Achizitie publica - Proiectare tehnica si executie "Reabilitare si modernizare drumuri de interes local din comuna Pecineaga, judetul Constanta"
Detaliu pentru invitatia numarul 341119
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PECINEAGA
Numar invitatie: 341119/18.12.2012
Denumire contract: Proiectare tehnica si executie "Reabilitare si modernizare drumuri de interes local din comuna Pecineaga, judetul Constanta"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PECINEAGACod fiscal: 4617891, Adresa: STR. STEFAN CEL MARE, NR.61, Pecineaga, Telefon: 0241858510, Fax: 0241858524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. STEFAN CEL MARE, NR.61, Pecineaga, Romania, cod postal: 907235, telefon: +4 0241858510, fax: +4 0241858524, persoana de contact: SOFIA MONEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Stefan cel Mare , nr.61, comuna Pecineaga, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare tehnica si executie "Reabilitare si modernizare drumuri de interes local din comuna Pecineaga, judetul Constanta"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare tehnica si executie "Reabilitare si modernizare drumuri de interes local din comuna Pecineaga, judetul Constanta"
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 686, 272 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 200.000, 00 lei. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO45TREZ2335006XXX000031 deschis la TrezoreriaMangalia, cod fiscal 4617891, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile (Formularul nr.5, din Sectiunea IV ? Formulare). In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUGnr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 9028, 63 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileprivind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: a)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare.Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.b)Se solicita prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, valabil in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Cazierul judiciar se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Se solicita prezentarea cazierului fiscal al societatii / certificat echivalent pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003, valabil in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Cazierul fiscal se depune in original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cazierul judiciar si cazierul fiscal.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006.Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social;
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social.Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul .Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 5: Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. Declaratiava fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Pislaru Lili ? primar, Goreci Marcel ? viceprimar, Istrate Maria ? secretar comuna, Dumitru Gheorghe ? presedintele comisiei de evaluare, Monea Sofia ? membru comisie de evaluare, Consilieri locali: Broasca Costel, Paraschiv Gheorghe, Terec Aurora, Bocai Liviu, Stan Nicolae, Ionita Georgeta, Oprisan Ion, Stoian Cristian, David Ion.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 1: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fiziceromane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr. 2 Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizicestraine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata .NOTA: InIncazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) demai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale despre ofertant.Prezentare informatii generale conform cerintelor din Formularul nr.9, Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 29.000.000 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei., Cerinta nr. 3Sustinerea financiara a lucrariiOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnariicontractului, va avea acces la surse financiare sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada pentru o perioada de 5 luni, pentru o suma de 4.500.000 lei.Operatorul economic declarat castigator, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada ca dispune de surse de finantare, daca finantarea e asigurata din surse proprii sauangajament ferm al finantatorului in cazul in care acesta apeleaza la alte surse de finantare, respectiv ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul declararii ofertei castigatoare, indiferent de obligatiile ce ii revin ofertantului in cadrul altor contracte., Cerinta nr. 4Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica.1.Ofertantul va prezenta Declaratie privind principalele contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade deprestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2.Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similara servicii de proiectare: Experienta similara a ofertantului poate fi demonstrata prin prestarea a cel mult 2 contracte de proiectare (proiect tehnic si detalii de executie), in ultimii 3 ani, care sa includa servicii de proiectare pentru lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza sa se atribuie, in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare cumulata de cel putin300.000 lei, fara tva.Prezentarea ptr confirmarea exp.similarein serv. de proiectare: Procesul verbal de predare primire/procesul verbal de receptie/ recomandare de la beneficiar/document constatator cu privire la contractul/contractele care demonstreaza experienta similara (document emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) pentruproiectare, documente din care sa rezulte ca, ofertantulsi-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile contractuale., Cerinta nr. 3Exp.similara pt executie: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, cel mult 2 contracte avand ca obiect executie lucrari similare(executie/modernizare/reparare drumuri) in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare cumulata de cel putin14.600.000 lei, fara tva.Prezentarea de certif.de buna executie pt contr.lucrari care demonstreaza exp.similara, astfel: Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si de receptie finala (dupa caz, daca s-a incheiat proces verbal de receptie finala), intocmite in conformitate cu prevederile HG nr. 273/1994 / Recomandare din partea beneficiarului lucrarii executate, din care sa rezulte modul corespunzator de indeplinire a obligatiilor contractuale si faptul ca receptia nu a fost amanata din cauza unor neconformitati care au condus la refacerea partiala sau totala a unei lucrari/Document constatator., Cerinta nr. 4Personal cheie: 1.Coordonator proiect, exp.prof.in serv. proiectare ptr const.drumuri, dov.prin particip.la cel putin un proiect similar;2.Sef santier/Resp.lucrare/Coordonator lucrare ? persoana cu studii superioare in domeniul tehnic, cu exp.prof.specifica dovedita prin partici.la cel putin un contract de executie similar;3.RTE, atestat in domeniul drumuri, atestat dovedit cu Certif.de atestare tehnico-prof., insotit de legitimatie vizata la zi cf. Lg.nr.10/1995;4.Ing.drumuri, exp.prof.dovedita prin particip.la cel putin un contract similar;5.Responsabil calitate CQ; documente din care rezulta (decizia angajatorului, etc) ca poate desfasura activ.resp.calitate, in cf.cu leg. in viguare;6.Responsabil securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat cf.Legii nr.319/2006;7.Topograf autorizat, atestat/autorizare in domeniul topo, valabila la data dep.ofertelor.Se vor nominaliza persoane diferite pt fiecare din pozitiile mentionate mai sus., Cerinta nr. 51. Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de licenta de program pentru prestarea serviciilor de proiectare, imprimanta, copiator, plotter (lista nu este limitativa).2.Declaratie cu utilajele, echipamentele tehnice, instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in propietate sau inchiriere urmatoarele utilaje: Repartizator-finisor mixturi asfaltice ? minim 1 ;Cilindru compactor asfalt ? minim 1;Cilindru compactor terasamente ? minim 1;Cilindru compactor pe pneuri ? minim 1;Incarcator frontal pe pneuri ? minim 1;Autogudronator(echivalent) ? minim 1;Autogreder ? minim 1;Buldozer ? minim 1;Excavator ? minim 1;Autocisterna ? minim 1;Autobasculante ? minim 1;Autobetoniera ? minim 1., Cerinta nr. 6Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la un laborator gradul II pentru efectuarea incercarilor de laborator, pe toata perioada de derulare a contractului., Cerinta nr. 7Informatii privind subcontractantiiDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, completata in conformitate cu Formularul nr.17 din Sectiunea IV ? Formulare (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul);Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr.8Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr.4 (continuare)1. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.2.Lista personalului responsabil ? ?cheie?care va fi angajat in cadrul contractului, cu descrierea pregatirii profesionale si experienta.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: cv-uri/copii dioplome/atestari/contract de colaborare/ Declaratii de disponibilitate., Cerinta nr. 5 (continuare)Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta propietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echipamentele inchiriare se va atasa o copie lizibila dupa urmatoarele documente: Contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare, etc. sau angajamente de punere la dispozitie. Cerinta nr. 1Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in domeniulaferent contractului.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea tehnica si profesionala., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiCertificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, in domeniulaferent contractului.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea tehnica si profesionala.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 50 de puncte;b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda astfel: P1 pretul ofertei n = (pret minim / pret(n)) x50 puncte.Pretul care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total ofertat exclusiv TVA, indicat in Formularul de oferta.
.Perioada de garantie acordata pentru lucrare
20
Descriere: a)pentru cea mai mare perioada de garantie acordata (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte;b)pentru o alta perioada de garantie oferita ca cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P2 perioda de garantie n = (perioada de garantie (n) ) / perioada de garantie maxima x20 puncte . Ofertele care prezinta o perioada de garantie mai mica de 24 luni calendaristice vor fi declarate neconforme. Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 60 luni nu vor fi punctate suplimentar.
Termenul de predare a proiectului
10
Descriere: a)pentru cea mai mic termen de predare a proiectului (exprimat obligatoriu in zile calendaristice), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10 de puncte;b)pentru o alta durata decat cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P3 termen de predare proiect n = (termen de predare minim / termen de predare (n)) x 10 puncte .Termenul de predare a proiectului maximacceptat este de 4 luni (peste care oferta va fi declarata neconforma)si durata minima este de 1 luna (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) .
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: a)pentru cea mai scurta durata dintre duratele de executie a lucrarilor (exprimata obligatoriu in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte; b)pentru o alta durata decat cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: P4 durata de executie n = (durata executie minima / durata executie (n)) x20 puncte .Durata de executie a lucrarilormaximacceptata este de 12 luni (peste care oferta va fi declarata neconforma)si durata minima este de 10 luni (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesand sit-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 09:02