Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea SF referitor la amenajarea unui atelier de prelucrat panouri si invelisuri pt aeronave


Detaliu pentru invitatia numarul 308236
Autoritate contractanta
ROMAERO S.A.
Cod de identificare fiscala: 1576401
Adresa: Bd. Ficusului 44, Bucuresti
Telefon: 0215994445
Fax: 0215994105
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Proiectarea SF referitor la amenajarea unui atelier de prelucrat panouri si invelisuri pt aeronave
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Proiectarea studiului de fezabilitate referitor la amenajarea unui atelier de prelucrat panouri si invelisuri pentru aeronave la S.C. Romaero S.A.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 24.08.2011 09:19)
Data publicarii: 04.08.2011 15:36
Data limita de depunere a ofertelor: 18.08.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ficusului nr. 44, Sector 1, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.08.2011 11:15
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ficusului nr. 44, Sector 1, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Constructii si reparatii de nave si aeronave cod CAEN 3530)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 353, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform documentatiei atasate.-Certificat constatator-Certificat de atestare fiscala-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale -Certificat pentru plata CAS (pentru statele în care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)-Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati în Certificatul Constatator precum si pentru persoana împuternicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 6.-Pentru persoane juridice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident-Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici împreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)trebuie sa fie mai mare de: 120 000 Euro
Documentatia este atasata. Garantia de participare este de 3600 lei si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
ARGUMENTAREA STRATEGIEI DE LUCRU PROPUSE (RATIONAMENT)
15
Descriere: Intelegerea contextului si scopului proiectului (Orice comentariu pe marginea Caietului de sarcini privind executia cu succes a activitatilor, in special a obiectivelor si a rezultatelor asteptate, cu aceasta demonstrand gradul de intelegere a contractului)-5p, Opinii asupra aspectelor principale in legatura cu indeplinirea obiectivelor contractului si a rezultatelor asteptate, Prezentarea aspectelor considerate principale pentru indeplinirea obiectivelor Contractului, Detalii privind modul de abordare a acestor aspecte principale - 5p, Explicarea riscurilor si supozitiilor privind executia contractului - 5p.
STRATEGIA DE LUCRU PROPUSA
30
Descriere: Descrierea rezumativa a abordarii propuse pentru implementarea contractului, Descrierea detaliata a activitatilor necesare si propuse pentru indeplinirea obiectivelor contractului, precum si a metodologiei propuse de ofertant pentru implementarea contractului - 15p Input-urile si output-urile corelative (in cazul in care contractul este atribuit unui grup de operatori economici, se descriu input-urilor fiecarui membru al grupului precum si distribuirea si interactiunea sarcinilor si responsabilitatilor dintre ei)-5p Descrierea sistemului de asigurare al calitatii - 5p O descriere a facilitatilor de suport pe care echipa de experti o va avea din partea contractorului in timpul executiei contractului Descrierea aspectelor ce vor fi sub-contractate in conditiile legii cu indicarea sarcinilor ce vor fi executate in aceste conditii precum si a declaratiei ofertantului ce garanteaza eligibilitatea oricarui sub-contractant -5p
PLANIFICAREA ACTIVITATILOR SI GRAFICUL DE INDEPLINIRE A ACTIVITATILOR.
15
Descriere: Perioada, frecventa si durata activitatilor propuse, luandu-se in calcul si perioada organizarii - 10p Identificarea si Planificarea etapelor semnificative in executia contractului, indicandu-se cum se vor reflecta rezultatele in raportari potrivit limitelor caietului de sarcini -5p
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer