Achizitie publica - ?Proiectarea si executia lucrarilor de Gospodarirea apelor (extindere, modernizare, reabilitare, si interventii in caz de urgenta a sistemelor de alimentare cu apa) pe raza Orasului Voluntari"
Detaliu pentru invitatia numarul 351834
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351834/01.08.2013
Denumire contract: ?Proiectarea si executia lucrarilor de Gospodarirea apelor (extindere, modernizare, reabilitare, si interventii in caz de urgenta a sistemelor de alimentare cu apa) pe raza Orasului Voluntari"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialEURO APAVOL SACod fiscal: RO 27778056, Adresa: Oras Voluntari, Str. Serg. Gheorghe Dinca, nr. 19 A, B, C, Judet Ilfov, Voluntari, Telefon: +40 0212704885/ 0212703013, Fax: +40 0212704550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oras Voluntari, Str. Serg. Gheorghe Dinca, nr. 19 A, B, C, Judet Ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 0212704885/ 0212703013, fax: +40 0212704550, persoana de contact: Maria-Magdalena Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Voluntari, Str. Serg. Gheorghe Dinca, nr. 19 A, B, C, Judet Ilfov, Voluntari, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectarea si executia lucrarilor de Gospodarirea apelor (extindere, modernizare, reabilitare, si interventii in caz de urgenta a sistemelor de alimentare cu apa) pe raza Orasului Voluntari"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 40
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile executate in baza acordului cadru vor presupune: Proiectarea si executia lucrarilor de inlocuire extindere si reparatii conducte, precum si interventii asupra sistemelor de alimentare cu apa in regim de urgenta si avarie precum si in situatia necesitatii inbunatatirii sau extinderii pe raza Orasului Voluntari.Valoarea estimata de 620.000 lei.Valoarea lucrarilor de constructii=420.000 lei din care valoarea aferenta diverselor si neprevazutelor=62.000 lei respectiv in procent de 10%.Valoarea estimate a proiectarii= 200.000 lei.Valoarea diverselor pe proiectare=0 lei.Valoarea celui mai mare contract subsevent=50.000 pentru proiectare si 89.000 pentru executie.Cantitatea minima a acordului cadru 400 ml sisteme de transport fluide, iar cantitatea maxima estimata este de 10km sisteme de transport fluide.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 620, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 11.160 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare.In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de o declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoriaIMM completata, prezentata in original, la vedere ( Formularul 12 - Sectiunea Formulare). Forma de constituire a garantiei de participare: Conform prevederilor Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 garantia de participare se poate constitui prin: 1. instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2. virament bancar in contul nr. RO95BTRL04901602P8138XX deschis la Banca Transilvania ?Sucursala Voluntari; cod fiscal: RO27778056 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul unei contestatii ce va fi respinsa ca nefondata, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278 ind. 1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A. Constituire - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Prin retineri din sumele datorate si cuvenite executantului. Executantul are obligatia de a deschide un cont la Trezorerie. Suma care se depune de catre executant in acest cont e de 0.5% din pretul contractului fara T.V.A. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului. Ofertantul declarat castigator este obligat sa constituie garantia in termen de 14 zile de la data incheierii contractului.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada inacest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 completare formular 1 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus;
- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata.Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea Formulare, in original.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus;
- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta Formularul 2A.Atentie!In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie conforma cu originalul, semnata si stampilata;4. Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie conforma cu originalul, semnata si stampilata5. Certificat de cazier fiscal valabil data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.c. Certificatele se vor prezenta pentru punctulde lucru implicat in derularea contractului.d. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.7. Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4 din SectiuneaFormulare , in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.8. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.- De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.- De asemenea, declaratia trebuie prezentata de catre sustinator, in cazul in care ofertantul apeleaza la aceasta modalitate.Subcontractanti: pe langa obligatia prezentarii Formularului 5 din Sectiunea Formulare ( Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr. 34/2006)subcontractantii au obligatia prezentarii si a datelor de recunoastere.Nota: Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: VASII Stefan - DIRECTOR GENERAL, Trante Eleodor- Director adjunct, Mitrea Aurel ? director economic, Tintoc Florin, Patrascioiu Eugen, Iancu Mirica, Bucur Gabriela, Zabava Maria, Purcaru Nicoleta, Paiusescu Florica, Zdrahal Dorina, Trante Niculina, Ghincea Marius Cristian, Vasile Maria Magdalena NOTA: a) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. 1) Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Bilant contabil- bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani respectiv 2010, 2011, 2012 in cazul operatorilor economici ce au inteles sa depuna bilantul cotabil aferent anului 2012( se solicita bilanturile contabile la data de 31.12 ) sau ultimele bilanturi contabile in situatia in care anul financiar nu se incheie la 31.12., vizate si inregistrate de organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Modalitatea de indeplinire- Copie certificata de ofertant pe propria raspundere, Cifra de afaceri- ofertantii trebuie sa demonstreze ca au realizat o mediea cifrei de afaceri pe domeniul de proiectare, in ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012, de cel putin 100.000 lei. Cifra de afaceri- ofertantii trebuie sa demonstreze ca au realizat o medie a cifrei de afaceri pe domeniul de executie, in ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012, de cel putin 178.000 lei.Pt. calculul echivalentei leu/euro se va aplica cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pt. fiecare an in parte. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.Modalitatea de indeplinire-Completare formular 6 din Sectiunea Formulare, in original., Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru excutarea lucrarilor.Prezentarea de documente pentru a demonstra capacitatea ofertantului de a derula primul contract subsecvent.Suma va fi imobilizata si destinatatnecesitatilor primului contract subsecvent, in cazul ofertei castigatoare. Ofertantul va prezenta un document bancar prin care va face dovada la momentul semnarii primului contract subsecvent ca realizeaza un cash flow de executie in valoare de 89.000 lei pe o perioada de 12 luni. Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru excutarea lucrarilor.Prezenrtarea de documente pentru a demonstra capacitatea ofertantului de a derula primul contract subsecvent.Suma va fi imobilizata si destinatatnecesitatilor primului contract subsecvent, in cazul ofertei castigatoare.Ofertantul va prezenta un document bancar prin care va face dovada la momentul semnarii primului contract subsecvent ca realizeaza un cash flow de proiectarein valoare de 50.000 lei pe o perioada de 12 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- lista principalelor lucrari similare realizate in ultimii 5ani insotita de: certificari de buna executie ( pentru cele mai importantelucrari care vor indica: beneficiarii, valoarea, perioada si locul, daca au fostexec. in raport cu normele profesionale si daca au fost duse la bunsfarsit)/contracte/procese verbale de receptie, conform prevederilorOrdinului 509/2011 al Presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie.- cel putinun contract, de servicii de proiectare similare celor ce fac obiectul prezentului acord-cadru care sa fi implicat proiectarea de lucrari de constructii conducte alimentare cu apa, in valoare cumulata de minim 50.000 lei exclusiv TVAsi cel putin unui contract de executie lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului acord-cadru care sa fi implicat executia de lucrari de constructii conducte alimentare cu apa, in valoare cumulata de minim 89.000 lei exclusiv TVA sau cel putin unui contract, de servici de proiectare si executie similare celor ce fac obiectul prezentului acord-cadru care sa fi implicat proiectarea si executia de lucrari de constructii conducte alimentare cu apa, in valoare cumulata de minim 139.000 lei, exclusiv TVAIn cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fiindeplinita de catre oricare dintre asociati. Informatii privind tertii sustinatori In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica sifinanciara sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sisustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 si190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective. . Persoana ce asigura sustinereafinanciara sau capacitatea tehnica si profesionala va prezentadeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarecat si declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a, lit.c^1 si lit d din OUG nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare. Informatii privind asocierea In cazul unei asocieri se completeaza si se prezinta formularul model ?Acord de asociere? ? Formularul M. Daca oferta este declarata castigatoare se va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara siobligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract.Oferta trebuie sa cuprinda acordul de asociere in care sa sementioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidarapentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si innumele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderulasocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Structura sau constituirea asociatiei nu va fimodificata pe toata durata contractului, decat cu aprobareaautoritatii contractante si numai in situatii exceptionale.Precizari privind experienta similara: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.)Nota: In cazul asocierilor, cerinta minima mai sus mentionata se vaconsidera indeplinita in mod cumulativ, prin luarea in considerare a tuturormembrilor asocierii.-modalitatea de indeplinire- Completare formular 7 din Sectiunea Formulare, in original, Informatii privind personalul: - declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani. - informatii privind personalul de specialitate solicitat + cv-uri. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia. Pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, operatorii economici pot prezenta angajamente. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contract/contracte individuale de munca.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea acordului cadru : Pentru proiectare :1. Un (1)inginer proiectant, cu studii superioare.Pentru executie :2. Un (1) responsabil tehnic cu executia domeniile: Constructii edilitare si de gospodarie comunala si constructii si amenajari hidrotehnice ;Nota : Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa 2 la Ord 509 al ANRMAP, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 687/28.09.2011.Cerinte minime obligatorii: Se va completa - Declaratie privind personalul de care ofertantul dispune pentru executarea contractului Pentru membrii echipei propuse de ofertant pentru executarea contractului se vor prezenta urmatoarele documente: copie conform cu originalul dupa contractele de munca, contractele de colaborare sau angajamente de participare obtinute de participant, cf. art 188, alin 3, lit. B din OUG 34/2006. Se vor prezenta atestatele in copie? conform cu originalul ?valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului :3. Un (1) sef santier/coordonator de lucrare4.Un (1) coordonator in materie de securitate si sanatate in munca5.Trei (3) sudori autorizati ISCIR pentru a efectua suduri la conducte PE/OL. -Atestare profesionala de sudor valabila la data limita de depunere a ofertelor. Se solicita copie atestat. Autorizatie ISCIR pentru a efectua suduri la conducte PE/OL. Se solicita copie autorizatie.-modalitate de indeplinire-b) - Completare Formular 8 A din Sectiunea Formulare, in original.- Completare Formular 8B din Sectiunea Formulare, in original.- Completare Formular 8C din Sectiunea Formulare, in original., Informatii privind dotarileOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune(proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de utilajele: Laborator de control constructii, autorizat, in dotare proprie, existenta unui contract/antecontract/precontract de colaborare cu un astfel de laborator la momentul ofertarii (conform Legii 10/1995)min un mij. de trasport auto necesare executarii contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune de utilaje minim obligatoriu (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere): Buldoexcavator ? cel putin 1 bc, Buldozer pe senile ? cel putin 1bc, Excavator pe senile ? cel putin 1 bc, Miniexcavator pentru spatii restranse ? cel putin 1 bc, Aparate sudura polietilena prin electrofuziune max DN 400 - cel putin 1 bc, Aparate sudura polietilena prin polifuziune (cap la cap) min DN 315 - cel putin 1 bc, Aparate sudura polietilena prin polifuziune (cap la cap) min DN 160 - cel putin 1 bc, Aparate de sudura oxiacetilenica ?cel putin 1 bc, Aparat de sudura electrica 4 KW ? cel putin 1 bc, Generator electric 7 KWA ? cel putin 1 bc, Mai compactor - cel putin 1 bc, Placa vibratoare - cel putin 1 bc, Ciocan pneumatic + motocompresor- cel putin 1bc, Freza pentru taiat beton/sfalt - cel putin 1 bc, Utilaj pentru forari orizontala cu diametrul minim DN 315 ? min 1 bcDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Se va completa Formularul I.1 ?Lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice Se prezinta documente din care reiasa forma de detinere sau declaratii de punere la dispozitie a utilajelor solicitate. Copie contract de cumparare/factura/contract inchiriere/leasing pentru toate echipamentele/ instalatiile/ autovehiculele de mai sus. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractant si specializarea acestora In cazul in care la realizarea contractului vor fi implicati si subcontractanti, ?Formulare?si un formular model (acord de subcontractare) cu subcontractantii si specializarea acestora. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Modalitatea de indeplinire : Se va completa Formularul I.1 ?Lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice Se prezinta documente din care reiasa forma de detinere sau declaratii de punere la dispozitie a utilajelor solicitate. Copie contract de cumparare/factura/contract inchiriere/leasing pentru toate echipamentele/ instalatiile/ autovehiculele de mai sus. a)Standarde de asigurare a calitatii- Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul acordului cadru, sau echivalent. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere a ofertelor. Nota : Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si ca din acestea reiese ca vor primi certificarea. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezentadocumentul mentionat mai sus pt. partea din contract pe care o realizeaza.b)Standarde de protectie a mediului- Certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001 in domeniul ce face obiectul acordului cadru, sau echivalent. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si ca din acestea reiese ca vor primi certificarea. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus pt. partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 14:04