Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?PROIECTAREA, FURNIZAREA, MONTAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A UNEI CENTRALE TERMICE LA OBIECTIVUL SITUAT IN B-DUL CAROL I NR. 12, SECTOR 3, BUCURESTI?


Detaliu pentru invitatia numarul 334450
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 334450/29.08.2012
Denumire contract: ?PROIECTAREA, FURNIZAREA, MONTAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A UNEI CENTRALE TERMICELA OBIECTIVUL SITUAT IN B-DUL CAROL I NR. 12, SECTOR 3, BUCURESTI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, BUCURESTI, Romania, cod postal: 020331, telefon: +4 0214091224, fax: +4 0214091209, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, BUCURESTI, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?PROIECTAREA, FURNIZAREA, MONTAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A UNEI CENTRALE TERMICELA OBIECTIVUL SITUAT IN B-DUL CAROL I NR. 12, SECTOR 3, BUCURESTI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare, furnizare, montare si punere in functiune a unei centrale termice la obiectivul situat inB-DUL CAROL I NR. 12, SECTOR 3, BUCURESTI.
II.1.6) CPV: 45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de2%, respectiv de 3.300 lei(pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limta de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare esteegala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Precizari: 1)In cazul in careGarantia de participare se constituie prin Scrisoare de Garantie Bancara, aceasta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se prezinta Formularul.19.2) Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unui ordin de plata , cu conditia confirmarii constituiriide catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Cont SAIFI: RO51RNCB0082044172580001 BCR Sucursala Unirea.Nu se accepta depunerea de numerar, la casieria autoritatii contractante.Se accepta numai ordine de plata care sunt vizate de banca.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma raportata la valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art.278ยน, alin.(1) din OUG 34/2006, respectiv suma de 1.650 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi de5%(2, 5%pt IMM-uri) din valoarea acestuiafara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf. art.90 alin.(1)-.(3*) din HG 925/2006: (1) Prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5 zile de la semnarea contractului .(3*) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011, privind modif.art.90 alin(3) din HG 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.) Completare Formular1.Note: a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare tert sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind calitateade participant la procedura. - Completare Formular 2.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.- Completare Formular 3.Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documente de confirmare :1. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial ?(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).2. Certificat fiscal cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?).Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti .b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.c. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 181 lit. a), c1) si d). Drept urmare, aceasta (tertul sustinator) va prezenta o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a) , c1) si d).Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006 Completare Formular 4Note: a. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dl. Georgian GabrielSurdu-Director General, D-na Emilia Serban-Director Economic, Dl. Ion Sterian-Director Tehnic, Dl Ion Boblea- Director Sucursala, Dl.Marius Grajdan ? Director Tehnic, D-na Bianca Pop -Director Economic, D-na Andreea Lambru- Director Comercial, D-na Cristina Burciu ? Sef Serviciu Achizitii, D-na Petruta Voicu ? Sef Serviciu Tehnic.b. Se solicita prezentarea ? Declaratia pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006?, atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Conf. Ord. ANRMAP 314/2010Completare Formular 5 Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanea). Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare : - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/ copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? .Operatorul economic trebuie sa aiba inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc depunerea certificatului constatator in original sau copie legalizata.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Cerinta nr.2Autorizatii profesionale detinute de operatorii economici: Autorizatie ISCIR pentru executia lucrarilor de: -instalare-montareSe prezinta copiilerespectivelor autorizatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Form 6. cu media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2009-2011), cu exercitiu financiar incheiat, de minim 330000leiConversia in lei, daca e cazul, se face la curs med anual lei/valuta al BNR/BCE pt an respectivSe solicita Copii bilant inreg la org comp, pt anii 2009-2011.a.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine. Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indep
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5ani. CompletareFormular 7 + anexa, Fisa de experienta similara ? pentru minim 1 si maxim 3 contracte similare, (proiectare, furnizare, montare si punere in functiune a unei centrale termice) se completeaza fisa conform formular 8.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a proiectat, furnizat, montat si pus in functiune in cadrul acestor contracte o centrala termica.Avand in vedere faptul ca, contractul de achizitie in cauza presupune atat proiectare, cat si executie, autoritatea contractanta nu limiteaza operatorii economici la prezentarea unui contract avand ca obiect atat proiectare, cat si executie, permitandu-le acestora prezentarea de contracte distincte.Note: a) Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b)Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentare, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Completare Formular 9-insotit de Cv-uri, Declaratie privind personalul de specialitate responsabil direct de executarea contractului.CompletareFormular 10. Se solicita Cv-uri ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, atestate si autorizatii profesionale in cauza(pentru instalatori-autorizatii ID si II D), acordate in baza Regulamentului pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice care desfasoara activitati de proiectare executie siexploatare in domeniul gazelor naturale, aprobat prin Ordinul presedintelui ANRE nr. 89/2009Cv-uri ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, copii ale atestatelorsi autorizatiilor profesionale acordate in baza Regulamentului pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice care desfasoara activitati de proiectare executie siexploatare in domeniul gazelor naturale, aprobat prin Ordinul presedintelui ANRE nr. 89/2009, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ce urmeaza a se utiliza in vederea indeplinirii contractului.Se va prezenta Formularul 11+anexa, Informatii privind asocierea, sustinerea, dupa caz.a) Se va prezenta Acord de asociereIn cazul in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoare acestia vor prezenta actul privind asocierea, legalizat, inainte de semnarea contractului. ? completare Formular 12.b) Se vor prezenta Angajamente de sustinere de catre terti. - Se vor completa Formularele 13-16., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora. Completare Formular 17 Certificarea sistemului demanagement al calitatii pentru lucrarile de instalatiiSe solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standarduluiISO 9001/2008(sau echivalent) de catre un organism abilitat. Nu se admit ofertanti in curs de implementare.In cazul de asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.Se va prezenta copie dupa respectivul certificat., Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 14001/2004(sau echivalent) de catre un organism abilitat. Nu se admit ofertanti in curs de implementare.In cazul de asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online in SEAP, gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer