Achizitie publica - PROIECTARE SI LUCRARI DE MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES COMUNAL IN COMUNA BANEASA JUDETUL GIURGIU
Detaliu pentru invitatia numarul 334106
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334106/22.08.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI LUCRARI DE MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES COMUNAL IN COMUNA BANEASA JUDETUL GIURGIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BANEASA (Consiliul Local Baneasa)Cod fiscal: 5182140, Adresa: Comuna Baneasa, judetul Giurgiu, Baneasa, Telefon: +40 0246285101, Fax: +40 0246285101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Baneasa, judetul Giurgiu, Baneasa, Romania, cod postal: 087010, telefon: +40 0246285101, fax: +40 0246285101, persoana de contact: ELENA MARES
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Baneasa Judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI LUCRARI DE MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES COMUNAL IN COMUNA BANEASA JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI LUCRARI DE MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES COMUNAL IN COMUNA BANEASA JUDETUL GIURGIU
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 866, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 19.330 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :7.645, 9 leiOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de buna executie se va reduce la 50%.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si H.G. nr. 1045/2001
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 C din Sectiunea Formulare. ? in original;.Acord de asociereNumai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. Se va prezenta in original.Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea Formulare. ? in original.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Se va completa de catre ofertant in Formularul 12 C din Sectiunea Formulare ? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare :1. Rotaru Ion Viorel- primar ; 2. Martin Virgil Marian ? viceprimar - presedintele comisiei ; 3. Gasca Gheorghe ? membru ; 4. Talpeanu Dumitru ? membru Barascu Banica ? consilier local , 6. Tarpan Alexandru consilier local , 7. Buturuga Eugenconsilier local , 8. Moncea Florea consilier local , 9. Sararu Mares Adrian consilier local , 10. Albu Marian consilier local , 11. Ilie Vasile consilier local , 12. Popescu Marin consilier local , 13. Mardale Florica consilier local , 14. Tudorache Dorel consilier local , 15. Gogoreanu Costel Cristian consilier local , 16. Belicu Sandu Danut consilier localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si local, se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de participare cu oferta independenta - Se va completa Formularul 12 D din sectiunea Formulare conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 2010 .Certificat constatator ( original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul), emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial cerificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilBilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente - copie ;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat., Informatii privind cifra de afacericifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani minimum: 3.500.000 lei. In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate. In cazul asocierii se va ompleta formularul B2 de catre fiecare asociat, astfel incat, in solidar, prin cumul, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 3.500.000 leiCursul mediu comunicat de BNR pentru cei trei ani este : Anul 2011 :1 euro = 4.2379 leiAnul 2010 :1 euro = 4.2099 leianul 2009 :1 euro = 4.2373, Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,2, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 966500lei RONIn cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate inultimii 5 aniSe solicita, completarea Formularului 12F1, Uncontract de lucrari, similar cu obiectul prezentei achizitii pubice a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 3.500.000 fara TVA;Se solicita completarea Formularului 12F1, Un contract de proiectare, cu obiect similar cu obiectul prezentei achizitii pubice a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 175.000 fara TVA.Lucrarile similare vor fi demonstrate de documente doveditoare: contracte de executie si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Recomandari de la beneficiari, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiPentru realizarea investitiei ofertantul va trebui saprezintelista cu urmatoareleutilaje si echipamente : Statie preparare mixturi asfaltice ;
-Repartizator mixturi asfaltice ;
-Statie de preparat emulsie;
-Statie de sortare;
- Autobasculante ;
-Buldozer ;
-Buldoescavator ;
-Escavator ;
-Autogreder ;
-Cilindri compctori ;
-Incarcator WOLA ;
-Automacara ;
-Laborator de gradul II.Lista cu utilajele si echipamentele solicitate , va fi insotita de , documente care sa ateste detinerea acestora inproprieta sau contrate de inchiriere/comodat etc . Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc , se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie, Informatii privind subcontractantii, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereSe va prezenta echipa de proiectare si executie, astfel: - 1 coordonator proiectare -inginer constructii drumuri ;
- 1 responsabil tehnic cu executia, atestat;
- 1 responsabil cu controlul calitatii ; - 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI.Pentru R.T.E. se vor prezenta: - autorizatie si legitimatie vizate la zi ? in copie;
- Declaratie pe propia raspundere privind relatia de colaborare;
- Declaratie de disponibilitate.In cazul asocierii se va prezenta de catre unul dintre asociati., Acord de asociere Standarde de asigurare a calitatiiDocumente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente, Standarde de portectie a mediuluiDocumente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14 001, Se solicita, pentru lucrarile de proiectare, documente care sa ateste ca ofertantulare implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardulISO 9 001 SI 14 001.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pret? se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturi( justificat) se acorda punctaj maxim pentru factorul de evaluare respectiv ; pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel : P(n) = Pret minim x nr. puncte alocate / pret (0). Rezultatul imultirii dintre Pret minim si nr. Puncte alocate se imparte la Pretul ofertatunde : P (n) - punctajul ofertantului ; pret minim - pretul cel mai mic ofertat ; Pret(0) - pretul aferent ofertantului pentru care se calculeaza punctajul
Timp de executie serviciilor de proiectare
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare " timp de executie a se rviciilor de proiectare " se acorda astfel : Pentru cel mai scazut timp de executie a proiectarii( justificat) se acorda punctajul maxim alocat pentru factorul de evaluare respectiv : Pentru celelalte durate de executie a proiectarii prezentate , punctajul se acorda astfel : Tp(n) =Timpp minim x nr. puncte alocate /Timp de executie p (0). Rezultatul imultirii dintre Timp minim si nr. Puncte alocate se imparte le timpul de executie ofertat unde : Tp(n) - punctajul ofertantului la proiectare ; Timpp minim - cel mai scurt timp de proiectare propus ; Timpp (0) - Timp de executie de proiectare propus de ofertantul pentru care se calculeaza punctajul . Nota : Timp minim acceptat pentru execitia serviciilor de proiectare 7 ( sapte ) zile . Timp maxim acceptat pentru executia serviciilor de proiectare 14 ( patrusprezece) zile
Timpul de executie al lucrarilor
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?timp de executie a lucrarilor? se acorda astfel: Pentru cel mai scazut timp de executie ( justificat ) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv : Pentru celelalte durate de executie prezentate punctajul se acorda astfel : T(n) = Timp minim x nr. puncte alocate /Timp de executie (0) ; Rezultatul imultiri dintre timp minim si nr. Puncte al;ocate se imparte la Timp de executie ofertat unde : T(n) - punctajul ofertantului ; Timp minim - cel mai scazut timp de executie propus ; Timp (0) - Timp de executiepropus de ofertantul pentru care se calculeaza punctajul Nota : Timp minim acceptat pentru executia lucrarilor 2(doua ) luni . Timp maxim acceptat pentru executia lucrarilor 8 (opt) luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 13:06