Achizitie publica - Proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare si modernizare infrastructura stradala in mun. Sacele
Detaliu pentru invitatia numarul 342595
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342595/11.02.2013
Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare si modernizare infrastructura stradala in mun. Sacele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SaceleCod fiscal: 4317649, Adresa: P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele, Telefon: +40 268276164, Fax: +40 268273091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Libertatii Nr. 17, Sacele, Romania, cod postal: 505600, telefon: +40 268276164, fax: +40 268273091, persoana de contact: Irina Filip
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Mun. Sacele P-ta Libertatii Nr. 17 Jud. Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare si modernizare infrastructura stradala in mun. Sacele
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare si modernizare infrastructura stradala in municipiul SaceleLucrarile executate in baza contractului vor presupune : Pentru proiectare : Elaborarea documentatiei tehnice faza SF sau DALI, studiu topo (daca e cazul), studiu geo (daca e cazul), PT, PAC, DE, CS (specific lucrarii)Pentru executia lucrarilor : Executia de drumuri, parcari si cai de acces pietonale: 1. lucrari de terasamente (sapatura, umplutura, compactare si transport pamant) pentru realizarea fundatiilor2. fundatii din balast3. fundatii din piatra sparta4. strat de baza din mixtura asfaltica si imbracaminti bituminoase cilindrate executate la cald5. incadrare cu borduriReparatii de drumuri, cai de acces pietonale si parcari : Se vor executa lucrari de reparatii terasamente, fundatii si la imbracaminti (bituminoase, de beton sau pavele) si se vor executa incadrari cu borduri.Executia rigolelor pluviale din elemente prefabricateAcordul cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice.In baza acordului se atribuie contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata.- Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru cu incadrarea in cantitatea maxima estimata, conditionat de existenta creditelor bugetare aprobate;Valoarea maxima estimata a acordului cadru avand ca obiect ?Proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare si modernizare infrastructura stradala in municipiul Sacele? este de 9.500.000 lei fara TVA din care valoarea estimata a cheltuielilor diverse si neprevazute este: 452.381 lei ( reprezentand 5 % din valoarea maxima estimata a acordului-cadru ).
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare, in cuantum de: 180000 lei.Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin.(1) si (5) din H.G. nr. 925/2006 actualizata: Note: 1. Garantia de participare va avea valabilitate minim 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertei;Garantia de participare se poate constitui prin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari;
- virament bancar la RO48TREZ1365006XXX000365, cod fiscal 4317649, deschis la Trezoreria Sacele;
- numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentru determinarea echivalentei de curs leu-euro se are in vedere cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004;3. Autoritatea va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de 8464, 76 Lei;
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie :10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, fie prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului nr.2 , fie prin depunere la casieria autoritatii contractante de numerar sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 5 zile de la semnarea contractului.Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) aniin domeniul de activitate aferentobiectului acordului cadru care urmeaza sa fie atribuit trebuie sa fie cel putinegala cu suma de 3000000 LeiDocumente relevante: bilanturile contabile sau extrase de bilanturi inregistrat la organele competente sau orice alte documente echivalentepe ultimii 3 ani., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectaresimilare executate in ultimii 3 ani.- Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiectproiectarea de lucrari de drumuri, in valoare de minim 90.000 lei similar cu cel care face obiectul acordului cadru .Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta o lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul pretarii serviciilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfirsit- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea serviciilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca serviciile au fost executate in conformitate cu norme profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2.Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5ani.a.Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizareaa cel putin unui contract care sa fi implicat executia de lucrari de constructii de drumuri, similare cu cele care fac obiectul acordului cadru, in valoare de minim 1.800.000 leib.Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizareaa cel putin unui contract care sa fi implicat executia de lucrari de reparatiidrumuri, similare cu cele care fac obiectul acordului cadru, in valoare de minim 700.000 leic.Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizareaa cel putin unui contract caresa fi implicat executia de lucrari de amenajare rigole pluviale, similare cu cele care fac obiectul acordului cadru, in valoare de minim 300.000 lei.PrezenatareCertificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a)Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor;b) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor;c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;d)Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfirsit, Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a)Sef santier (inginer, absolvent CFDP, cu diploma de inginer )b)Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.c)Inginer proiectant , absolvent CFDP cu studii superioare .Pentru personalul de specialitate se vor prezenta: CV-urile, copii lizibile cumentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de absolvire, autorizatiiatestate sau certificate, declaratii de disponibilitate , copii contracte demunca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii/conventiicivile/angajament de participare in nume personal(in cazul in care nu suntangajati ai ofertantului)-experienta profesionala generala in domeniul constructiilor de drumuri in calitate sef santier/coordonator de lucrare in lucrari de constructii de drumuri pentru cel putin un contract de executie lucrari.-autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului pt. responsabil tehnic cu executia.Pt proiectant: Copii conform cu originalul dupa diplomele de studii, solicitate.Experienta profesionala in proiectare constructii drumuri. Se solicita prezentareaminim unui proces-verbal de receptie servicii proiectare de acelasi tip., Cerinta4.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? formular nr.13.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate /leasing /cumparare in rate / chirie sau prin angajament de punere la dispozitie, de cel putin urmatoarele : Buldozer pentru deplasare locala? cel putin 1bc, Excavator pentru sapare in spatii inguste (santuri) ? cel putin 1 bc, Excavator pentru sapatura mecanica cu cupa de min. 1, 2 mc ? cel putin 1 bc, Picamer teren foarte tare (conglomerate, stanca, etc.) - cel putin 1 bcCilindru compresor - cel putin 1 bcMai mecanic sau manual - cel putin 1 bcAutobasculanta transport pamant - cel putin 1 bc.Statie pentru producerea asfaltului - cel putin 1 bcStatie pentru producerea betoanelor - cel putin 1 bcAutovidanja - cel putin 1 bcMasina de taiat cu disc diamantat - cel putin 1 bcRepartizor de asfalt cu sistem de navigare automat si grila extensibila hidraulica cu posibilitati de frangere - cel putin 1 bcUtilaj de demolare/spargere beton/bordura - cel putin 1 bcAutogreder - cel putin 1 bcFreza de asfalt - cel putin 1 bcMatura mecanica - cel putin 1 bcAutobetoniera - cel putin 1 bcAutogudroneza - cel putin 1 bcTrailer - cel putin 1 bcOfertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la unlaborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specificelucrarilor ce urmeaza a se executa. Autorizatia laboratorului, trebuie sa fievalabila la data depunerii ofertelor., 5.Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiSe va completa: - formularul nr. 14 ? Model declaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, 6.Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept desemnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Se va prezenta formularul nr.3A ? Model de acord de asociere din Sectiunea Formulare.In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pecare le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitiepublica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractullegalizat, 7.Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Se va prezenta: - Formularul nr. 8A ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art.181 ? formular nr.1 si formular nr.2 din Sectiunea Formulare.- Formularul 8b ? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.6 Cerinta nr. 1Cerinta 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?-in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintreoperatorii economici;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor, Cerinta nr. 2- Cerinta 2 - Certificat ISO 14001 sau alte documente echivalente, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?-in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintreoperatorii economici;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 08:59