Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectarea si executia lucrarilor de constructii aferente ?Proiectului integrat privind modernizarea infrastructurii rutiere in comuna Peciu Nou, infiintarea retelei de alimentare cu apa potabila, canalizare si a statiei de epurare in Sanmartinul Sarbesc


Detaliu pentru invitatia numarul 353266
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Peciu Nou
Numar invitatie: 353266/29.08.2013
Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor de constructii aferente ?Proiectului integrat privind modernizarea infrastructurii rutiere in comuna Peciu Nou, infiintarea retelei de alimentare cu apa potabila, canalizare si a statiei de epurare in Sanmartinul Sarbesc, comuna Peciu Nou, infiintarea si dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar si achizitionarea de materiale si echipamente pentru promovarea patrimoniului cultural imaterial din comuna Peciu Nou, judetul Timis?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Peciu NouCod fiscal: 4358207, Adresa: Comuna Peciu Nou, Nr. 189, Timis, Peciu Nou, Telefon: +40 256414500, Fax: +40 256414826
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Peciu Nou, Nr. 189, Timis, Peciu Nou, Romania, cod postal: 307310, telefon: +40 256414500, fax: +40 256414826, persoana de contact: Boghian Diana Florina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Peciu Nou, Nr. 189, Timis, Peciu Nou, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor de constructii aferente ?Proiectului integrat privind modernizarea infrastructurii rutiere in comuna Peciu Nou, infiintarea retelei de alimentare cu apa potabila, canalizare si a statiei de epurare in Sanmartinul Sarbesc, comuna Peciu Nou, infiintarea si dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar si achizitionarea de materiale si echipamente pentru promovarea patrimoniului cultural imaterial din comuna Peciu Nou, judetul Timis?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor de constructii aferente ?Proiectului integrat privind modernizarea infrastructurii rutiere in comuna Peciu Nou, infiintarea retelei de alimentare cu apa potabila, canalizare si a statiei de epurare in Sanmartinul Sarbesc, comuna Peciu Nou, infiintarea si dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar si achizitionarea de materiale si echipamente pentru promovarea patrimoniului cultural imaterial din comuna Peciu Nou, judetul Timis? avand urmatoarele loturi: LOTUL 1 ?MODERNIZARE STRAZI COMUNALE IN COMUNA PECIU NOU, JUDETUL TIMIS?LOTUL 2 ?INFIINTARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA POTABILA, IN SANMARTINUL SARBESC, COMUNA PECIU NOU?LOTUL 3 ?INFIINTARE RETEA DE DE CANALIZARE A APELOR UZATE MENAJERE SI A STATIEI DE EPURARE IN SANMARTINUL SARBESC, COMUNA PECIU NOU?LOTUL 4 ?INFIINTAREA SI DOTAREA CENTRULUI DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR, DE TIP ?AFTER-SCHOOL? IN COMUNA PECIU NOU?Principalele obiective ale contractului constau in: Intocmire proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului, documentatie pentru obtinere avize/autorizatii/acorduri si executie lucrari de constructii, asa cum sunt acestea prezentate in caietul de sarcini si in studiile de fezabilitate, parte a documentatiei de atribuire.Valoareaestimata totala este de 9.862.683 lei, din care 526.151 lei, (5, 74 %), reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute, dupa cum urmeaza: LOT1 ?MODERNIZARE STRAZI COMUNALE IN COMUNA PECIU NOU, JUDETUL TIMIS? - Valoareaestimata totala a lotului 1 este de 3.399.139 lei, din care 158.946 lei, (5%), reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.LOT2 ?INFIINTARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA POTABILA, IN SANMARTINUL SARBESC, COMUNA PECIU NOU? - Valoareaestimata totala a lotului 2 este de 1.449.516 lei, din care 130.499 lei, (10%), reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.LOT3 ?INFIINTARE RETEA DE DE CANALIZARE A APELOR UZATE MENAJERE SI A STATIEI DE EPURARE IN SANMARTINUL SARBESC, COMUNA PECIU NOU? - Valoareaestimata totala a lotului 3 este de 4.099.359 lei, din care 154.842 lei, (4%), reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.LOT4 ?INFIINTAREA SI DOTAREA CENTRULUI DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR, DE TIP ?AFTER-SCHOOL? IN COMUNA PECIU NOU? - Valoareaestimata totala a lotului 4 este de 914.669 lei, din care 81.864 lei, (10%), reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 862, 683 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantum: lot1 - 64.000 lei, lot2 - 26.000 lei, lot3 - 78.000 lei si lot4 - 16.000 leiDaca operatorul economic sau, in cazul unei asociatii, fiecare dintre asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul, pentru fiecare dintre asociati a Declaratiei privind incadrarea operatorului in categoria IMM (Formular Anexa nr.8).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: a). prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in originalb). ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul Comunei Peciu Nou RO44TREZ6215006XXX000340, deschis la Trezoreria TimisoaraRetineri din suma constituita drept garantie de participare: in situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar aceasta este respinsa de catre C.N.S.C. (in conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In vederea constituirii garantiei de participare ofertantii vor avea in vedere cursul leu/valuta comunicat de BCE in data de 19.03.2009, adica 1 euro = 4, 3003 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens - Formular Anexa nr.8) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.MODALITATE DE INDEPLINIRE: 1.Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular Anexa nr. 3); acest document se va prezenta, completat corespunzator, si de tertul sustinator, daca este cazul, privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 literele a, c1 si d din OUG 34/2006 potrivit legii 279/2011.2. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelorNeincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.MODALITATE DE INDEPLINIRE: 1.Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011) - se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului;2. Se solicita prezentarea Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul/ bugetele local(e), eliberate de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si, daca e cazul, punctele de lucru, si din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011)- se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului;3. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular Anexa nr. 5).Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 42). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante/persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Ioan Farcalau, Viceprimar: Urda Ioan, Secretar: Miatov Viorica Lidia, Contabil: Orosz Stela - membru comisie evaluare, Responsabil achizitii: Boghian Diana Florina - membru comisia evaluare, Stoianov Alexandra - membru comisia evaluare, Tunsu Adriana Simona - membru rezerva comisia evaluare, Selestean Laura Oana - expert tehnic cooptat; Consilieri locali: Orosz Viorel, Dorobantu Stefan, Negru Grigor, Stanoev Borivoi Goran, Margarit Ionel, Titerlea Eugen, Horga Traian, Tarta Grigori, Dragan Cosmin, Viscu Florin, Tigan Vasile, Bica Dorin, Mirianici Predrag, Petre Paul.Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente inacest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (persoane juridice/fizice romane): 1. Se solicita prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Certificatului constatator trebuie sa fie emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului iar informatiile din cuprinsul acestuia trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (persoane juridice/fizice straine): 1. Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)2. Se solicita prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs;Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Documentele prezentate trebuie sa faca dovada ca ofertantul are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitatile avute in vedere la procedura in cauza.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 (trei) ani (fara a fi luat in considerare anul curent) trebuie sa fie de minim: 6.400.000 lei - pentru lotul 1, 2.600.000 - pentru lotul 2, 7.800.000 lei - pentru lotul 3 si 1.600.000 lei - pentru lotul 4. Se va prezenta o declaratie privind cifra de afaceri si documente relevante de tipul: bilant contabil sau extras de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.In cazul unei asocieri, situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta doc. mentionate.Pentru ofertantii din categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta pers.(conf art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art 11 indice 1 din HG nr. 925/2006), cu precizarea ca indeplinirea cond. ref. la capacitatea ec. si fin. a ofertantului trebuie sa fie sustinuta integral de un singur tert sustinator care sa indeplineasca toate cerintele ec. si fin. solicitate.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire conf art. 180, 181 lit a, c1 si d si art 69 indice 1 din OUG 34/2006.Se va prezenta un angajament ferm, prin care tertul sustinator confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, daca e cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate, in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a executat: - Pentru lot1 - un contract avand ca obiect executia de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier in valoare de cel putin 3.138.822 lei fara TVA;
- Pentru lot2 - un contract avand ca obiect executia de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de alimentare cu apa potabila in valoare de cel putin 1.237.312 lei fara TVA;
- Pentru lot3 - un contract avand ca obiect executia de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de canalizare (tratare si epurare apa)in valoare de cel putin 3.819.463 lei fara TVA;
- Pentru lot4 - un contract avand ca obiect executia de lucrari de constructie de infrastructura sociala in valoare de cel putin 784.805 lei fara TVA;Se va prezenta o Declaratia privind lista principalelor lucrari executate, in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati precum si de documente edificatoare care probeaza /confirma in deplinirea cerintelor de calificare.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Pentru dovedirea experientei similare se va accepta indeplinirea cerintelor si prin prezentarea unui contract care sa cuprinda ambele componete (proiectare si executie) si al carui nivel valoric sa fie egal cu suma celor doua componente.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana, Lista principalelor servicii prestate, in ultimii 3 ani, din care sa rezulte: - Pentru lotul 1 - un contract avand ca obiect proiectarea de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier in valoare de cel putin 101.371 lei fara TVA;
- Pentru lotul 2 - un contract avand ca obiect proiectarea de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de alimentare cu apa potabila in valoare de cel putin 81.705 lei fara TVA;
- Pentru lotul 3 - un contract avand ca obiect proiectarea de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de canalizare (tratare si epurare apa)in valoare de cel putin 125.054 lei fara TVA;
