Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare Studiu de solutie , Proiect tehnic +detalii de executie +caiet de sarcini + intocmire documentatii pentru obtinera avizelor si executia lucrarii ? Retea electrica pentru alimentare cu apa in Comuna Macesu de Jos,Judetul Dolj?.


Detaliu pentru invitatia numarul 336583
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MACESU DE JOS
Numar invitatie: 336583/03.10.2012
Denumire contract: Proiectare Studiu de solutie , Proiect tehnic +detalii de executie +caiet de sarcini + intocmire documentatii pentru obtinera avizelor si executia lucrarii ? Retea electrica pentru alimentare cu apa in Comuna Macesu de Jos, Judetul Dolj?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MACESU DE JOSCod fiscal: 5001929, Adresa: comuna MACESU DE JOS, Macesu de Jos, Telefon: 0251/354755, Fax: 0251/354755
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare Studiu de solutie , Proiect tehnic +detalii de executie +caiet de sarcini + intocmire documentatii pentru obtinera avizelor si executia lucrarii ? Retea electrica pentru alimentare cu apa in Comuna Macesu de Jos, Judetul Dolj?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contractul consta in proiectare Studiu de solutie , Proiect tehnic +detalii de executie +caiet de sarcini + intocmire documentatii pentru obtinera avizelor si executia lucrarii ? Retea electrica pentru alimentare cu apa in Comuna Macesu de Jos, Judetul Dolj
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1400 lei. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr.12, va fi postata obligatoriu in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO 67TREZ2955006XXX000059, deschis la Segarcea, cod fiscal 5001929. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50% va prezenta , o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Lege 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. 925/2006.Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma conform art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste in procent de 5% din val. fara TVA a contractului atribuit. Garantia de buna exec. va fi constituita in termen de maxim 3 zile de la data semnarii contractului, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari in conditiile art.90 alin.(1) din H.G.925/2006 (Formularul 13)sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul retinerilor succesive, contractant. are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispoz. autoritarii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea( Formular 2)Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006(Formular 3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local si bugetul consolidat al statului din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G nr.34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular 1)Reprezentantii autoritatii contractante implicate in organizarea desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Bojin Mihai-primarChiurtu Constantin-viceprimarJilavu Mariana-secretar cu delegatieMarcu Cornel-Inspector taxe si impozite cu delegatiePeia Eugenia-Daniela -contabilDiaconu Marius-Florin-Insp.achizitii publiceNeagu Dorel-casierIovanel Vasilica- inspector situatii de urgenteAlbu Grigoreta-consilierTita Florea-consilierBotea Dumitru ?consilierPatrana Ion-consilierChiser Aurelian-Ilie-consilierGirlasu Danut-consilierVozariu Ionel-consilerBrazda Gigel-consilier Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorPersoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalSe vor prezenta atestate ANRE C2A si C1A in termen de valabilitate in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilo economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilantul contabil pe ultimul an incheiat si inregistrat la administratia financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista cu lucrarile principale efectuate in ultimii 5 ani, Se va prezenta lista cu dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Declaratii cu numarul mediu al personalului de specialitate angajat, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si a persoanelor implicate direct in indeplinirea contactului, Ofertantul va trebui sa aiba un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre Inspectoratul de stat in constructii conform Legii 10/1995 Ofertantul va trebui sa aiba un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat de MEC in conformitate cu prevederile Legii 440/2002 privind aprobarea OUG 95/1999, Ordinele Ministerului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/2003 si 324/2005, Se vor prezenta copii dupa carnetele electricienilor care sa fie vizate la zii Se vor prezenta certificatele sistemului de management al calitatii ISO 9001, ISO 14001, (variantele in vigoare) emise de organismele acreditate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer