Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea in fazele PTh+DE ?SISTEM INTEGRAT DE ACCES? si ?SISTEM INTEGRAT PAZA SI SUPRAVEGHERE? la Penitenciarul Vaslui


Detaliu pentru invitatia numarul 332438
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim Inchis Vaslui
Numar invitatie: 332438/26.07.2012
Denumire contract: Proiectarea in fazele PTh+DE?SISTEM INTEGRAT DE ACCES?si ?SISTEM INTEGRAT PAZA SI SUPRAVEGHERE? la Penitenciarul Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim Inchis VasluiCod fiscal: 4446325, Adresa: str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Telefon: 0235322135, Fax: 0235322135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Romania, cod postal: 737365, telefon: +40 0235322510, fax: +40 0235322135, persoana de contact: Dan ZAHARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Vaslui, compartimentul achizitii, str. AVICOLA, nr.2, Vaslui.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea in fazele PTh+DE?SISTEM INTEGRAT DE ACCES?si ?SISTEM INTEGRAT PAZA SI SUPRAVEGHERE? la Penitenciarul Vaslui
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea in fazele PTh+DE ?SISTEM INTEGRAT DE ACCES? si ?SISTEM INTEGRAT PAZA SI SUPRAVEGHERE?la Penitenciarul Vaslui
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare : max. 2% din valoarea maxima estimata, respectiv 4838, 00 lei , conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Cod IBAN RO24TREZ6565005XXX000229 deschis la Trezoreria Mun. Vaslui. In cazul viramentului bancar sau ordinului de plata acestea trebuie confirmate de trezorerie pana la data deschiderii ofertelor. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data depunerii ofertelor. Suma ce va fi retinuta in cazul in care este aplicabil art.278 ind. 1 din OUG 34-2006. este de 2419, 00 lei.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Cod IBAN RO24TREZ6565005XXX000229 deschis la Trezoreria Mun. Vaslui. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art. 16, al 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitateaOfertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006Ofertantul va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu formularul din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- Declaratiede nencadrare ]n prevederile art. 69 ind. 1 din OUG nr.34/2006.Ofertantul va depune o - declaratie pe proprie raspundere ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: directorul general ANP Marian Stancovici, directorul unitatii Eusebio BRINZA, directorul adjunct economico-administrativ, Alexandru Constantin NASTASE, consilierul juridic, Florin CIOBANU, viza CFP, Aniela ASAVOAIEI , responsabil achizitii, Dan ZAHARIA, achzitor Mihai CIRLIG, tehnician constructor Costel LEFTER, in conformitate cu formularul din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- - certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile LocaleOfertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei, formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local nu trebuie sa contina debite, sub sanctiunea respingerii ofertei.- declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independentaOfertantul va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu formularul din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire. 1.Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului(persoane juridice/fizice romane);2.Licenta IGP privind proiectarea, instalarea si intretinerea sistemelor de alarma impotriva efractiei, valabila la data deschiderii, copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului3.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (persoane juridice/fizice straine);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul financiar contabil al societatii., informatii generale despre societate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor nominaliza persoanele ce vor face parte din echipa (minim 4 specialisti, asa cum vor fi prezentati mai jos), care vor fi responsabile cu indeplinirea contractului si care vor fi nominalizate si in contract. - Formularul 13.Cerinte minime obligatorii: echipa va fi formata de minim 4 specialisti, dupa cum urmeaza: - 1 proiectant specialitate in retele de supraveghere, acces control, experienta profesionala specifica dovedita ? min. 3 de ani vechime;
- 1 proiectant specialitate constructii civile si industriale, experienta profesionala specifica dovedita ? min. 3 de ani vechime;
- 1 specialistIT pentru infrastructura retea date ? studii de specialitate de lunga durata, experienta profesionala specifica dovedita ? min 3 de ani vechime.- 1 verificator de proiectla cerintele de specialitate in retele de supraveghere, acces control, (instaltii electrice curenti slabi), experienta profesionala specifica dovedita ? min. 3 de ani vechime, Prezentarea unei declaratii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 1. Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente. - Fomularul 12E2.Recomandari sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale din parteabeneficiarului pentru servicii similare realizate.FORMULARUL nr.12D Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001, Standarde de asigurare a calitatii ISO 27001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata la invitatia de participare, de la sediul A.C. si pe www.penitenciarulvaslui.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2012 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer