Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea, achizitia si executia unei instalatii pentru evacuarea condensatului secundar de la boilerele de termoficare aferente blocului nr.4 din SC PEET Electrocentrale Paroseni


Detaliu pentru invitatia numarul 336586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Numar invitatie: 336586/03.10.2012
Denumire contract: Proiectarea, achizitia si executia unei instalatii pentru evacuarea condensatului secundar de la boilerele de termoficare aferente blocului nr.4 din SC PEET Electrocentrale Paroseni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134/372, fax: +40 0254570481, persoana de contact: Serv. Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA situat in Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara. La sedinta pot participa reprezentanti legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea, achizitia si executia unei instalatii pentru evacuarea condensatului secundar de la boilerele de termoficare aferente blocului nr.4 din SC PEET Electrocentrale Paroseni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea documentatiei tehnico economice, achizitia materialelor si echipamentelor mecanice , electrice si de automatizare necesare pentru realizarea unei instalatii de evacuarea condensatului printr-o solutie optima utilizandpompede condensatcare se evacueaza condensatul din boilerele de termoficare in condensatul de baza precum si executia lucrarilor de constructii ? montaj, instalatii electrice si automatizare si punerea in funtiune a acestora
II.1.6) CPV: 45350000-5 - Instalatii mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6600 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea deconstituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formelede laart. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de :3.300 lei
Garantie de buna executie
Se va constitui in conf. cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Cuantumul gar. de buna executie nu tb sa depaseasca10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. In cazul contractelor de lucrari, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza : a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim ; Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional.b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator(in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinator In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv cele care aproba bugetul din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? Doru Visan, Director Economic ? Ioana Arvunescu, Director exploatare ? Dragos Diaconu, Director Tehnic ?Eduard Schmidt, Director Comercial ? Eduard Mija, Sef Serviciu Investitii ?Eugen Gache, Sef Serviciu Tehnic Exploatare ?Tradnik Rudolf, Sef Birou juridic ? Paciu Gabriela, Sef Serviciu Achizitii Publice ? Cristina Pardos Schmidt.- prezentare Formular 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadrul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata.In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertanti
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Listaprincipalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, (continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a conditiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati) insotita de fisa de experienta similara (formular 12 F-1) pentru fiecarecontract care trebuie contrasemnata si avizata favorabil de beneficiar si din care sa reiese clar tipul lucrarii executate.In cazul in care formularul 12F -1 nu este contrasemnat de beneficiar se vor prezentaurmatoarele documente : -copie dupa contract (prima si ultima pagina cu semnaturile, pagina cu obiectul contractului); - lista cu cantitatile de lucrari; - recomandarea emisa sau contrasemnata de beneficiarul lucrarilor; - proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor., Cerinta minima de calificare: Ofertantul trebuie sa prezinte in lista contracte care sa indeplineasca cumulat urmatoarele conditii: - duse la bun sfarsit (respectiv lucrari receptionate partial sau receptionate la sfarsitul executarii lucrarii si nu la expirarea perioadei de garantie) in ultimii 5 ani; -au ca obiect lucrari similare lucrarilor care fac obiectul prezentei documentatii (proiectare si executie`); -suma valorilor lucrarilor similare incluse incontractele prezentate sa fie in valoare minima de: 200.000 lei fara TVA, sau echivalent in euro (pentru executie lucrari) si 20.000 lei fara TVA sau echivalent in euro (pentru proiectare). Echivalenta in euro a valorilor exprimate in lei se va calculade catre ofertanti, utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR/BCE pentru anulrespectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007 ? 1 euro= 3, 3373 lei, Anul 2008 ? 1 euro= 3, 6827 lei, Anul 2009 ? 1 euro= 4, 2373 lei, Anul2010 ? 1 euro= 4, 2099 lei, Anul 2011 ? 1 euro =4, 2379 lei, Cerinta nr. 2 : Informatii privind personalulInformatii referitoare la personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului (proiectant de specialitate, personal necesar pe categorii de lucrari, etc.) de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, care se refera atat la personalul de conducere cat si la personalul despecialitate.Prezentarea personaluluiimplicat in derularea contractului de executie a lucrarilor, respectiv numarul de muncitori ce vor fi alocati pentru executia lucrarilor, pe meserii, calificari, etc.Se vor prezenta CV-uri ale personalului cheie responsabil pentru indeplinirea contractului din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime., Cerinta minima de calificare : Asigurarea cu personal, suficient si de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului prin prezentarea urmatoarelor : Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: - CV-urile personalului de conducere ;
- pentru dovedirea experientei profesionale a proiectantului/proiectantilor, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar;
- documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoane implicate in contract (contract de munca, colaborare, servicii, angajamente) din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus., - documente din care sa reiasa pregatirea profesionala corespunzatoare a personalului necesar pentru executia lucrarilor pe parte mecanica, electrica si de automatizare;
- documente din care sa reiese ca executantul dispune de personal responsabil cu calitatea in constructii pentru care se vor prezenta certificate, atestate, etc ; Pentru responsabilul tehnic cu executia lucrarii se vor prezenta in copie : - certificatul de atestare tehnico-profesionala in domeniul de activitate al obiectului contractului ;
- dovada relatiei contractuale cu acesta., Cerinta nr. 3 : Declaratie referitoare lautilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (aparate de masura si control, scule, etc), de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinte minime de calificare: Asigurarea in dotarea proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere /colaborare a utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice , aparate de masura , scule si echipamente, necesare executarii lucrarilor care rezulta din propunerea tehnica prezentata., Cerinta nr. 4 : Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu executantul lucrarii, inainte de incheierea contractului aferent procedurii si in aceleasi conditii in care acesta va semna contractul cu autoritatea contractanta. Certificat privind standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii de catre un organism de certificare acreditat pentru domeniul ce face obiectul contractului sau un document echivalent.In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru alasocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, prin descarcare din fisierele atasate prezentei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer