Achizitie publica - Proiectare si reabilitare prin asternerea unui covor asfaltic pe drumul comunal DC 44 Simeria Veche - Totia, Km 0+000,00 - Km 0+766,70, jud. Hunedoara
Detaliu pentru invitatia numarul 322706
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322706/23.03.2012
Denumire contract: Proiectare si reabilitare prin asternerea unui covor asfaltic pe drumul comunal DC 44 Simeria Veche - Totia, Km 0+000, 00 - Km 0+766, 70, jud. Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SIMERIACod fiscal: 4375135, Adresa: Strada AVRAM IANCU, Numarul 23, Simeria, Telefon: 0254260005, Fax: 0254260050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada AVRAM IANCU, Numarul 23, Simeria, Romania, cod postal: 335900, telefon: +40 0254260005, fax: +40 0254260050, persoana de contact: Cioarec Delia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Simeria Strada AVRAM IANCU, Numarul 23, Simeria, Romania, cod postal: 33590
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si reabilitare prin asternerea unui covor asfaltic pe drumul comunal DC 44 Simeria Veche - Totia, Km 0+000, 00 - Km 0+766, 70, jud. Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si reabilitare prin asternerea unui covor asfaltic pe drumul comunal DC 44 Simeria Veche - Totia, Km 0+000, 00 - Km 0+766, 70
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 246, 841 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1). Valoarea garantiei de participare este de 2 468 lei 2).Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. 3).Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006; 4).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO63TREZ3705006XXX002756 ? Trezoreria Orastie. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza Serviciului Contabilitate din cadrul Primariei orasului Simeria care sa confirme viramentul. Viza va fi data de Serviciului Contabilitatepe baza extrasului de cont emis de trezorerie, motiv pentru care operatorii economici vor proceda la efectuarea viramentului astfel incat suma sa fie in extrasul de cont al Trezoreriei Orastie cu o zi inainte de data deschiderii ofertelor; 5).In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor; 6).Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM . Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar. Formular 13.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006. Formular 18. Modul de restituire a garantiei de buna executie: a) 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b) 30% din valoarea garantiei la expirarea duratei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.Nota: In cazul in care valoarea contractului se va mari, achizitorul va mari in mod corespunzator valoarea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: a) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 1; b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 1A; c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura, Formular 2; d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69-1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Lista persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Paun-Jura Petru Radu - primar, Zdrincu Mircea Iosif ? Viceprimar, Todor Adrian Nicolae - secretarul primariei, ec. Joldos Daniela Alexandra ? director Directia economica, Cioarec Delia Gheorghita - achizitii publice ? servicii, lucrari, produse Formular 1C;e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Formular1B; f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele; g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Descriere: Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 300.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va folosicursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte. Se solicita cifra de afaceri medie care vizeaza activitatea pe ultimi 3 ani. Pentru demionstrarea cifrei de afacere pentru anul 2011 se accepta balanta la data de 31.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declarartie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani. Experienta similara. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Declaratie privind utilajele instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Ptrparticip in asociere se prezinta acord de asociere. Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului. Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului. Declaratia tertului sustinator tehnic si profesional privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare, personalului angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului. Pentru executie ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.Pentru proiectare nu se solicita ISO.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 09:17