- Pentru lotul 4 - un contract avand ca obiect proiectarea de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de sociale in valoare de cel putin 48.000 lei fara TVA;Se va prezenta o Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare servicii, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiprecum si de documente edificatoare care probeaza /confirma in deplinirea cerintelor de calificare.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectivPentru dovedirea experientei similare se va accepta indeplinirea cerintelor si prin prezentarea unui contract care sa cuprinda ambele componete (proiectare si executie) si al carui nivel valoric sa fie egal cu suma celor doua componente.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariSe vor prezenta documente care probeaza /confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitiea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in stare de functionare (cu toate avizele/autorizatiile/rapoartele de inspectie la zi).Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana, Ofertantul va furniza info. ref. la studiile, pregatirea prof. si calif. pers. considerat necesar in exe. contr. (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) -Formular Anexa nr.13 precum si certif./doc. edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : pentru fiecare expert propus, ofertantul va prezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul Anexa nr.14, mai putin pentru RTE) iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz);copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate); declaratii de exclusivitate si disponibilitate (Formular Anexa nr. 15); Formularul Anexa nr. 14 este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata, care vor face dovada ca ofertantul dispune de: a.1 Coordonator de proiect (reprezentantul antreprenorului)Cerinte minime: studii superioare, experienta generala, in ceea ce priveste domeniul studiilor, de minim 4 ani si experienta specifica minima: implicarea intr-un proiect/contr. in calitate de manager/coordonator;b.1 Coordonator echipa de proiectareCerinte minime: studii superioare, experienta generala, in ceea ce priveste domeniul studiilor, de minim 4 ani si experienta specifica minima: implicarea intr-un proiect/contr. in calitate de manager/coordonator;c.1 Sef de santier;Cerinte minime: studii medii, experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului/proiectului de minim 2 anid.1 inginer proiectant - specializarea drumuri si poduri (numai pentru lotul 1);Cerinte minime: studii superioare, experienta generala, in ceea ce priveste domeniul studiilor, de minim 3 ani si experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului/proiectului de minim 2 anie.1 inginer proiectant - specializarea constructii civile (numai pentru lotul 4);Cerinte minime: studii superioare, experienta generala in ceea ce priveste domeniul studiilor de minim 3 ani si experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului/proiectului de minim 2 anif.1 inginer proiectant - specializarea edilitare (hidrotehnica) (numai pentru lotul 2 si 3);Cerinte minime: Cerinte minime: studii superioare, experienta generala in ceea ce priveste domeniul studiilor de minim 3 ani si experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului/proiectului de minim 2 anig.1 responsabil tehnic cu executia (RTE), cu specializarea constructii civile (numai pentru lotul 4);h.1 responsabil tehnic cu executia (RTE), cu specializarea drumuri si poduri (numai pentru lotul 1);i.1 responsabil tehnic cu executia (RTE), cu specializarea constructii edilitare (numai pentru lotul 2 si 3);j.1 inginer responsabil de calitate, cu specializarea constructii edilitare (numai pentru lotul 2 si 3);Cerinte minime: studii superioare, experienta generala in ceea ce priveste domeniul studiilor de minim 2 ani si experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului/proiectului de minim 1 ank.1 inginer responsabil de calitate, cu specializarea constructii drumuri si poduri (numai pentru lotul 1);Cerinte minime: studii superioare, experienta generala in ceea ce priveste domeniul studiilor pana de minim 2 ani si experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului/proiectului de minim 1 anl.1 inginer responsabil de calitate, cu specializarea constructii civile (numai pentru lotul 4);Cerinte minime: studii superioare, experienta generala in ceea ce priveste domeniul studiilor de minim 2 ani si experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului/proiectului de minim 1 anm.1 coordonator in materie de sanatate si si securitate in munca, conf. HG 300/2006Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o altapersoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant sipersoana respectiva(conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 dinHG nr.925/2006).Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) sid)si art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006.Se va prezenta Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana, Se solicita informatii privind partea de contract pe care ofertantul are intentiasa o subcontracteze.Se va prezenta Declaratia privind subcontractantii si specializarea acestora si Model Acord de subcontractare. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de realizare a proiectului tehnic (inclusiv a detaliilor de executie)
10
Descriere: Componenta tehnica
Durata de executie a lucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la sediul social al autoritatii contractante identificat in sectiunea I pct. I.1.1) Sediul social
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 16:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer