Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea si executia lucrarii de Reabilitare - drum forestier Tarlung, L = 10,30 km, Municipiul Sacele


Detaliu pentru invitatia numarul 342590
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sacele
Numar invitatie: 342590/11.02.2013
Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarii deReabilitare - drum forestier Tarlung, L = 10, 30 km, Municipiul Sacele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SaceleCod fiscal: 4317649, Adresa: P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele, Telefon: +40 268276164, Fax: +40 268273091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele, Romania, cod postal: 505600, telefon: +40 268276164, fax: +40 268273091, persoana de contact: Ghinita ILARIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Sacele, P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele, jud. Brasov, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarii deReabilitare - drum forestier Tarlung, L = 10, 30 km, Municipiul Sacele
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare PT+DE+CS + documentatii pentru avize si autorizatii, asistenta tehnica, verificare tehnica si urmarirea executiei din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor, a "Contractului de lucrari privind proiectarea si executia lucrarii de REABILITARE-DRUM FORESTIER TARLUNG, L=10, 30 km, MUNICIPIUL SACELE?Proiectarea si executia pentru , ,Contractul de lucrari privind proiectarea si executia lucrarii de REABILITARE-DRUM FORESTIER TARLUNG, L=10, 30 km, MUNICIPIUL SACELE? se va elabora in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si va respecta intocmai studiul geotehnic si raportul de expertiza tehnica puse la dispozitie de autoritatea contractanta.Valoarea maxima estimata a contractului este de 6313461 lei fara TVA, din care valoare estimata pentru proiectare si inginerie 192360 lei fara TVA, valoare estimata pentru executia lucrarii 6121101 lei fara TVA in care sunt incluse si Diverse si Neprevazute in valoare de 216431 lei fara TVA (Diverse si Neprevazute vor fi decontate doar daca apar cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica).
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 313, 461 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)cuantumul garantiei de participare 100000 lei, perioada de valab a gar de part este de 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.contul pentru virament bancar RO48TREZ1365006XXX000365 deschis la Trez mun. Sacele.2)Mod de const a gar de part conf art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.3)ln cazul in care se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara sau Scrisoare de garantie emisa de o societ de asig se va folosi Formularul F.8 4) Daca ofertantul este IMM, acesta benef de reducere cu 50% a cerintei privind cuantumul gar de part. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe proprie raspundere privindincadrarea in categoria IMM (formular F8.1). In cazul in care este o asociatie, toate firmele asociate. vor trebui sa prezinte documente. din care sa reiasa ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.5)Ofertele care nu sunt insotite de dovada const garant de part. vor fi respinse ca inacceptabile.6)Autorit.contr.are dreptul de a retine gar. pt part., ofertantul pierzand suma constituita daca: isi retrage oferta in perioada. de valab.a acesteia; oferta sa fiind stabilita castig., nu constituie gar.de buna exec.in per.de valab.a ofertei, dar nu mai tarziu de 7 zile de la primirea instiintarii ca oferta sa a fost declarata castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valab.a ofertei.Daca ofertantul depune o contestatie respinsa de CNSC, autorit contract va retine contestatorului din garant.de part, in raport cu valoarea estim suma conform art.2781*), alineatul(1), lit c)din OUG34/2006, calculul sumei este de 8191, 34 lei.7)Garantiile de participare constituite de ofertanti se returneaza acestora de catre autorit.contract.in cel mult 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valab a ofertei.Pentru determinarea echiv. de curs leu-euro se are in vedere cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Gar. de part trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantiei de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 alin (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Modul de restituire: conform articolului 92, aliniatul 4 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului. Documentele vor fi prezentate in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in M.O. nr. 687/28.09.2011.in cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv daca se solicita valori si cantitati.in cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alineatul a) ofertantul castigator are obligatia de a prezenta/completa, certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, respectand termenul prevazut, dar nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire.Formular F 1.1 - Declaratie privind eligibilitatea (Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).Formular B - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform Ordin ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010)Formular F 1.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006(lncadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).Formular F 1.4 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular D - Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006"- se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar-RADU NISTOR FLOREA, Secretar-Andronic Maria, Viceprimar-Geczi Gellerd, Dir.Gaitan Gheorghe.Director executiv- Cioca Ovidiu, Sef Birou Contencios Administrativ- Dascalu BiancaPersonal de decizie achizitii: Ghinita Ilariana, Stoica Gabriela, Consilieri Locali: Voicescu Nicoleta ? Teonia, Obeala Radu, Nistor Horia, Balasescu Marius, Colt Radu? Paul, Fratila Elena, Kovacs Lehel Istvan, Magdo; Janos, Motoc Bogdan ? George, Onaca Ion Daniel, Panait Bian ? Cristian, Peto Sandor, Popa Marius ? Cristian, Rugacs Carol ? Ludovic, Zangor Lucian, Coliban Nicolae, Gheorghita Mutu ? Petre, Ursu Nicolae.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, valabil la data depunerii ofertei, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara valabil ladata depunerii ofertei.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.8) Cazier fiscal din care sa reiasa ca operatorul economic nu este inscris in cazierul judiciar valabil la data limita depunerii ofertei si cazierul judiciar al administratorului/ administratorilor asa cum figureaza in certificatul constatator, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.9) Cazier judiciar din care sa reiasa ca operatorul economic nu este inscris in cazierul judiciar valabil la data limita de depunere oferte si cazierul judiciar al administratorului/ administratorilor asa cum figureaza in certificatul constatator, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Se va prezenta Certificat Constatator emis de Of.Reg.Com.de pe langa Trib.teritorial in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator trebuie sa contina obiectul de activitate al operatorului economic, obiectul viitorului contract cu corespondent in codul CAEN. In cazul asocierii acest document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.Persoane juridice/ fizice straine: ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana.Se va prezenta : Autorizare pentru executarea serviciilor de proiectare a drumurilor forestiere in conformitate cu Ordinul nr. 576/2009. Se va prezenta certificatul de atestare a persoanei fizice/juridice in domeniul proiectarii de drumuri forestiere emis de MAPDR, in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere oferte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie minim 10.000.000 lei. Daca ofertantul este IMM, acesta beneficiaza de reducere cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada calitatii de IMM pt a beneficia de reducerea cu 50% pt criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Se va completa Formularul F5., Ofertantii vor depune bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate la A.F.P. sau extrase din bilanturile inregistrate laorganele competente sau oricare alte documente echivalente pe ultimi trei ani. Daca oferatntul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, conform prevederilor articolului 186, alineatul 1 din OUG34/2006, de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica., Valoare cash-flow de minim 1.200.000 lei. Aceasta valoare va asigura finantarea lucrarilor pe o perioada de circa 4 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie pe proprie raspundere privind contractele de lucrari similare executate in ultimii 5 ani .Fisa de experienta similara pentru contracte executate in ultimii 5 ani. Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de servicii similare executate in ultimii 3 ani .Fisa de experienta similara pentru contracte servicii in ultimii 3 ani.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au experienta, in domeniul pentru care se face oferta, prin prezentarea a min. 1 (unu) sau max. 3 (trei) contracte de lucrari de constructii si reabilitari de drumuri si respectiv min. 1 (unu) sau max. 3 (trei) contracte de servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport. Pentru fiecare contract, se va prezenta cel putin un certificat de buna executie.Valoarea minima cumulata a lucrarilor similare trebuie sa fie de 100.000 lei pentru servicii de proiectare pentru infrastructura de transport si de 5.000.000 lei pentru lucrari de constructii si reabilitari de drumuri ., DotareDeclaratie pe proprie raspundere privind detinerea dotarilor, echipamentelor, utilajelor necesare executarii contractului .Astfel, pentru indeplinirea contractului operatorul economic trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele dotari: -buldozer - 2 buc.-buldoexcavator - 2 buc.-excavator -2 buc.-automacara de 20 tf ? 1 buc.-autoremorcher cu remorca trailer de 20t ? 1 buc.-compactor min.11 t -1 buc.-autogreder -2 buc.-betoniera(masina transport beton) - 4 buc.- pompa beton -1 buc.-compresor aer (10 m3/ h) - 1 buc.-autobasculanta - 6 buc.- laborator grad II ., PersonalLista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului care trebuiesa cuprinda cel putin: 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor in domeniul II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele"1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor in domeniul drumuri1 Manager de proiect(persoana cu studii superioare, care sa faca dovada ca are experienta in aceasta calitate de manager, intr-un proiect indiferent de obiectul contractului)1 responsabil SSM(specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca)1 inginer proiectant atestat conform HG 576/20091 inginer CFDP; se va prezenta -CV-uri pt personalul de conducere nominalizat pentru indeplinirea contractului - formular 3Operatorul econimic clasat pe I loc i se vor solicita documentecare sa ateste experienta prezentata in CV pentru personalul declarat.-Pentru personalul care nu este angajat al ofertantului se va completa de catre titular si se va prezenta in original declaratia de disponibilitate., Intentia de a subcontractaDeclaratie cu privire la intentia de a subcontracta, SubcontractantiLista cuprinzand subcontractorii declarati.Daca ofertantul isi demonstreaza situatia privind capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, conform prevederilor articolului 190, alineatul 1 din OUG34/ 2006, de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. Certificat ISO9001 sau echivalent pt domeniul din care fac parte lucrarile care constituie obiectul contractului de lucrari. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere a ofertelor., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul din care fac parte lucrarile care constituie obiectul contractul de lucrari. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 70 puncte b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P Pret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat[70];
perioada de garantie acordata lucrarilor (minim 36 de luni si maxim 60 deluni)
30
Descriere: Punctarea factorului de evaluare Perioada de garantiea lucrarilor se face conform algoritmului: Pentru cea mai mare durata de garantie a lucrariilor se acorda 30 punctepentru alta durata de garantie punctajul se acorda astfel: P(n)= durata oferta(n) / durata maxima x 30 puncte Pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni nu se acorda punctaj suplimentar.Punctajul pt. acest criteriu se acorda astfel: a) pt. o perioada de garantie mai mare sau egala cu 60 de luni, se acorda punctaj maxim, respectiv 30 de punte; b) pt. o perioada de garantie cuprinsa intre 36 de luni si 60 de luni, punctajul se acorda dupa formula mentionata anterior; c) pentru o perioada de garantie a lucr. mai mica de 36 deluni ofertele vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer