Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare tehnica si executie lucrari privind realizarea obiectivului de investitie "Construire si amenajare hale de depozitare si garaje cu utilitati situat in str. Recoltei, nr.3 din mun. Sf.Gheorghe, jud. Covasna?


Detaliu pentru invitatia numarul 332590
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Judetul Covasna
Numar invitatie: 332590/27.07.2012
Denumire contract: Proiectare tehnica si executie lucrari privind realizarea obiectivului de investitie "Construire si amenajare hale de depozitare si garaje cu utilitati situat in str. Recoltei, nr.3 din mun. Sf.Gheorghe, jud. Covasna?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul CovasnaCod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: BIRO Donat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: BIRO Donat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare tehnica si executie lucrari privind realizarea obiectivului de investitie "Construire si amenajare hale de depozitare si garaje cu utilitati situat in str. Recoltei, nr.3 din mun. Sf.Gheorghe, jud. Covasna?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare tehnica si executie lucrari privind realizarea obiectivului de investitie "Construire si amenajare hale de depozitare si garaje cu utilitati situat in str. Recoltei, nr.3 din mun. Sf.Gheorghe, jud. Covasna?.Durata fazelor: - Proiectare tehnica: 1 luna de la primirea Ordinului administrativ de incepere executie predarea Proiectului tehnic, a Documentatiei Tehnice pentru obtinerea avizelor, acordurilor si a Autorizatiei de Construire si elaborarea Documentatie pentru Detalii de Executie si Caiete de Sarcini pentru executie lucrari inclusiv listele de cantitati.? Executie lucrari: 15 luni .- Perioada de garantiei de buna executie minima: 24 luniPROIECTAREA TEHNICA va cuprinde min.: - Servicii de proiectare faza Proiect Tehnic (inclusiv verificator PT);
- Proiect pentru Organizarea Executiei Lucrarilor (POE);
- Documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor, acordurilor si a Autorizatiei de Construire;
- Elaborarea Documentatiei Detalii de Executie;
- Caiete de Sarcini pentru executie lucrari inclusiv listele de cantitati.- Asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului si a celorlalte servicii prevazute prin Legea nr. 10/1995, pe perioada de executie a lucrarilor pentru ?Construire si amenajare hale de depozitare si garaje cu utilitati situat in str. Recoltei, nr.3 din mun. Sf.Gheorghe, jud. Covasna?NOTA: Documentatiile tehnice se vor elabora in exclusivitate pe baza extrasului din SF si a studiilor complementare (Documentatie topografica, Studiu geotehnic, Expertiza tehnica).EXECUTIA DE LUCRARI va cuprinde min: construire si amenajare hale de depozitare si garaje cu utilitati situat in str. Recoltei, nr.3 din mun. Sf.Gheorghe, jud. Covasna.
II.1.6) CPV: 71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 362, 195 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 23.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 15- Scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari- Virament bancar in contul autoritatii contractante nr: RO39TREZ2565006XXX000168 deschis la Trezoreria Mun. Sf. Gheorghe, cod fiscal 4201988In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o Intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 16 (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat. Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii si subcontractantii sa faca dovada ca reprezinta o Intreprindere mica sau mijlocie, prin atasarea Formularului nr. 16 (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) completat.Garantia de participare se va constitui numai in lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie va fi constituita prin una din modalitatile prevazute la art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Executantul va face dovada constituirii garantiei de buna executiein termen de 48 de ore de la semnarea contractului de lucrari.Garantia de buna executie a lucrarii este de minim 24 luni de la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarii.Garantia de buna executie se va returna conform prevederilor HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si contractelor de concesiune de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (datata, semnata si parafata) sau cazier judiciar. Se completeaza Formularul A.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata) Formular C.Ofertantul va depune declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular F8 ? in original (Persoane cu functii de decizie privind procedura: TAMAS Sandor, HENNING Laszlo-Janos, KLARIK Laszlo-Attila, FERENCZ Ludovic, VASS Stefan, SZTAKICS Istvan Attila, DOMOKOS Reka, MOCSARY-GONDOS Zoltan, MARTON Laszlo, KIRALY Sandor, DEMETER Pal, SZABO Agoston, Consilierii locali responsabil cu aprobarea bugetului aferent finantarii contractului: Demeter Janos, Baka Matyas, Ambrus Jo;zsef, Demeter Laszlo, Tatar Marta-Éva, Kiss Tiberiu, Kovacs Odon, Bagoly Miklo;s Levente, Toth-Birtan Csaba, Dimeny Gyorgy, Farkas Gyorgy, Bodo; Lajos, Molnar Endre, Nagy Zoltan, Fazakas Tibor, Fekete Carol, Csog Ignac, Fülop Csaba, Bandi Imre, Tulit Attila, Kulcsar-Terza, Jo;zsef-Gyorgy, Benedek Barna Jo;zsef, Bartha Sandor, Calinic Sabin, Solomon Ioan, Bote Aurel, Agrigoroei Gica, Joo;s Stefan Leontin, Zarnescu Gheorghe).Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completata in conformitate cu Formularul F7 ? in original.Ofertantul va depune certificatele fiscale privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie vizata cu stampila societatii. NOTA: ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau la cele locale cu scadenta de plata depasita vor fi considerate neconforme.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (datata, semnata si parafata) Formular B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului sau echivalent. Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare pentru exercitarea activitatii profesionale (original sau copie legalizata)Ofertantul trebuie sa detina codul Caen 4120 Lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si Codul Caen 7111 ? Activitati de arhitectura pentru a se califica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat, iar cerinta privind indeplinirea codurilor CAEN solicitate mai sus se face in mod cumulat.Nota: neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului CAEN duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului.Persoanele fizice/juriridice straine vor depune Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Ofertantul trebuie sa detina la activitate codurile in vigoare din tara de origine, care sunt aferent cu cele romanesti, respectiv cu codul Caen 4120 Lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si Codul Caen 7111 ? Activitati de arhitectura, pentru a se califica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011, 2010 si 2009) va fi de cel putin 4.600.000 lei.Se vor depune situatiile financiare pentru anii 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil (bilanturi auditate)., Ofertantul trebuie sa faca dovada acoperirii riscului profesional, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare. Se va atasa Polita de asigurare sau Angajamentul privind asigurarea riscului profesional, iar in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, ofertantul va prezenta in original Polita deasigurare a riscului profesional inainte de semnarea contractului.Nota: Ofertele din care lipsesc Polita de asigurare sau Angajamentul privind asigurarea riscului profesional vor fi declarate neconforme.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea unui contract/unor contracte similare a caror valoare min sa fie egala cu valoarea estimata a contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit.Prin experienta/contracte similara/e se intelege una din cele doua variante: [a] Prezentarea unui contract avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare pt realizarea de investitii in domeniul constructii civile (constructie/extindere/modernizare/reabilitare cladiri) cu o valoare de min 135, 000 mii lei fara TVA si prezentarea unui contract avand ca obiect executia de lucrari pt realizarea de investitii in domeniul constructii civile (constructie/extindere/modernizare/reabilitare cladiri) cu o valoare de min 2.200, 00 mii lei fara TVA.[b] sau, un contract de proiectare si executie unde valoarea serviciilor de proiectare sunt peste pragurile de la lit. a), respectiv la fel si pt partea de executie., Ofertantul va dispune de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.Se va atasa Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular E)., Resursele umane solicitate pentru partea de servicii de proiectare: Arhitect coordonator sau conductor arhitect coordonator[a] Calificari si abilitati: Studii superioare de lunga durata in domeniul arhitectura[b] Experienta profesionala relevanta: - Min 3 ani de experienta in domeniul proiectarii pentru investitii si minim 3 ani de experienta in conducerea/coordonarea unor colective/echipe de proiectare- Min 1 investitie in domeniu pentru care a realizat/coordonat servicii de proiectareInginer de rezistenta[a] Calificari si abilitati: Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic (constructii civile)[b] Experienta profesionala relevanta: Min 3 ani de experienta in domeniul proiectarii cladirilor de investitiiInginer de instalatii: [a] Calificari si abilitati: Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic (constructii sau instalatii)[b] Experienta profesionala relevanta: Min 3 ani de experienta domeniul proiectarii instalatiilor pentru investitii, Resursele umane solicitate pentru partea delucrari: [a] Manager de proiectCalificari si abilitati: Studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic.Experienta profesionala relevanta: Minim 1 proiect de investitii in domeniu pentru care a asigurat managementul de proiect pentru faza deexecutie.[b] Un sef de santier cu vechime in executie de minim 3 ani (se prezinta copia diplomei de absolvire a unei Facultatii de constructii civile)[c] Un responsabil tehnic cu executia lucrarilor care urmeaza a fi executate (se va prezenta copia atestatului pentru responsabil tehnic cu executia precum si copie dupa legitimatia vizata la zi).[d] un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, (se va prezenta decizia de numire)[e] un inginer instalatii sanitare (se prezinta copia diplomei de studii superioare), Informatii privind subcontractantii.Se va atasa Formularul nr. 12 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) completat.Se va prezenta acordul de subcontractare din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea., Informatii privind asociatii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale /inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sareiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP (Toate anexele arhivate si imparite cu programul WinRAR vor fi descarcate in acelasi folder, si numai dupa asta se va putea dezarhiva continulul acestora)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer