Achizitie publica - Proiectare tehnica si executie la obiectivul Alimentare cu apa in satul Campeni com. Pielesti, jud. Dolj
Detaliu pentru invitatia numarul 327553
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327553/23.05.2012
Denumire contract: Proiectare tehnica si executie la obiectivul Alimentare cu apa in satul Campeni com. Pielesti, jud. Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PIELESTICod fiscal: 4553992, Adresa: comuna PIELESTI, Pielesti, Telefon: 0251/459474, Fax: 0251/459545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna PIELESTI, Pielesti, Romania, cod postal: 207450, telefon: +40 251459474, fax: +40 251459545, persoana de contact: FLOREA MARIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI PIELESTI , STR : GHE GEOLGAU NR 188 DOLJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare tehnica si executie la obiectivul Alimentare cu apa in satul Campeni com. Pielesti, jud. Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop proiectare tehnica si executia lucrarilor la obiectivul Alimentare cu apa in satul Campeni com. Pielesti, jud. DoljServiciile de proiectare vor cuprinde : PT + DDE + Documentatii pentru avize, acorduri , autorizatii si asistenta proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 972, 716 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare :19.400 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor3.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H?Scrisoare de garantie bancara?.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO14TREZ2915006XXX012125, cod fiscal 4553992, deschis la Trezoreria Craiova.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art. 278^1din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 4.752 lei.5.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile calendaristice).
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.b)Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de catre executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006.d)Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 1.1.2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 2.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular nr. 5.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular nr.4.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Dica Dan- primar;
- Vulcanescu Jean Nicolae ?viceprimar;
- Dumitru Dan Costin - secretar;
- Florea Mariana -Directia Economica;5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. 1.Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei limite de depunere a ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscal competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor servicii/lucrari similare executate in ultimii 3/5 ani.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat/executat, in ultimii 3/5 ani, servicii/lucrari : a)1 contract avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare de natura si complexitate similara procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 125.000 lei , fara TVA;plus1 contract avand ca obiect executie lucrari de natura si complexitate similara procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 847.716 lei , fara TVAfie , b)1 contractavand ca obiect prestarea de servicii de proiectare si executia de lucrari de natura si complexitate similara, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 972.716 lei, fara TVAUltimii 3/ 5 anise vor calcula prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertelor., 3.Declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de proiectare si executie- Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualeleneconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului., 4. Decl efectiv mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei aniCerinta minima: Pentru serviciile de proiectare: a) 1 inginer hidrotehnic, persoana cu studii superioare, absolvent al Facultatii de Constructii, cu cel putin 3 ani de experienta;b) 1 inginer structura, persoana cu studii superioare, absolvent al Facultatii de Constructii, cu cel putin 3 ani de experienta;Pentru executia lucrarilor: a) Sef santier ? persoana cu studii superioare, absolvent al Facultatii de Constructii, cu cel putin 3 ani de experienta;b) Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul lucrarilor de alimentare cu apa, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnicoprofesionala, insotit de legitimatie vizata la zi;c) Resposabil cu Controlul calitatii lucrarilor in domeniul lucrarilor de alimentare cu apa, desemnat pr, 5.Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari (proiectare + executie) care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., 6.Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei., 7. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. 1.Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu demanagement al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor), 2.Informatii privind masurile de protectiamediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari certificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care face obiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: INTEGRAL DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 09:29