Achizitie publica - Proiectarea si Executia lucrarilor aferente obiectivului "Modernizare drumuri forestiere in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava"
Detaliu pentru invitatia numarul 327647
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327647/22.05.2012
Denumire contract: Proiectarea si Executia lucrarilor aferente obiectivului "Modernizare drumuri forestiere in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNADORNACANDRENILOR (PRIMARIACOMUNEIDORNACANDRENILOR)Cod fiscal: 4326914, Adresa: str. Principala , nr.85, Dorna Candrenilor, Telefon: 0230575005, Fax: 0230575167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala , nr.85, Dorna Candrenilor, Romania, cod postal: 727190, telefon: +40 230575005, fax: +40 230575167, persoana de contact: Maftei CANDREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Dorna Candrenilor, localitatea Dorna Candrenilor, comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si Executia lucrarilor aferente obiectivului "Modernizare drumuri forestiere in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, Asistenta tehnica din partea proiectantuluisi Executia lucrarilor aferente obiectivului "Modernizare drumuri forestiere in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava".
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 986, 466 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 79.720 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Dorna Candrenilor are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Incadrarea ofertantului (sau a unuia dintre membrii asocierii care depune oferta comuna) in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 atrage excluderea din procedura de achizitie publica 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt d-l Mafteiu CANDREA ? primarul comunei, d-na Irina Speranta CANDREA - secretarul comunei si d-na Ioana DELIMAN ? Responsabil cu achizitiile publice; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei specifice privind realizarea unui drum cu imbracaminte din beton de ciment avand suprafata carosabila totala egala sau mai mare cu 22.000 mp ; Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor) - Formular nr. 11. Pentru lucrarea indicata cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice oferantii vor prezenta -o fisa a lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea- Formular nr. 11a; -certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator (Formular nr. 11c), recomandare (Formular nr. 11b), proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces-verbal de receptie finala; Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Detinerea experientei specifice privind realizarea unui proiect pentru un drum cu imbracaminte din beton de ciment avand suprafata carosabila totala egala sau mai mare cu 22.000 mp. Ofertantul va prezenta Lista principalelor prestatii similare ca natura si complexitate in ultimii 3 ani - Formular nr. 12.Pentru serviciile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice oferantii vor prezenta - Fisa cu informatii privind contractul prezentat in scopul sustinerii experientei specifice - Formular nr. 12a; -certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: recomandare (Formular nr. 12b), proces verbal de predare-primire a documentatiilor si/sau proces verbal de finalizare a serviciilor;, Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor, respectiv Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Drumuri, poduri;, Asigurarea cu perS resp pt executia lucrarilor si prest serv: 1.Coordonator lucrari, ing/subinginer abs al unei facultati de profil, cu exp prof in constr de infr de transp rutier, dovedita prin particip la cel putin 1 pr. sim;2.RTE atestat, domeniul II ? drumuri, poduri;3. Sef echipa proiectare, ing/subing CFDP, cu exp prof dovedita prin particip in aceasta calit la cel putin 1 pr sim;4.proiect de spec in proiect infrastr de transport ? studii sup de spec de lunga durata, absolventi CFDP, particip in aceasta calitate la minim 1 pr sim;5.Pers atest conf Ordinului MAPDR nr. 576/20096.Pesoana autorizata ANCPI ? minim categoria B;7.Inginer geotehnician. Ofert va prez inf ref la studiile, preg prof si calific pers de conducere precum si ale pers responsabile pentru ex lucr - Formular 13, 13a. Ofert va face dovada ca dispune fie de per angajat, fie de per al carui angajament de participare a fost obtinul.Ofert va prez CV-uri (Formular 13c) si diplom de studii., Asigurarea cu personal de executie (direct productiv).Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada detinerii de suficient personal de executie (direct productiv), in ceea ce priveste numarul si calificarea, pentru executia tuturor categoriilor de lucrari inauntrul termenului de executie ofertat - Formular nr. 13b., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Ofertant vor face dovada ca dispun de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, lab si mijloace de transp pentru indeplinirea contractr conf caietului de sarcini, in cadrul termenului de ex ofertat, cu respect prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare la nivelul lunii mai 2012. Nr si perform tehnice ale utilajelor, echip tehnice, bazelor de prod, mijloacelor de transp si lab. va fi corelat cu tehnologia de ex adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de ex ofertata. Echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: -exploatare de agregate (balastiera); statie de sortare-spalare-concasare a agregatelor; -statie de preparare a betoanelor de ciment; -echip pentru asternerea betonului de ciment (ex. repartizator vibro-finisor); -lab grad II, cu autoriz ISC. Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilaj, instalat, echipam -Formular nr. 14., Informatii privind subcontractantii. Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular nr. 15. Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului ? pentru proiectare si executie., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari ? certificare ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 65 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila decat cea cu cel mai mic pret punctajul se acorda astfel: PPO ?n? = (Cel mai mic pret oferit/ Pretul ofertei ?n?) x 65 de puncte
Durata de elaborare a proiectului tehnic (inclusiv Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii)
10
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cea mai mica durata de elaborare a Proiectului tehnic se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila dacat oferta cu cea mai mica durata de elaborare a Proiectului tehnic, punctajul se acorda astfel: DEPT ?n? = (Cea mai mica durata de elaborare a Proiectului tehnic/ Durata de elaborate a Proiectului tehnic a ofertei ?n?) x 10 de puncte. Durata maxima este de 60 zile calendaristice, iar ofertele cu o durata de elaborare a Proiectului tehnic mai mica decat 15 de zile calendaristice nu vor fi punctate suplimentar.
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila dacat oferta cu cea mai mica durata de executie punctajul se acorda astfel: PDE ?n? = (Cea mai mica durata de executie/ Durata de executie a ofertei ?n?) x 20 de puncte. Durata maxima este de 11, 5 luni, iar ofertele cu o durata de executie mai mica decat 6 luni nu vor fi punctate suplimentar.
Perioada garantiei acordata lucrarilor
5
Descriere: Pentru oferta admisibila cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 60 de luni se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 5 puncte; Pentru ofertele admisibile cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 24 de luni dar mai mica decat 60 de luni punctajul se acorda astfel: PGL ?n? = (perioada garantiei acordata lucrarilor aferenta ofertei ?n?/60) x 5 puncte. Ofertele cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor mai mica decat 24 de luni calendaristice vor fi respinse ca fiind inacceptabile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 16:01