Achizitie publica - PROIECTAREA OBIECTIVULUI INCHIDERE RAMPA ECOLOGICA BANESTI, judetul PRAHOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 324056
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324056/13.04.2012
Denumire contract: PROIECTAREA OBIECTIVULUI INCHIDERE RAMPA ECOLOGICA BANESTI, judetul PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: 0244.529602, Fax: 0244.511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, conform Documentatiei de atribuire atasata la prezenta invitatie: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTAREA OBIECTIVULUI INCHIDERE RAMPA ECOLOGICA BANESTI, judetul PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: realizare: STUDIU TOPOGRAFIC, STUDIU GEOTEHNIC APROFUNDAT, STUDIU DE FEZABILITATE, DOCUMENTATII PTR. AVIZE CONFORM CERTIF DE URBANISM, PROIECT TEHNIC, CAIETE DE SARCINI, LISTE DE CANTITATI, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMETATIE TEHNICA PENTRU AUTORIZATIE DE CONSTRUIRE - CONFORM TEMEI DE PROIECTARE ANEXATA
II.1.6) CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
gar.de participare: 2.000 lei;Documentul care atesta constituirea gar. de particip. va fi depus pe SEAP si separat va fi transmis autoritatii contractante in plic sigilat pana la data deschiderii ofertelor.SE va prezentain original, in cuantumul si pentru perioada egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei(90 zile)Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei, astfel este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante.In SEAP gar de participare va fi obligatoriu semnata electronic.cont: RO72 TREZ5215006XXX000119: mod de constituire: conform art. 86 alin 1 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului atribuit;Se va constituii cf. art. 90 alin (1)din H.G. 925/2006 si modalit de constituire este : retineri succesivecf. prevederilor HG. 1045/2011si se va deschide la trezorerie cf art. 90 alin (3) din H.G. 925/2006 modificata prin H.G. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va completa Formularul 1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz art. 180 din OUG 34/ 2006. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator- daca este cazul 2.Se va completa Formular 1A-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/ 2006, Aceasta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 lit. a), lit.c1), lit. d) se va prezenta si de catre tertul sustinator- daca este cazul 3.Se va completa Formular 1B-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta 4.Se va completa Formular 1C-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/ 2006, Aceasta declaratie se va prezenta si de catre subcontractant/tertul sustinator- daca este cazul; Lista persoanelor cu functii de decizie in cadrul desfasurarii procedurii de achizitie: Mircea Cosma-presedinte Consiliul judetean Prahova;Adrian Semcu-vicepresedinte al Consiliului judetean Prahova; Mihail Faca- administrator public al judetului Prahova;Daniel Alixandrescu-director Directia Patrimoniu; Rodica Paraschiv-director Directia Tehnica; Gabriela Serbanoiu- sef serviciu achizitii;Maria Dovanca-director Directia Economica;Cristina Popescu-director adjunct Directia Economica;Lucut Lea-consilier Directia Tehnica;Radu Dinu-director Compania publica Banesti SA;Eliza Popescu-Primaria Campina;Ileana Nitulescu-Primaria Banesti;Livia Barbalata- sef serviciu Directia Patrimoniu 5.Se va completa Formular nr.2-Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie 6.Certificatului de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local ? din care sa reiasa ca operatorul economic nu figureaza cu obligatii de plata in luna anterioara depunerii ofertei;Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat ? din care sa reiasa ca operatorul economic nu figureaza cu obligatii de plata in luna anterioara depunerii ofertei.Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse cu exceptia cazului in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Toate documenentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in oricare dintre formele: in original ;copie legalizata; copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 si certificate constatatoare privind obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget 1.Se va prezenta Certificat constatator ONRC, din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate prestarea serviciului supus procedurii de achizitie- emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul". Pentru persoane juridice straine: Ofertantii care sunt persoane juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala, obiectul de activitate, starea societatii, etc., emise in tara de origine a ofertantului. Documentele vor fi depuse in copie insotita de traducere legalizata in limba romana. 2.Certificat de atestare prin care se dovedeste ca indeplineste conditiile prevazute in ?Regulamentul privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor?, (ORD. 1671/2007), si are competenta tehnica si profesionala de a efectua lucrari de elaborare a documentatiilor pentru obtinerea Autorizatiei de gospodarire a apelor ? certificat valabil la data depunerii ofertelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se va completa Formularul 3?media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri (globale)pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 250.000 lei;Cursul de schimb mediu anual euro / leu este: ? pentru 2009 ? 4, 2373 lei / euro ; ? pentru 2010 ? 4, 2099 leisi pentru 2011-4, 2379lei/euro;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se va completa Formular nr. 12E a) si b)-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: 2009, 2010, 2011, EXPERIENTA SIMILARA: Se va completa Formular Experienta;, careia i se va anexa recomandarea beneficiarului/documentul care atesta indeplinirea obligatiilor contractuale emis de catre beneficiar, precum si copia procesului verbal de predare-primire si/sau receptie. Se vor prezenta maxim 2 contracte de proiectare pentru inchiderea/deschiderea unui depozit conform de deseuri menajere, in valoare totala de cel putin 100.000 lei fara TVA. Cursul de schimb mediu anual euro / leu este: ? pentru 2009 ? 4, 2373 lei / euro ; ? pentru 2010 ? 4, 2099 leisi pentru 2011-4, 2379lei/euro;Acest contract poate fi semnat/incheiat/inceput in urma cu cel mult 3 ani, care sa poata dovedi experienta similara realizata in ultimii 3 ani, iar serviciul ?sa fie dus la bun sfarsit?.Prin serviciu ?dus la bun sfarsit? se intelege: - serviciu receptionat partial - serviciu receptionat la sfarsitul prestarii;, 3.Se va completa Formular PERSONAL- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, 4. Se vorprezenta -printr-o declaratie pe propria raspundere-informatii referitoare la personalul tehnic de care dispune prestatorul, studiile, pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Dintre acestia, se vor prezenta CV-urile a cel putin 3 ingineri proiectanti, din care sa reiasa participarea acestora la cel putin un proiect similar cu cel supus procedurii de achizitie si se vor prezentadeclarati de disponibilitate ale acestora- in cazul declararii ofertantului ca fiind castigator., 5.Se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operaotrul economic, eventual, o subcontracteaza. Se va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent Ofertantul va prezenta un certificat, valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de asigurare a calitatii pe domeniul serviciului ce urmeaza a fi prestat- se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 09:19