Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea si executia lucrarilor de ?Reabilitare platforme si alei, inclusiv retele de apa si canal ? strada Septimius Severus , alei si racorduri de relationare a acesteia cu strazile Calea Motilor, Marcus Aurelius si Petru Maior ?


Detaliu pentru invitatia numarul 327788
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ALBA IULIA
Numar invitatie: 327788/25.05.2012
Denumire contract: Proiectarea siexecutia lucrarilor de ?Reabilitare platforme sialei, inclusiv retele de apa sicanal ? strada Septimius Severus , aleisiracorduri de relationare a acesteia custrazile Calea Motilor, Marcus Aurelius siPetru Maior ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALBA IULIACod fiscal: 4562923, Adresa: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Telefon: 0258811993, Fax: 0258811993
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510134, telefon: +40 0258811993, fax: +40 0258811993, persoana de contact: COSMIN BUZGURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea siexecutia lucrarilor de ?Reabilitare platforme sialei, inclusiv retele de apa sicanal ? strada Septimius Severus , aleisiracorduri de relationare a acesteia custrazile Calea Motilor, Marcus Aurelius siPetru Maior ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea siexecutia lucrarilor de ?Reabilitare platforme sialei, inclusiv retele de apa sicanal ? strada Septimius Severus , aleisiracorduri de relationare a acesteia custrazile Calea Motilor, Marcus Aurelius siPetru Maior?
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 682, 465.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 40.000leiGarantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la data primirii ofertelor si va fi irevocabila.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - instrument de garantare (FORMULAR 2) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- depunerea la autoritatea contractantaa unui ordin de plata in lei in contul deschis la Trezoreria Alba Iulia, CUI 4562923, contRO89TREZ0025006XXX000175.autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata, iar in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorva respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in cuantum de 7.462, 46 lei.
Garantie de buna executie
a) garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului de lucrari fara TVA.b) modul de constituire : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie , cu respectarea art.90, alin.(3) din HG 925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire: CompletareDeclaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 3? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 3.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: Completare Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 3 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 52. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.3. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006Cerinta nr. 4 -Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitate de indeplinire: Completare Certificat de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 6.Cerinta nr. 5 - Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduri: Completare Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publicaMircea HAVA - Primarul municipiului Alba Iulia;Voicu PAUL - Viceprimarul municipiului Alba Iulia;Teofila TAR - Director economic;Silvia MOLDOVAN - Director tehnic;Cosmin BUZGURE - sef birou achizitii. Certificat constatator ONRCPersoane juridice/fizice romane - PrezentareCertificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii defaliment , incapacitate de plata, etc.Persoane fizice romane Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straine - Prezentare documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia economico-financiaraSe solicita cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in valoare cumulata de cel mult de 7.000.000 lei.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Anul2011:1euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii de proiectare lucraride constructii prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indifernt daca acestia sunt autoritaticontractante sauclientiprivati., O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentrucele maiimportante lucrari.Ofertantul trebuie sa prezinte un numar de maxim 3 contracte de lucrarisimilare incheiate in ultimii 5 ani de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 3.000.000 lei, Pentru echivalenta in EURO se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind personalul tehnic de specialitate: -sef de santier in specialitatea drumuri cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri.- inginer constructor in specialitatea CFDP cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri, poduri.- inginer constructor in specialitatea constructii edilitarecu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de apa sicanalizare.-1 Responsabil Tehnic cu executiacare sa fie atestat in domeniul lucrarilor de drumuri- se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertant cu?conform cu originalul? dupa atestat.-1 Responsabil Tehnic cu executiacare sa fie atestat in domeniul lucrarilor de apa si canalizare- se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertant cu?conform cu originalul? dupa atestat.- 1 responsabil cu asigurarea calitatii.- proiectant de specialitate , cudiploma de inginer in domeniul constructiilor, Declaratie privind echipamentele tehnice. Ofertantul va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratia privind subcontractantii si specializarea acestora (daca e cazul) precum si acordurile de subcontractare., Informatii privind asociatii.(In cazul ofertei depuse in comun de mai multi operatori economici se va prezenta acordul de asociere incheiat in vederea participarii la procedura si documentele pentru partea lor de implicare) Cerinta nr. 1Sa detina certificat privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, pentru lucrarile care formeaza obiectul prezentei achizitii. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii., Cerinta nr. 2Sa detina certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, pentru lucrarile care formeaza obiectul prezentei achizitii. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP de la adresa www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer