cornaciu Ana Maria - contabil si membrii consiliului local: Serban Constantin, Telejman Dumitru, Strimbeanu Gheorghe, Gorgovu Mihaela, Cirstina Daniela Vasilica, Neagoe Florin, Catanoiu Ion, Cazacu ion, Cherascu Ion, Constantin Ion, Rizea Nicolae Pentru persoanele juridice romane Vor depune certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie real/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din informatiile C.C trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) cuprind si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie, in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. In cazul unei asocierii cerinta de mai sus este indeplinita respectand prevederile din anexa 2* din ordinulnr. 509/14.09.2011 al pers. ANRMAPDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (statut, act constitutiv, etc.) Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizar.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Disponibilitati banesti.Dem. ca of. are disp. sau ca vaavea acces la res. reale, negrevate de datorii in suma de 2424333, 28 lei pentru a realiza cash-flow de exec. a lucrarii pentru o per. de 8 luni.Pentruinformatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date., Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) aceasta trebuind sa fie in valoare de minim 8 000 000 lei.Prezentarea formularului - informatii generale, Bilanturile contabile pe ultimi 3 ani (2010, 2011, 2012). In cazul in care pentru exercitiul financiar 2012, bilantul nu a fost inregistrat de organele competente , ofertantul va prezenta bilantul economic la 31.12.2012, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea. in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG nr.34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuirede recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. - formular, In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuirePersoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.- Copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- Procesul-verbal de receptie finala, procesul ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunostere ale subcontractantilor propusi.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Pentru contractele de executie retele de canalizare· Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 14650 m de retele de canalIn cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract., Pentru contractele de executie retele de apa, ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 16400 m de retele de apa si sau aductiuni de apa. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul acordat pentru acest criteriu se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat criteriului respectiv;Pentru alt pret decat cel prevazut la punctul (a) punctajul se acorda astfel: Pn=(pret minim/PRETn) x 70, 0Preturile care se compara in vederea a cordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii, exclusiv TVA
Durata Executiei
15
Descriere: Descriere: a) Pentru cea mai scurta perioada se acorda punctajul maxim. Pentru o perioada mai mare de 24 lunid oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 12 luni nu se acorda punctaj suplimentar. Punctajul acordat fiind similar termenului de executie de 24 luni. Termenul de executie va fi corela in mod obligatoriu cu cerintele din propunerea tehnica. Perioadele se exprima in luni calendaristice. Pentru o perioda mai mare punctajul se acorda astfel: PB=(Tmin/Tn) x 15, 0
perioada de garantie acordata lucrarii
15
Descriere: Descriere: a)Pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul minim alocat. b) Pentru alta perioada de garantie se acorda punctajul astfel: PC=(Gn/Gmax) x 15, 0; c) Pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 24 de luni nu se acorda punctaj suplimentar. Perioadele se exprima in luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer