Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea instalatiilor de circuite secundare: comanda, blocaje, masura, semnalizare si a instalatiei de protectie prin relee si automatizare din statia de 110 KV, utilizand echipamente numerice moderne


Detaliu pentru invitatia numarul 335387
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Numar invitatie: 335387/13.09.2012
Denumire contract: Proiectarea instalatiilor de circuite secundare: comanda, blocaje, masura, semnalizare si a instalatiei de protectie prin relee si automatizare din statia de 110 KV, utilizand echipamente numerice moderne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. HD.La deschidere pot participa reprezentantii legaliai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea instalatiilor de circuite secundare: comanda, blocaje, masura, semnalizare si a instalatiei de protectie prin relee si automatizare din statia de 110 KV, utilizand echipamente numerice moderne
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform Temei de proiectare nr. 15844/02.08.2012 se va executa proiectarea instalatiilor de circuite secundare: comanda, blocaje, masura, semnalizare si a instalatiei de protectie prin relee si automatizare din statia de 110 Kv, utilizand ecipamente numerice moderne
II.1.6) CPV: 71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare se face prin oricare din formele prevazute la art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin depunerea la casierie a unei sume in numerar Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar dovada constituirii ei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.NOTA : Se aplica prevederile art.16 al.(2) din Legea 346/2004. In acest caz, ofertantul va prezenta Declaratia pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din OG 27/26.01.2006. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de aceasta prevedere, fiecare asociat trebuie sa fie incadrat in categoria IMM-urilor.Retinerea si restituirea garantiei de participare se vor efectua in conditiile prevazute la art. 87, alin. (1) si art 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare in cuantum de 800 lei se va efectua in conditiile prevazute de art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Cuantumul garantiei de buna executie nu trebuie sa depaseasca10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele declaratii/certificate semnate si parafate de reprezentantul legal al ofertantului :1. declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 12 A.2. declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 12 B.3. certificatul pentru participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr 314/2010 - Formular 3.4. declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1din OUG 34/2006 - Formular 4. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? ing. Doru Visan, director economic ? ec. Ioana Arvunescu, director comercial ? ec.Eduard Mija, director exploatare ? Dragos Diaconu, director tehnic ? ing. Eduard Schmidt, sef serv. Piese schimb - proiectare? ing. Emilia Dreghici, sef serv. tehnic exploatare ? ing. Rudolf Tradnik, sef birou juridic ? cj Gabriela Paciusi sef serv. achizitii publice ? ec. Cristina Pardos Schmidt.5. declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 5NOTE: Documentele vor fi prezentate inoriginal semnate si stampilate. Pentru persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate, precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc. Pentru persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.NOTA : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertuluiin original sau copie legalizata, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor.Prezentarea urmatorului atestat : Atestat de tip E1 ? proiectare de statii electrice si de instalatii apartinand partii electrice a centralelorNeprezentarea acestui atestat sau prezentarea acestuia cu termenul de valabilitate depasit va conducela respingerea ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratia cu date generale despre ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta minima de calificare: - intocmirea in ultimii 3 ani a cel putin unei documentatii tehnice similare., Cerinta nr 2. Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, care se refera atat la personalul de conducere cat si la personalul despecialitate.Cerinta minima de calificare : -ofertantul sa dispuna de cel putin un proiectant tehnolog cu experirenta in proiectarea instalatiilor electrice de inalta tensiune, pentru care se va prezenta CV., Cerinta nr. 3. Informatii privind subcontractantii Daca anumite parti din contract urmeaza sa fie subcontractate, atunci ofertantul are obligatia sa isi declare subcontractantii, cu numele, specializarea acestora si partile din servicii care urmeaza sa fie prestate de acestia. Subcontractantii vor incheia contracte cu prestatorul de servicii, inainte de incheierea contractului aferent procedurii. Cerinta nr 1 ? Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul ce face obiectul contractuluiIn cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, prin descarcarea fisierelor atasate prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer