Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTAREA SI EXECUTIA CENTRULUI DE VIZITARE AL PARCULUI NATONAL DEFILEUL JIULUI


Detaliu pentru invitatia numarul 343268
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: RNP Romsilva Administratia Parcului National Defileul Jiului RA
Numar invitatie: 343268/27.02.2013
Denumire contract: PROIECTAREA SI EXECUTIA CENTRULUI DE VIZITARE AL PARCULUI NATONAL DEFILEUL JIULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRNP Romsilva Administratia Parcului National Defileul Jiului RACod fiscal: RO 25680395, Adresa: Str. Lt. Col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Targu Jiu, Telefon: 0253216350, Fax: 0253216351
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lt. Col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210182, telefon: +40 253216350-101, fax: +40 253216351-123, persoana de contact: Daniel-Mircea Bucur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Lt. Col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210182, telefon: +40 253216350-101, fax: +40 253216351-123
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTAREA SI EXECUTIA CENTRULUI DE VIZITARE AL PARCULUI NATONAL DEFILEUL JIULUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor de demolare, construire si dotare a Centrului de vizitare al PNDJ. Valoarea estimata a contractului este de 1596384 lei fara TVA din care: - 79233 lei fara TVA reprezinta suma aferenta procentului de ?diverse si neprevazute?, iar- 86500 lei fara TVA, reprezinta valoareaserviciilor de proiectare.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 596, 384 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 30000 lei, iar perioada de valabilitate a acesteia este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Constituirea garantiei de participare se poate face conform prevederilor art. 86 alin. 1 din HG 925/2006.In situatia in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, acesta va prevedea situatia retinerii garantiei in conditiile art. 2781 din OUG 34/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Data la care se face echivalenta leu /euro este data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cunatumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractata fara TVA, aceasta putandu-se constitui conform art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular 3)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. In cazul tertilor sustinatori acestia trebuie sa prezinte Formularul 15 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, a tertului sustinator.Modalitatea de indeplinire : - Prezentarea Formularului 4 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Prezentarea Formularului2 ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Documente de confirmare : Prezentarea Formularului27 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din OUG 34/2006Documente de confirmare : Prezentarea Formularului5 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - Bucur Daniel Mircea ? director APNDJ- Rustoiu Eugen ? manager proiect;
- Groza Claudiu ? coordonator IT achizitii;
- Cioca Ionel ? coordonator tehnic proiect;
- Surugiu Maria- coordonator financiar proiect;
- Popoi Romeo ? expert cooptat;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si in cazul existentei de subcontractanti sau terti sustinatori. Persoane fizice/juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca si cerinta minima obligatorie, ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane fizice/juridice straineCerinta obligatorie: Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata si traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.Se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do .Ofertantii - persoane juridice straine, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 14 ) prin care, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania;b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra fiscal conform prevederilor din Romania;c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, iar liderul asocierii se va inregistra fiscal conform prevederilor din Romania. In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate care face obiectul contractului, pe anii 2010, 2011, 2012, trebuie sa fie minim 86500 lei fara TVA pentru proiectare si 1509884 lei fara TVA, pentru executia de lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? a) Lista principalelor servicii de proiectare din ultimii 3 ani prin care sa se confirme proiectarea de lucrari similare, cuprinzand minim un contract in valoare de minim 86500 lei fara TVA.b) Lista principalelor lucrari de executie din ultimii 5 ani prin care se confirma executarea unor lucrari similare, cuprinzand minim un contract de executie o valoare de cel putin de 1430651 lei fara TVA., Cerinta nr. 2 ? Prezentarea efectivelor medii ale personalului angajat si personalului de conducere, in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 3 ? Prezentarea personalului ce va fi responsabil de derularea contractului din cadrul caruia se va desemna un manager de contract, disponibilitatea acestora precum ?i angajamentul operatorului economic de inlocuire a personalului : Cerinte minime pentru proiectare: - 1 proiectant de specialitate, specialist in domeniul arhitectura ? arhitect;
- 1 proiectant de specialitate, specialist in domeniul rezistenta constructii civile ? inginer;
- 1 proiectant de specialitate, specialist in domeniul instalatiilor pentru constructii ? inginer;
- 1 inginer specialist in topografie;
- 1 inginer geolog;Cerinte minime pentru executie: - Sef santier ? inginer specialitatea constructii civile;
- Inginer specailitatea instalatii pentru constructii;
- Responsabil tehnic cu executia ? atestat de MDRT cf. Legii nr. 10/1995;
- Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;
- Responsabil cu securitatea si sanatatea in munca autorizat cf. Legii nr. 319/2006;
- Personal muncitor, pe specialitati: dulgheri, betonisti, fierari-betonisti, izolatori, zidari, zugravi, faiantari, parchetari, ipsosari, instalatori (instalatii sanitare, termice, electrice, gaze), muncitori necalificati;Pentru personalul cu studii superioare se vor prezenta CV-uri tip europass si declaratia de disponibilitate., Cerinta nr. 1: Ofertantul, impreuna cu ofertantul asociat/subcontractantul (dupa caz), trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (dotare minima).Dotarea minima pentru proiectare se confirma printr-o declaratie si o lista a echipamentelor, utilajelor si dotarilor dispuse de operatorul economic pentru indeplinirea contractului : - 1 plotter color- 1 imprimanta color- 1 imprimanta alb-negru- 2 calculatoare/laptopuri- programe de calculator care sa permita operatorului economic elaborarea si editarea documentatiei tehnice de proiectare;Dotarea minima pentru executie: - 1 Excavator/buldoexcavator (inclusiv dotare picon);
- 2 Autobasculante;
- 1 autocamion;
- 1 vibrator pentru beton;
- 1 automacara min 10 t;
- 400 mp schela metalica tubulara;
- 200 buc popi metalici reglabili;
- 2 cabine wc ecologic;
- 1 generator curent 380V;
- 1 placa compactoare;
- 1 ciocan pneumatic demolator;
- 1 container (birou sef punct de lucru si vestiar muncitori);
- 1 cabina paza;, Cerinta nr. 2 (daca este cazul): Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1: Standarde privind sistemul de management al calitatii tip ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2: Informatii privind masurile de protectie a mediului tip ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
2. Termenul de predare al Documentatiei pentru obtinerea avizelor si acordurilor (DAA)
15
Descriere: Componenta tehnica
3. Termenul de predare al documentatiei de proiectare (intregului proiect)
15
Descriere: Componenta tehnica
4. Durata de executie a lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer