Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea si executarea lucrarilor de instalare de echipamente de incalzire centrala


Detaliu pentru invitatia numarul 321761
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea din Oradea
Numar invitatie: 321761/14.03.2012
Denumire contract: Proiectarea si executarea lucrarilor de instalare de echipamente de incalzire centrala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: 0259/408465, Fax: 0259/408465
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Romania, cod postal: 410087, telefon: +40 259408437, fax: +40 259408751, persoana de contact: Ramona Cacuci
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Oradea, Oradea, jud. Bihor, Str. Universitatii nr. 1, Sala de Consiliu, Corp A, Campus I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executarea lucrarilor de instalare de echipamente de incalzire centrala
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de proiectare tehnica si executarea lucrarilor de instalare de echipamente de incalzire centrala.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.310 RON. Garantia de participare se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Cu O.P in contul RO92TREZ0765005XXX000142 deschis la Trezoreria Oradea, titular de cont Universitatea din Oradea;
- scrisoare de garantie, emisa in conditiile legiide catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru participarea la procedura de atribuire a contractului, cu o valabilitate de 90 de zile conform cu formularul anexat.Perioada valabilitatii garantiei de participare este de 90 zile si se calculeaza incepand de la data impusa pentru depunerea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de executie lucrari este in procent de 10% din valoarea acestuia, fara T.V.A si se constituie prin scrisoare de garantie de buna executie conform Formularului anexat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-prezentare formular anexat , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.2)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-prezentare formular anexat?Declaratie pe proprie raspundereprivind calitatea de participant la procedura?.3)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?-prezentare formular anexat ?Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69??.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii din Oradea, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, sunt urmatoarele: -Prof. univ. dr. ing. Cornel ANTAL ? Rector;
-Prof. univ. dr. ing. Mircea GORDAN ? Director General Administrativ;
-Prof. univ. dr. ing. Cristian VANCEA? Manager Proiect HURO/0802/083;
-Ec. Crina GHERLEA ? Director Economic;
-Jr. Rodica DEAC ? Oficiul Juridic;
-Ing. Andrei KRAUSZ ? Serviciul Tehnic;
-Jr. Ramona CACUCI ? Birou Licitatii..4)Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in prevederile art. 180 si 181)-prezentare Formular anexat.Nota: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Tertul sustinator, daca este cazul, va fi obligat sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a, c indice 1 si d din OUG 34/2006.Documentul solicitat la pct. 3) va fi depus si de subcontractant, daca este cazul. 1)Certificat Constatator-prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, , din care sa rezulte : ?ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza proiectareasi executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei?ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, conform art. 21 din Legea 26/1990, nu se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990 republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata)Forma de prezentare: original, copielegalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principaleleservicii similare prestate in ultimii 3 ani, Principalelelucrari similare executate in ultimii 5 ani, Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract, 1)?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere de conducere si de executie al ofertantului, personal pe care ofertatul se angajeaza sa-l utilizeze in vederea indeplinirii corespunzatoare a prezentului contract?, intocmita conform cu formularul anexata)Declaratia cuprinzand persoanele responsabilepentruproiectarea serviciilor si executia lucrarilor ( conform formular anexat)- prin care sa faca dovada ca detine: - un sef de echipa.b)Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate ( conform formular anexat), prin care sa faca dovada ca detine: - personal calificat si specializat pentru elaborarea documentatiilor tehnio-economice - aferente prezentei achizitii;
- personal calificat si specializat pentru executarea lucrarilor - aferente prezentei achizitii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania)
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer