Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si lucrari pentru obiectivul "Inlocuire invelitoare Colegiul National Anastasescu"


Detaliu pentru invitatia numarul 352327
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Rosiorii de Vede
Numar invitatie: 352327/08.08.2013
Denumire contract: Proiectare si lucrari pentru obiectivul "Inlocuire invelitoare Colegiul National Anastasescu"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Rosiorii de VedeCod fiscal: 4652694, Adresa: str.Dunarii, nr.58, Rosiori de Vede, Telefon: +40 247466250, Fax: +40 247466141
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Dunarii, nr.58, Rosiori de Vede, Romania, cod postal: 145100, telefon: +40 247466250, fax: +40 247466141, persoana de contact: Mihaela Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Rosiorii de Vede - etaj.1, cam.17, str.Dunarii, nr.58, Rosiori de Vede, Romania, cod postal: 145100, telefon: +40 247466250, fax: +40 247466141, persoana de contact: Mihaela Munteanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si lucrari pentru obiectivul "Inlocuire invelitoare Colegiul National Anastasescu"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de proiectare si lucrari pentru obiectivul "Inlocuire invelitoare Colegiul National Anastasescu" presupune, in principal: - reparatii la elementele de sarpanta deteriorate, prin inlocuire sau cu altele noi sau dublare;
- inlocuirea invelitoarei cu una din tigla solzi;
- montarea de opritori de zapada.Descrierea lucrarilor este disponibila in studiul de fezabilitate din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata fara TVA a contractului este de 509.141 lei, din care cheltuieli dverse si neprevazute: 5480 lei, respectiv 1, 076%
II.1.6) CPV: 45261920-9 - Lucrari de intretinere de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 509, 141 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 5100 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari prin scrisoare de garantie bancara in original polita de asigurare, ordin de plata din care sa rezulte virarea sumei reprezentand garantia de participare in contul RO 73 TREZ 6085006XXX001594 Trezoreria Municipiului Rosiorii de Vede, cod fiscal 4652694 sau depunerea garantiei direct la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare (egala cu perioada de valabilitate a ofertei): 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. (model orientativ scrisoare de garantie bancara Formular nr.9)Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in alta valuta este cel comunicat de BNR in ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnareacontractului, iar intrarea in vigoare a acestuia va avea loc dupa constituirea garantiei de buna executie. Constituirea garantiei de buna executie este obligatie contractuala.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatiade atribuire.(model orientativ Formular nr. 16)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular 12A )2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formular nr.12B, in original)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3, in original)4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu Formular nr. 5, in original.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? si din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celi in care se depun ofertele.6.Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? si din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celi in care se depun ofertele.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt: Duica Cristian, Stanga Teodoru, Mirzoi Marian Florin, Radu Marin, Gogoi Ion, Nicolescu CosminMarius, Dida Virgil, Catrinoiu Liliana, Lazar Florea, Gheorghescu Daniel, Ivancu Stelian, Plopeanu Constantin Cristian, Popescu Cristian, Cocosila Virgiliu, Sfat Maria Adelina, Ionescu Mircea, Alexandrescu Traian Romica, Ingineru Marin, Fierascu Daniel, Stoicovici Gabriel, Tetici Carmen, Munteanu Mihaela, Anghelovici Cristian Dumitru, Voivozeanu Mircea, Daia StefanNota: In cazul participarii cu oferta comuna documentele mai sus mentionate trebuie depuse de fiecare asociat in parte. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice straine.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota: In cazul participarii cu oferta comuna documentele mai sus mentionate trebuie depuse de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica si financiara - informatii generaleNota: Pentru alte monede decat euro, valorile cifrei de afaceri se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR, Disponibilitatea de sustinere a lucrarii pentru o perioada de maxim 3 luni cu o suma de 215.854 lei.Ofertantul trebuie sa demonstreze printr-un document in original, ca dispune de resurse reale, negrevate de datorii sau are acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 215.854 lei sau echivalent, pentru o perioada de 3 luni, suma suficienta pentru realizarea cash-flow-ului de executie a lucrarii. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in momentul semnarii contractului va avea acces la resurse reale, in suma de 215.854 lei sau echivalent, daca oferta sa va fi declarata castigatoare.Cursul leu/alta valuta pentru care sa face echivalenta este cursul mediu anual comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract avand ca obiect lucrari similare in valoare de minim 465.661 lei fara TVA sau lucrari de executie constructii, in cadrul carora valoarea lucrarilor similare sa fie cel putin egala cu 465.661 lei, fara TVA.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani va fi insotita de unul din urmatoarele documente: a) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor;b) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor pentru cele mai importante lucrari, valoarea acestora, perioada si locul executiei lucrarilor;c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara se vor accepta si contracte de aceeasi natura dar cu grad de complexitate mai ridicat decat lucrarile ce fac obiectul procedurii de atribuire.Se va admite ca experienta similara sa fie dovedita si prin prezentarea unui contract care are ca si componente atat proiectarea cat si executia de lucrari similare cu cele ce fac obiectul contractului( prin cumularea valorica a contractelor derulate distinct, respectiv prestare de servicii de proiectare si executie de lucrari).Cursul leu/euro pentru echivalenta: cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2008 - 1 euro=3, 6827 lei; 2009 - 1 euro=4, 2373 lei; 2010 - 1 euro=4, 2099 lei; 2011 - 1 euro=4, 2379 lei; 2012 - 1 euro=4, 4560Pentru alte monede decat euro, valorile se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR, Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract avand ca obiect servicii de proiectare cladiri, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 38.000 lei fara TVALista principalelor servicii de proiectare va fi insotita de oricare din urmatoarele: a) Proces verbal de receptie (receptie partiala, receptie finala) b) Recomandari din parteabeneficiarilor pentru cele mai importante servicii de proiectare, valoarea acestora si perioada c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de servicii de proiectareNota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara se vor accepta si contracte de aceeasi natura dar cu grad de complexitate mai ridicat decat lucrarile ce fac obiectul procedurii de atribuire., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Cerinte minime obligatorii: - Responsabilul tehnic cu executia lucrarilor ? sa fie atestat pentru domeniul constructiiOfertantul are obligatia de a completa si prezenta: - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani Pentru personalul responsabil cu executia lucrarilor se vor prezenta: - Declaratii de disponibilitate;
- copie legalizata sau copie conforma cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime;Nota: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 6, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile sicompletarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 12A si 12B., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.(original, copie legalizata sau copie, conform cu originalul)Nota: Aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de executie a lucrarilor
20
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer