Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare Tehnica, Asistenta tehnica a proiectantului si Executie de lucrari pentru ?EXTINDEREA SI MODERNIZAREA RETELELOR EXISTENTE DE CANALIZARE MENAJERA PRIN VACUUM, GRAVITATIONALA SI DE COLECTARE A APELOR PLUVIALE IN COMUNA DRAGOMIRESTI VALE, JUDETUL


Detaliu pentru invitatia numarul 352221
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DRAGOMIRESTI VALE (Consiliul local al comunei Dragomiresti Vale)
Numar invitatie: 352221/06.08.2013
Denumire contract: Proiectare Tehnica, Asistenta tehnica a proiectantuluisi Executie de lucrari pentru ?EXTINDEREA SI MODERNIZAREA RETELELOR EXISTENTE DE CANALIZARE MENAJERA PRIN VACUUM, GRAVITATIONALA SI DE COLECTARE A APELOR PLUVIALE IN COMUNA DRAGOMIRESTI VALE, JUDETUL ILFOV?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGOMIRESTI VALE (Consiliul local al comunei Dragomiresti Vale)Cod fiscal: 4736078, Adresa: str. Micsunelelor, nr. 87, Dragomiresti-Vale, Telefon: 0214936203, Fax: 0214367165
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Micsunelelor, nr. 87, Dragomiresti-Vale, Romania, cod postal: 077095, telefon: +40 214367165, fax: +40 214367165, persoana de contact: Badulescu Emiliaemail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Micsunelelor, nr. 87, comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare Tehnica, Asistenta tehnica a proiectantuluisi Executie de lucrari pentru ?EXTINDEREA SI MODERNIZAREA RETELELOR EXISTENTE DE CANALIZARE MENAJERA PRIN VACUUM, GRAVITATIONALA SI DE COLECTARE A APELOR PLUVIALE IN COMUNA DRAGOMIRESTI VALE, JUDETUL ILFOV?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitieiil constituie proiectare (elaborare documentatie pentru avize, studii de teren, proiect tehnic, caiete sarcini , memorii tehnice , detalii executie, verificare), asigurarea asistentei tehnice a proiectantului pe toata durata contractuluisi executiea lucrarilor de extindere si modernizarearetelei de canalizre prin vacuum, gravitationalsi de colectare a apelorpluvial, incluzand si furnizarea, montarea echipamentelor tehnologice; testare, probe tehnologice si punere in functiune, instruire personal deservent, consultanta personalului de operare pe parcursul perioadei de garantie, atunci cand este necesar; remedierea eventualelor defecte aparute in perioada de garantieaferente proiectului ?EXTINDEREA SI MODERNIZAREA RETELELOR EXISTENTE DE CANALIZARE MENAJERA PRIN VACUUM, GRAVITATIONALA SI DE COLECTARE A APELOR PLUVIALE IN COMUNA DRAGOMIRESTI VALE, JUDETUL ILFOV? , cu respectarea solutiei tehniceprecizate in documentatia tehnica anexata.Pentru cheltuielile diverse si neprevazute s-a stabilitconform prevederilor legale un procent 3.06% reprezentand.275.215Lei. Precizam ca aceasta suma va putea fi utilizata in situatia in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuieli cu servicii/ lucrari care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 993, 564 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) cuantumul garan?iei de participare este de 174.366, 96lei;2) cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul respingerii de catre CNSC al unei contestatii 8.431, 83 lei3) perioada de valabilitate a garan?iei de participaretrebuie sa fie de cel putin 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;4) modalitatea de constituire : Conform cumodalita?ile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Ordinul de plata reprezinta virament bancar ?i prin urmare, operatorul economic se poate prevala de acesta in baza art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.) cu conditiaconfirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor . Contul Autoritatii contractante este : RO19TREZ4215006XXX000289 deschis la Trezoreria ILFOV, Cod fiscal : .4736078/ . In cazul prezentarii scrisoare de gar. Bancara/ doc. Emis de societate de asigurari- se va respecta modelul din sectiunea Formulare.Potrivit prevederilor legale operatorul poate face dovada constituirii garan?iei de participare cel tarziula data deschiderii ofertelor.Pentru gar. de partic constit, in valuta, se va avea in vedere cursul de schimb BNR din data publicarii in SEAP ainvit. de particip.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.- Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului- Modul de constituire a garantiei de buna executie: in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Ofertantii vor preciza in cadrul propunerii financiare modalitatea de constituire a gar. de buna executie. Totodata, in cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin retineri succesive, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Art. 180 -Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, .Se vor prezenta : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- in original;Cazierul fiscal si cazierul judiciar pentru operatorul economic (firma)si cazierul judiciarpentru administratori declarati (in conformitate cu prevederile art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006)- in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor, vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/ original/ copie legalizata.Nota : In cazul in care semnatarul ofertei nu este administratorul societatii , se va prezenta inclusiv cazierul judiciar al persoanei respective, inclusiv imputernicire notariala privind dreptul persoanei respectve de a angaja legal raspunderea ofertantului in prceduraDeclaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazulb) Art. 181 - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Se vor prezenta : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- in original; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul competent privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa rezulte ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul competent privind plata obligatiilor la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantulsi-a indeplinit obligatiile de plata la bugtetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/ original/ copie legalizata.Ofertele depuse de op. Ec care figureaza cu datoriirestante catre buget vor fi respinse.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelorse va face la nivelul societatii/ companiei/Filialei cu personalitate juridica .Nota: In caz de asociere declaratia si documentele solicitate se vor depune de fiecare asociat in parteNota: Declaratiipentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c)Sesolicita prezentarea de catre ofertant / membrii asocierii a ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010- in original .d) Se va solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre ofertant/ membrii asocierii cat si de catre subcontractantsi de tertul sustinatorPersoanele ce detin functii de decizie in AC cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : - ing. Socol Gheorghe, primar- ing. Nica Alexandru, secretarMembri comisiei de evaluare1. BADULESCU EMILIA- presedinte2. MATEI COMAN MARIA - membru3.DUMITRU LOREDANA- membru4. BRAN SIMONA- membru rezervaPersoane care aproba bugetul comunei Dragomiresti Vale, consilieri: Antonescu Gheorghe, Bucur Ion, Chiri?a Marius, Constantin Iulian, Dan Florea, Dinu Niculina, Geanga?u Florea, Ilioiu Dumitru, Nedelciu Diana, Prispian Constantin, Serban Marian, Vasilescu CorneliuNota: Nu se acceptacompletarea ulterioara a niciunuidocument lipsa din cadrul documentelor de califcare depuse. Lipsa oricarui document duce la descalificarea ofertantilor, acestia purtand intreaga responsabilitate pentru intocmirea ofertelor, cu respectare cerintelor din documentatia de atribuireconform Art 170 din OUG 34/2006.Raspunsurile la solicitarile de clarificarivor avearol deconfirmare, detaliere sielucidare a unor neclaritaticu privire la documentele de calificare depuse in cadrul ofertei. a ) Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (continand informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor), in original /copie legalizata/ copie conform cu originalul insusita prin semnatura si stampila, din care sa rezulte administratorii si asociatii, persoanele imputernicite, sediul, punctele de lucru, datele de identificare ale societatii, faptul ca obiectele de activitate existente in certificatul constatatordeclarate si autorizate conform Legii 359/2004corespund activitatilor aferente contractului pe care urmeaza sa le desfasoare.In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerintei in mod cumulativ de catre liderul asociatiei cat si de catre asociati pentru partile din contract ce le revin.Nota: Autoritatea contractanta va solicita pentru confruntare operatorului economic clasat pe primul loc prezentareain original/ copie legalizata a respectivului document, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Nota: Persoanele fizice/juridice strainevor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la datalimita de depunere a ofertelor .Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.b) Prezentarea in copie certificata conform cu originalul a Autorizatiei ANRE de tip Ba societatii, in conformitate cu Ordinul nr. 23/2013, sau document echivalent, valabila la data limita a depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Ofertantultrebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de cel putin8.000.000 leiSe va prezentaFormularul de Informatii Generalein originalDaca ofertantul se incadreaza in categoria IMM cifra de afaceri se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat., continuare cerinta 1Se vor prezenta copiialebilanturilor contabile incheiate sau orice alt tip de documente ce dovedesc indeplinirea cerintei de calificare privind cifra medie globala de afaceriOfertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentelor solicitate mai sus.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Nota: In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta 2Dovada princare se confirma ca ofertantul va avea acces raportat la momentul semnarii contractului, disponibile orice resurse reale negrevate de datorii (cum ar fi o linie de credit sau alte mijloace financiare confirmate de banci/ societati finantatoare) de cel putin 800.000 lei suficiente pentru a realiza cash-flow-ul desfasurarii activitatilor pentru o perioada de 2 luni de la data semnarii acestuia, care ar puteafi destinatesustinerii indeplinirii viitorului contract, Continuare Cerinta 2Se vor prezenta in original dovezi din care sa rezulteposibilitatea operatorului economic de a sustine din punct de vedere financiar, executia de lucrari , pentru o perioada de 2 luni de la data semnarii acestuia cum ar fi: documente eliberate de banca operatorului economic continand informatiile solicitate, declaratii sustinutede analiza autorizata de diagnostic financiar al firmeiraportatla situatia curenta (calculul indicatorilor gradului de indatorare - rata datoriilor, solvabilitatea generala, solvabilitatea patrimoniala, calculul indicatorilor de lichiditate - lichididatea generala, lichiditatea curenta, lichididatea imediata, calculul indicatorilor de rentabilitate - comerciala, financiara, economica, a activelor, calculul indicatorilor de gestiune - durata de recuperare a creantelor, durata de rambursare a datoriilor), Cerinta 3Operatorul economic are obligatia de a prezentao declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al proceduriiva incheia o polita de raspundere profesionala a proiectantului, Cerinta 4Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, personalul propriu precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului, cu o societate de asigurari, Nota: Nu se acceptacompletarea ulterioara a niciunuidocument lipsa din cadrul documentelor de califcare depuse. Lipsa oricarui document duce la descalificarea ofertantilor, acestia purtand intreaga responsabilitate pentru intocmirea ofertelor, cu respectare cerintelor din documentatia de atribuireconform Art 170 din OUG 34/2006.Raspunsurile la solicitarile de clarificarivor avearol deconfirmare, detaliere sielucidare a unor neclaritaticu privire la documentele de calificare depuse in cadrul oferteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a edus la bun sfarsitlucrari similare, in cadrul unuia sau mai multor contracteSe va prezenta : Declaratie privind lista principalelor lucrari duse la bun sfarsit inultimii 5 ani (60 de luni raportate la data limita pentru depunerea ofertelor)? in originalSe va prezenta : Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii duse la bun sfarsitin ultimii 3 ani (36 de luni raportate la data limita pentru depunerea ofertelor)? in originalPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Cerinta nr 2Experienta similaraSe solicita dovedirea experienteiin ultimii 5 aniraportati la data limita de depunere a ofertelor prin prezentarea a unul, maxim 2 contractede executie lucrari similare ( canalizare si statii de pompare)in valoarecumulatade cel putin8.000.000 lei.Se lasa la latitudinea ofertantilor ce documente sa prezinte in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art.188 alin. (3) lit.a) din OUG34/2006(beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit); Se vor prezenta cerificari de buna executie sau orice alte documente conform precizarilor de mai sus. Documentele prezentate vor fi certificate prin semnatura si stamplila de catre beneficiarActele trebuie depuse in orig. /copie legalalizata/copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmeiPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr 3Informatii referitoare la personalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - in originalSe va prezenta Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ?- in original, Cerinta nr. 4Capacitatea profesionala: Se solicita prezentarea uneideclara?ii din partea ofertantului cu privire laintregulpersonal calificatce urmeaza a fi implicatpentruderularea tuturor activitatilor contractuluicontractului, conform ofertei prezentate - in original, Continuare Cerinta 4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal cheie1. Coordonator de proiect- studii superioare; certificare privind absolvirea unor cursuri acreditate in managementul de proiecte, - participarea pe parcursul profesional la cel putinun contract de executie lucrari de retele canalizare2.Inginer proiectant, absolvent studii superioaredomeniul Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole/ Instalatii in Constructii(sau echivalentul acestora), cu experientadovedita privind participarea la cel putin uncontract de proiectareretele canalizare.3 Inginer proiectant instalatii electrice: , atestat ANRE grad II A pentru proiectare, conform OrdinuluiANRE11/20134. Verificator proiect domeniul B1 - Siguranta in exploatare pentru constructii civile, industriale? atestat conform legislatiei in vigoare, Continuare Cerinta 45. Verificator proiect domeniul B9 -Siguranta in exploatare pentru constructii edilitare si de gospodarie comunala ? atestat conform legislatiei in vigoare6. Verificator proiectdomeniul Is -atestat conform legislatiei in vigoare7.Verificator proiect domeniulIe - atestat conform legislatiei in vigoareNota: Legislatia in vigoare pentru necesitatea verificatorilor : HG 731/1991 privind atestarea verificatorilor, Legea 50/1991 actualizata, Legea 10/1995 actualizata , Ordin 364/20108.Sef santier ? inginer, - absolvent al Facultatii Constructii/ Instalatiisau echivalent, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.9. Inginer constructii civile- inginer, absolvent studii superioare de specialitate Constructii civile, participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin uncontractexecutie, continuare cerinta 410. Inginerconstructii edilitare? inginer, absolvent studii superioare domeniulInstalatii/ /Constructii civile siedilitare sau echivalent, participare pe parcursul profesional in cadrul a cel putin uncontractde executie lucrari similare11. Inginer electrice ?), detinator atrestatului de specialitateANRE (sau echivalent) grad corespunzator tipului de lucrari ce urmeaza a fi realizate, conform Ordin 11/2013 al ANRE12. Inginer automatizari : absolvent studii superioare tehnice in domeniul Automatica/ Electronica/ Electrotehnica/ Electronica// Informatica / Mecanica sau echivalent participare pe parcursul profesional in cel putin uncontractde executie lucrari automatizari., ontinuare erinta 413Coordonator SSM ? cu atestare specifica, conform legislatiei in vigoare14. Responsabil PSI - cu atestare, conform legislatiei in vigoare15. Responsabili tehnici cu executia atestati in domeniile aplicabile prezentelor lucrari de executiesi a caror obligativitate este reglementata prin legislatia in vigoare : civile, edilitare, electricePentru a se evita situatiile in care datorita cumularii functiilor , personalul desemnat nu poate indeplini operativ si in termenii stabiliti obligatiile ce ii revin pentru anumite ativitati , autoritatea contractanta a solicitat ca fiecare pozitie sa fie ocupata de catre personae distinct. In cazul in care se propune o persoana pentru mai multe functii, operatoriloreconomici le revine responsabilitatea de a fundamenta modul in care persoana desemnata poate indeplini toate atributiile ce ii revin in mod cumulativ, in corelare cu oferta depusa si cu respectarea prevederilor legale in vigoare, continuare cerinta 4Ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: -CV semnat de titular, datat si insotit de documente support din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calificare- dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului si/sau extras din REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respectivesi/ sau angajamentul ferm de colaborare si/saudeclaratii de disponibilitate- diplome/ atestate/ certificate/ legitimatiiprivind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala).Nota: Pentru Inginer proiectantinstalatii electrice, verificatorii de proiect, inginer electrice si RTE se vor prezenta doar declaratii disponibilitate in original si copii atestate/ legitimatii/ certificate., Cerinta 5Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune de dreptul de folosinta pentruutilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice si cu capacitatea necesarapentru indeplinirea contractuluiconform oferteiSe va prezenta o declaratie din partea ofertantului cu privire la utilaje/mijloace de transport/ echipamente si dotarispecifice ce vor fi implicatepentruderularea contractului conform ofertei prezentate - in original, continuare cerinta 5Pentru utilajele solicit. se vor prezenta obligatoriu: - doc privind asigurarea utilajelor minime solicitate;(proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de doc).Se vor prezenta doc contabile (facturi, , fise mijloc fix, contracte de leasing, contracte de inchiriere, decl de punere la dispozitie a utilajelor, etc)in care utilajele si echip vor fi cuprinse, indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului sau inchiriate, Cerinta nr. 6Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In acest sens, se va completa in original oDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, sispecializarea acestora Subcontractantii vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in originalSe vor prezenta in copie certificate constatatoare emise de ONRC, Cerinta nr. 7Informatii privindasociereaSe va prezenta Acord de asociere in originalAcordul de asociere va cuprinde incusiv urmatoarele elemente: - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executareacontractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei- precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi realizate de fiecare dintre membrii asocieriiAsocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare-, continuare cerinta 7Nota: Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind ?inacceptabila? in conformitate cu prevederile art.36 alin 1) lit b)din HG 925/2006Nota: Nota: Nu se acceptacompletarea ulterioara a niciunuidocument lipsa din cadrul documentelor de califcare depuse. Lipsa oricarui document duce la descalificarea ofertantilor, acestia purtand intreaga responsabilitate pentru intocmirea si prezentareacorecta si integrala a documentelor de calificare, Raspunsurile la solicitarile de clarificarivor avearol deconfirmare, detaliere sielucidare a unor neclaritaticu privire la documentele de calificare depuse in cadrul ofertei Cerinta nr. 1Se va prezentain copie conform cu originalul Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente emise in conditiile art. 193 din O.U.G. nr. 34/2006, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei pentru activitati similare celor prevazute in caietul de sarcini.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare din asociatii carevor avea ca sarcinaprestarea de servicii sau executia de lucrari ttrebuie sa indeplineasca cel putinnivelul minim impus referitor la implementarea si certificarea Sistemului de Management al Calitatii pentru categoria de lucrari/ servicii ce urmeaza a o executa, Cerinta nr. 2: Se va prezentain copie conform cu originalul Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente/documente emise in conditiile art. 193 din O.U.G. nr. 34/2006, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei pentru activitati similare celor prevazute in caietul de sarcini.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare din asociatii carevor avea ca sarcinaprestarea de servicii sau executia de lucrari ttrebuie sa indeplineasca cel putinnivelul minim impus referitor la implementarea si certificarea Sistemului de Management al Calitatii pentru categoria de lucrari/ servicii ce urmeaza a o executaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere:
Durata de realizare a proiectarii
5
Descriere:
Durata de garantie acordata lucrarii
5
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer