Achizitie publica - Proiectarea si executia de lucrari de modernizare a 13,2 Km drumuri locale in Orasul Novaci, judetul Gorj
Detaliu pentru invitatia numarul 353650
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353650/12.09.2013
Denumire contract: Proiectarea si executia de lucrari de modernizare a 13, 2 Km drumuri locale in Orasul Novaci, judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul NovaciCod fiscal: 4666126, Adresa: str.Parangului, nr.79, judetul Gorj, Novaci, Telefon: 0747054752, Fax: 0253466221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Parangului, nr.79, judetul Gorj, Novaci, Romania, cod postal: 215300, telefon: +40 253466553, fax: +40 253466114, persoana de contact: Tivlea Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Novaci, str. Parangului, nr. 79, Oras Novaci, judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executia de lucrari de modernizare a 13, 2 Km drumuri locale in Orasul Novaci, judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia de lucrari de modernizare a 13, 2 Km drumuri locale in Orasul Novaci, judetul Gorj* proiectare si asistenta proiectant pe toata durata executarii proiectului;* lucrari de constructii si instalatii;* lucrari de drumuri si sistem rutier;*lucrari podeteValoarea estimata a lucrarilor este de10.055.576, 00 lei din care: - Valoarea estimata pentru lucrari de amenajare teren este de 10.000, 00 lei- Valoarea estimata a lucrariloreste de 8.734.020, 00 lei-Valoarea estimata pentru organizarea de santier este de 230.505, 00 lei.-Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de157.212, 00 lei- Valoarea estimata a cheltuielilor diverse si neprevazute in suma de 923.839 lei reprezentand procentul de 10% din (capitolul 1.3 respectiv 10.000, 00 lei + cap 3 respactiv 494.371, 00 lei + cap 4 respectiv 8.734.020, 00 lei ? valori conform deviz general)
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 055, 576 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare este in cuantum de182.000 lei (respectand art.85 din H925/2006)2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei.3. Forma de constituire: a) Instrument de garantare emis in favoareaautoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(Formularul nr. 3 din sectiuneaIII).b) prin virament bancar in contul Orasului Novaci, deschis la Trezoreria Novaci cont nr. RO93TREZ33924510220XXXXX confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractantac) Prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. Copia chitantei va fi prezentata separat de restul ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Echivalentul sumei in leu/alta valuta se va face la curs BNR din 28.02.2013, 1 Euro = 4, 3652 lei.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se stabileste la 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVAb) Garantia de buna executie se exprima in lei fiind constituita printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; se va utiliza Formularul nr. 16 din sectiunea III, sau printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari.c) Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.d) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura - B.1) Se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea III;(Declaratie privind calitatea de participant la procedura)A.2) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - B.2) Se va completaFormularul nr. 5 din sectiunea III; (Declaratie privind eligibilitatea). In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Incadrarea in situatiile prevazute de art. 180 atrage excluderea din procedura de atribuire a contractului.A.3) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - B.3) Se va completa Formularul nr.6 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006) In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Leustean Dumitru ? primarManta Ion ?viceprimarEva Mariana - secretarAcest formular se va completa si de catre tertul sustinatorA.4) Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - B.4) Se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea III;(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)A.5) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - B.5.a)Se va completaFormularul nr. 15 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organelle competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acrdarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor (aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Formularul se va completa si de catre tertul sustinator.B.5.b.1) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.B.5.b.2) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data limita de depunere a ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 ? 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe propria raspundere sau dupa caz, o declararatie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emisein copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?de reprezentantul legal si traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romaneA.1) Obiectul contractului contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constratator emis de ONRC - B.1) Se va atasa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in original sau copie lizibila, semnata conform cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal, Persoane juridice /fizice straineA.2) Obiectul contractului contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constratator emis de ONRCOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati - B.2) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie simpla, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printro solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A.1) Rezultatul exercitiului financiar in anul 2012, respectiv bilant contabil sau extrase din bilant pe anul 2012 vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., A.2) Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 aniCerinta minima: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) sa fie de minim 18.000.000 Lei.Echivalentul in leu/alta valuta se va face la cursul BNR, respectiv cursul mediu de referinta precizat pentru fiecare an in parte.Atunci cand un grup economic (asociati) depun oferta comuna, situatia economica si financiara se demontreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., A.3) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.1) Ofertantul trebuie sa detina in lista sa contracte similare executate.Executarea de lucrari si prestarea de servicii similare se confirma prin prezentareaa maxim 2 contracte care sa confirme prestarea de servicii si executarea de lucrari similare, insotite de certificari de buna executie care indica beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati , valoarea , perioada si locul executieilucrarilor si precizeaza daca au fost facute in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit pentru executielucrari, respectiv certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, pentru proiectare in valoare de 157.212 lei, pentru executie 8.974.525 lei., A.2) Operatorul economic trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului: Cerinta minima: repartizator finisor de mixturi asfaltice;compactor pneuri.compactoare lisautogrederautogudronatorautocisternaautobasculanteautobetonieraincarcator frontalinstalatie producere mixturi asfalticecilindru compactor mixt pentru terasamentexcavatorbuldoexcavator cu piconplaca vibratoaremai compactormotocompresor cu pikamerlaboratorautoremorker, A3) Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii contractului (personal de specialitate/experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului si personal auxiliar): Cerinta minima: PERSONAL DE CONDUCERE-1 responsabil de contract ?studii superioare cu diploma de licenta, -1 (un) Sef de santierAbsolvire institut de invatamant superior cu specializarea constructii drumuri (Document doveditor-Diploma de absolvire)Experienta profesionala de minim o lucrare de aceeasi complexitate- 1 responsabil tehnic cu executia atestat MLPTL in domeniul drumuri si poduri;
-1 responsabil securitate si sanatate in munca-atestat nivel superior conf HG 1425/2006-1 coordonator de securitate si sanatate al santierului atestat conf 300/2006-1 inginer Topograf /geodez-1 inginer proiectant, specialitatea drumuri-1 tehnician drumuriPERSONALUL DE EXECUTIE CALIFICAT-betonist-fierar-betonist-sudor-asfaltator-pavator-dulgher constructii, A4) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Infomatii privind subcontractarea A1) Ofertantul trebuie sa detina certificat : ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), A2) Ofertantul trebuie sa detina certificat : ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de protectie a mediului) valabil pentru domeniul proiectare si executielucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor executate
35
Descriere: componenta tehnica
Termenul de remediere problemelor aparute in perioada de garantie.
5
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 10:08