Achizitie publica - Proiectarea in fazele PTh+DE ?SISTEM CONTROL ACCES? si ?SISTEM SUPRAVEGHERE ELECTRONICA? la Penitenciarul Bistrita
Detaliu pentru invitatia numarul 337960
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337960/23.10.2012
Denumire contract: Proiectarea in fazele PTh+DE ?SISTEM CONTROL ACCES? si ?SISTEM SUPRAVEGHERE ELECTRONICA? la Penitenciarul Bistrita
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 05.11.2012 11:08)
Motive anulare:
Altele
Observatii: Ca urmare a deciziei ordonatorului primar de credite - M.J., trebuie luate masuri de neangajare a cheltuielilor de natura investitiilor, astfel ca se face imposibila angajarea, ordonantarea si plata contractului pana la data de 31.12.2012 - data valabilitatii acestor fonduri aprobate anume pentru aceste destinatii conform obiectului contractului.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM INCHIS BISTRITACod fiscal: 4347542, Adresa: STRADA TARPIULUI , NR. 22, Bistrita, Telefon: +4 0263238175, Fax: +4 0263234439
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TARPIULUI , NR. 22, Bistrita, Romania, cod postal: 420062, telefon: +4 0263238175, fax: +4 0263234439, persoana de contact: BARNA DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante: Penitenciarul Bistrita, Bistrita, str. Tarpiului, nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea in fazele PTh+DE ?SISTEM CONTROL ACCES? si ?SISTEM SUPRAVEGHERE ELECTRONICA? la Penitenciarul Bistrita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea in fazele PTh+DE ?SISTEM CONTROL ACCES?siProiectarea in fazele PTh+DE ?SISTEM SUPRAVEGHERE ELECTRONICA?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum: de 2 % din valoarea estimata fara TVA acontractului: 4.838 lei.Mod de constituire: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original sau prin virament bancar, cu ordin de plata, in contulPenitenciarului Bistrita deschis la Trezoreria Bistrita, RO97TREZ1015005XXX000151, cod fiscal 4347542 sau prin depunere de numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.4 si art.16, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere areprezentantului legal al intreprinderii interesate in incadrarea in categoria IMM. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta. Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre una dintre bancile mentionate in aceasta. Aceste dovezi se prezinta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Modificare punct d) din sectiunea VI Alte informatii: autoritatea contractanta va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatade catre CNSC, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata conf. art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului de prestare servicii si se poate constitui prin: printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; virament bancar, prin ordin de plata, Cod IBAN RO97TREZ1015005XXX000151, deschis la Trezoreria Mun. Bistrita. Cod fiscal4347542; in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, constituirea acesteia se poate face prin depunerea la casierie a unor sume in numerar; Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art. 90, al. 3 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea : completarea formularului 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : completarea formularului 2- Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1: completarea formularului 3.Persoanele cu functii de decizie din cadrul penitenciarului sunt: directorul unitatii Siman Lucian, directorul adjunct economico-administrativ Gavrilas Alexandrina, sef serviciu logistica Barna Daniel, contabil sef Gavrilas Alexandrina, consilierul juridic Bertel Marius, viza CFP Corceac Adrian , responsabil achizitii Gogancse Cristina, achizitor Sot Andreea, responsabil informatii clasificate Mesaros Dumitru, director adjunct siguranta detinerii si regim penitenciar Pacurar Gavril, sef serviciu aplicarea regimurilor Borz Florin, sef siguranta exterioara penitenciara Gavrilas Ovidiu.- Certificatul de participare cu oferta independenta: completarea formularului 4- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completarea formularului 5- Prezentarea de Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la bugetul consolidat in termen de valabilitate.Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei, formular tip in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.- Prezentarea de Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale , plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate. Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local nu trebuie sa contina debite, respectiv nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sub sanctiunea respingerii ofertei. - Prezentarea de Certificat constatator emis de Oficiul Registrului siComertului, din care sa rezulte ca domeniulde activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventasau ca societatease afla in incapacitatea de plata . Certificatul Constatator nu trebuie sa fie emis cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.- Licenta IGP privind proiectarea, instalarea si intretinerea sistemelor de alarma impotriva efractiei, valabila la data deschiderii, in copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (persoane juridice/fizice straine);
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cursul lei/euro pentru calculul echivalentei, Se vor nominaliza persoanele ce vor face parte din echipa (minim 4 specialisti, asa cum vor fi prezentati mai jos), care vor fi responsabile cu indeplinirea contractului si care vor fi nominalizate si in contract. Se vor anexa la lista CV-urile acestor persoane.Cerinte minime obligatorii: echipa va fi formata de minim 4 specialisti, dupa cum urmeaza: 1 proiectant specialitate in retele de supraveghere, acces control, experienta profesionala specifica dovedita de minim 3 ani vechime (suplimentar fata de cerintele de mai jos, Aviz favorabil IPJ); 1 proiectant specialitate constructii civile si industriale, experienta profesionala specifica dovedita de minim 3 ani vechime; 1 specialistIT pentru infrastructura retea date ? studii de specialitate de lunga durata, experienta profesionala specifica dovedita de minim 3 ani vechime; 1 verificator de proiectla cerintele de specialitate in retele de supraveghere, acces control, (instaltii electrice curenti slabi), experienta profes, Prezentarea unei declaratii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform formularului nr. 7. Se vor anexa la declaratie CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., 1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente, conform formularului nr. 8Pentru demonstrarea experientei similare se va face dovada unui contract de prestari serviciisimilare cu obiectul achizitiei, in ultimii 5 ani. Se va considera indeplinita cerinta, daca ofertantul face dovada experientei similare prezentand unul sau mai multe certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa reiasa ca au realizat servicii de proiectare pentru retele/instalatii de supravghere, acces control ? combinate sau separat (maxim 2), a caror valoare cumulata este de minim 100.000 lei. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., o Avand in vedere faptul ca se gestioneaza si genereazainformatii secret de serviciu, ofertantii trebuie sa faca dovada ca au acces si ca pot manipula informatii secret de serviciu precum si detinerea unui ?Program de prevenire a scurgerii de informatii clasificate? din clasa secret de serviciu, avizat de institutiile abilitate (Autoritatea Desemnata de Securitate, conform competentelor materiale si teritoriale). Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP, prin email, de la sediul unitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 09:50