Achizitie publica - Proiectare tehnica si executie "Extindere si modernizare sistem de alimentare cu apa in comuna Pecineaga, judetul Constanta"
Detaliu pentru invitatia numarul 342014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PECINEAGA
Numar invitatie: 342014/24.01.2013
Denumire contract: Proiectare tehnica si executie "Extindere si modernizare sistem de alimentare cu apa incomuna Pecineaga, judetul Constanta"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PECINEAGACod fiscal: 4617891, Adresa: STR. STEFAN CEL MARE, NR.61, Pecineaga, Telefon: +40 0241858510, Fax: +40 0241858524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. STEFAN CEL MARE, NR.61, Pecineaga, Romania, cod postal: 907235, telefon: +40 0241858510, fax: +40 0241858524, persoana de contact: Dumitru Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI PECINEAGA, STR. STEFAN CEL MARE, NR.61
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare tehnica si executie "Extindere si modernizare sistem de alimentare cu apa incomuna Pecineaga, judetul Constanta"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare tehnica si executie "Extindere si modernizare sistem de alimentare cu apa incomuna Pecineaga, judetul Constanta"a)Servicii de proiectare ( proiect tehnic PT, detalii de executie DDE, documentatii necesare ptr obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor la faza PT (DA), documentatie tehnica ptr autorizarea executarii lucrarilor de constriuctie (DTAC) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe intreaga durata alucrarilor) = 135.000 lei;b) Investitia de baza= 6.827.330, 00leic)cheltuieli pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala = 5.000, 00 leid) Organizare de santier =262.273, 00e)diverse si neprevazute 5% = 348.366, 50 lei
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 577, 969.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 140.000, 00 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO45TREZ2335006XXX000031 deschis la TrezoreriaMangalia, cod fiscal 4617891, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile (Formularul nr.5, din Sectiunea IV ? Formulare)In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUGnr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 8282 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileprivind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: a)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare.Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul .b) Se solicita prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, valabil in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Cazierul judiciar se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Se solicita prezentarea cazierului fiscal al societatii / certificat echivalent pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003, valabil in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Cazierul fiscal se depune in original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cazierul judiciar si cazierul fiscal.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006.Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social;
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social.Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul .Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 5: Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. Declaratiava fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Pislaru Lili ? primar, Goreci Marcel ? viceprimar, Istrate Maria ? secretar comuna, Dumitru Gheorghe ? consiler principal urbanism, presedintele comisiei de evaluare, Monea Sofia ? inspector principal contabilitate, Membru comisie de evaluare: Anton Elena ? inspector contabilitate, Firoi Ina ? inspector impozite si taxe, Dumitru Marieta ? inspector impozite si taxe, Cosma Mihaela ? inspector stare civila, Fechet Farida ? referent registru agricol, Consilieri locali: Broasca Costel, Paraschiv Gheorghe, Terec Aurora, Bocai Liviu, Stan Nicolae, Ionita Georgeta, Oprisan Ion, Stoian Cristian, David Ion, Serban Lucretia, Makkai AnaMaria, Dragu FlorianNota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 1: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fiziceromane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii si ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr. 2 Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizicestraine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata .NOTA: InIncazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) demai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012)sa fie de minim 14.000.000 lei.Ofertantii vor prezenta documente justificative, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant, pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata.Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RONNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei., Cerinta nr. 2Sustinerea financiara a lucrariiOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnariicontractului, va avea acces la surse financiare sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada pentru o perioada de minim 12 luni, pentru o suma de 5.000.000 lei.Operatorul economic declarat castigator, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada ca dispune de surse de finantare, daca finantarea e asigurata din surse proprii sauangajament ferm al finantatorului in cazul in care acesta apeleaza la alte surse de finantare, respectiv ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul declararii ofertei castigatoare, indiferent de obligatiile ce ii revin ofertantului in cadrul altor contracte., Cerinta nr. 3Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica.1.Ofertantul va prezenta Declaratie privind principalele contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade deprestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2.Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similara servicii de proiectare: Experienta similara a ofertantului poate fi demonstrata prin prestarea a cel mult 3 contracte de proiectare, in ultimii 3 ani, care sa includa servicii de proiectare pentru lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza sa se atribuie, in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare cumulata de cel putin 130.000 lei, fara tva.Prezentarea pentru confirmarea experientei similarein servicii de proiectare similare de documente, astfel: Procesul verbal de predare primire/ procesul verbal de receptie/ recomandare de la beneficiar/document constatator cu privire la contractul/contractele care demonstreaza experienta similara (document emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) pentruproiectare, documente din care sa rezulte ca, ofertantulsi-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile contractuale., Cerinta nr. 3Experienta similara pentru executie: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, un contract avand ca obiect executie lucrari similare obiectului prezentei proceduri (alimentare cu apa) in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare de cel putin3.500.000 lei, fara tva.Prezentarea de certificari de buna executie pentru contractul de lucraricare demonstreaza experienta similara, astfel: Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si de receptie finala (dupa caz, daca s-a incheiat proces verbal de receptie finala), intocmite in conformitate cu prevederile HG nr. 273/1994/Recomandare din partea beneficiarului lucrarii executate, din care sa rezulte modul corespunzator de indeplinire a obligatiilor contractuale si faptul ca receptia nu a fost amanata din cauza unor neconformitati care au condus la refacerea partiala sau totala a unei lucrari/Document constatator., Cerinta nr. 41. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.2.Lista personalului responsabil ? ?cheie?care va fi angajat in cadrul contractului, cu descrierea pregatirii profesionale si experienta., Cerinta 4 (continuare)Personal cheie pentru servicii de proiectare: 1. Coordonator proiect, experienta profesionala in servicii de proiectare ptr constuctii edilitare si de gospodarie comunala, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;2. Inginer apa - canal, experienta profesionala ]n servicii de proiectare, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: cv-uri/copii dioplome/atestari/contract de colaborare/ Angajament de participare / Declaratii de disponibilitate.Personal cheie pentru executie: 1. Sef santier ? persoana cu studii superioare in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract de executie similar;, Cerinta 4 (continuare)2. Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie vizata la zi cf. Lg.nr.10/1995;3.Responsabil calitate CQ; documente din care rezulta (decizia angajatorului, etc) ca poate desfasura activ.resp.calitate, in conf.cu legislatia in viguare;4.Responsabil securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului , atestat cf.Legii nr.319/2006;5. sudori autorizati ISCIR in domeniul sudurii conductelor si fitingurilor de PEHD ? se va prezenta autorizatia ISCIR in termen de valabilitate.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile mentionate mai sus.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: cv-uri/copii dioplome/atestari/contract de colaborare/ Angajament de participare / Declaratii de disponibilitate., Cerinta nr. 51.Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de licenta de program pt. prestarea serv.de proiectare, imprimanta, copiator, plotter(lista nu este limitativa).2.Declaratie cu utilajele, echipamentele tehnice, instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pt indeplinirea coresp.a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in propietate sau inchiriere urmatoarele utilaje: Buldoexcavator ? minim 1 ;Autobasculante ? minim 1;Aparat de sudura PEHD ? minim 2;Macara ? minim 1;Incarcator frontal ? minim 1;cilindru compactor ? minim 1.Pt.echip.proprii se va atasa in copie documente care atesta propietatea pt. echip. minimale solicitate.Pt.echipamentele inchiriare se va atasa o copie lizibila dupa urmatoarele documente: Contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, dede colaborare, etc. sau angajamente de punere la dispozitie., Cerinta nr. 6Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la un laborator gradul II pentru efectuarea incercarilor de laborator, pe toata perioada de derulare a contractului., Cerinta nr. 7Informatii privind subcontractantiiDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, completata in conformitate cu Formularul nr.17 din Sectiunea IV ? Formulare ;Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr.8Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in domeniulaferent contractului.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea tehnica si profesionala., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiCertificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, in domeniulaferent contractului.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea tehnica si profesionala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 70 de puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda astfel: P1 pretul ofertei n = (pret minim / pret(n)) x 70 puncte.Pretul care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total ofertat exclusiv TVA, indicat in Formularul de oferta.
Perioada de garantie acordata pentru lucrare
20
Descriere: a)pentru cea mai mare perioada de garantie acordata (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte; b)pentru o alta perioada de garantie oferita ca cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P2 perioda de garantie n = (perioada de garantie (n) ) / perioada de garantie maxima x20 puncte. Ofertele care prezinta o perioada de garantie mai mica de 24 luni calendaristice vor fi declarate neconforme. Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 60 luni nu vor fi punctate suplimentar.
Termenul de predare a proiectului
5
Descriere: a)pentru cea mai mic termen de predare a proiectului (exprimat obligatoriu in zile calendaristice), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica5 puncte; b)pentru o alta durata decat cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P3 termen de predare proiect n = (termen de predare minim / termen de predare (n)) x 5 puncte .Termenul de predare a proiectului maximacceptat este de 4 luni (peste care oferta va fi declarata neconforma)si durata minima este de 1 luna (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) .
Durata de executie a lucrarilor
5
Descriere: a)pentru cea mai scurta durata dintre duratele de executie a lucrarilor (exprimata obligatoriu in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 5 puncte; b)pentru o alta durata decat cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P4 durata de executie n = (durata executie minima / durata executie (n)) x5 puncte.Durata de executie a lucrarilormaximacceptata este de 12 luni (peste care oferta va fi declarata neconforma)si durata minima este de 10 luni (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 08:42