Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Proiectarea si executia lucrarilor de reparatie la Turnul de apa din Ghimbav?


Detaliu pentru invitatia numarul 338350
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania APA Brasov
Numar invitatie: 338350/29.10.2012
Denumire contract: ?Proiectarea si executia lucrarilor de reparatie la Turnul de apa din Ghimbav?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania APA BrasovCod fiscal: R1096128, Adresa: Str. Vlad Tepes 13, Brasov, Telefon: +40 268407723, Fax: +40 268471427
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectarea si executia lucrarilor de reparatie la Turnul de apa din Ghimbav?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Intocmirea documentatiei pentru autorizarea lucrarilor si proiectare lucrari reparatii Turn de apa Ghimbav- Executie lucrari de reparatii la constructie si instalatii turn de apa
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 460, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 6900 lei, valabila 90 de zile de la data si ora limita de primire a ofertelor.- Se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006, actualizata, prin: a. Ordin de plata in contul Companiei APABrasov SA: RO81 BRDE 080S V056 6020 0800;b. Scrisoare de Garantie Bancara;c. Printr-un instrument de garantare emis deo societate de asigurari;d. Prin fila CEC.- Dovada constituirii Garantiei de participare(in cazul Scrisorii de garantie bancara, instrumentului de garantare emis deo societate de asigurari sau filei CEC) se face prin transmiterea documentului de garantare in original la S.C. Compania APA Brasov S.A., str. Crisana nr. 1-3, Serviciul Relatii clienti, pana la data limita de depunere a ofertei.- Documentul de garantare constituit prin oricare din modalitatile legale prezentate, va fi transmis obligatoriu si in SEAP.- Nerespectarea cerintelor referitoare la garantia de participare conduce la respingerea ofertei.- I.M.M.-urile care vor achita jumatate din cuantumul garantiei de participare vor trebui sa faca dovada inscrierii in aceasta categorie de intreprinderi.- In cazuri exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate, Autoritatea Contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada de valabilitate cu un numar de zile care sa nu depaseasca 90 zile.- In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.- In cazul unei contestatii respinse de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participaresuma de 4240 lei in conditiile prevazute de art.278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executiei este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui conform prevederilor art.90 din HG 925/2006, prin retineri succesive din facturile emise de catre operatorul economic sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie va fi constituita de contractant intr-un cont la dispozitia autoritatii contractantela o banca agreata de ambele parti.Perioada de garantie a lucrarilor este de 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, documentele vor fi emise pentru fiecare membru al asocierii.- Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G nr.34/2006) -Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?.In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.180 din O.U.G. nr.34/2006.Nota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34 / 2006 - Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?. In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.181 lit.a, c1 si d din O.U.G. nr.34/2006.Nota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din O.U.G. nr.34 / 2006 - Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?. Persoane cu functie de decizie: Director general - ing.Fatu Dorin, Sef Serviciu Tehnic ? ing. Nicolau Antoniu, Sef Serviciu AchizitiiPublice? ing.Hurghis Dorin, Sef Serviciu Juridic P.A. ? Olariu Bogdan. In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta- Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?. In cazul unei asocieri, documentele vor fi emise pentru fiecare membru al asocierii.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 60 de zile inainte de data depuneriiofertei.Certificatul constatator poate fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea Autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor va transmite certificatul constatator in original in vederea verificarii conformitatii documentului depus in SEAP.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere autorizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante ? pentru persoane juridice / fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca o asociere de operat.ec. depune o oferta comuna, atunci sit. ec. si financ. se demonstr. prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asoc.Capacit. ec. si financ. a ofertantului/grupului de operat.ec. poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de nat.relatiilor juridice existente intre ofertanti si pers. respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstr.sit. ec.si financ.invocand si sustinerea acordata, de catre o alta pers, are obligatia de a dovedi sustin. de care beneficiaza, prin prezent. unui angajament ferm al pers.respective, incheiat in forma autentica, angajam. ce trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evident faptul ca disponibiliz acestora se va realiza necondit, in funct. de necesit. care apar pe parcurs indepl.contr.in cauza, conf. art. 186 din OUG nr. 34/2006., Cifra de afaceri medie globala anuala pe ultimii trei anitrebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 100.000 EURO.Curs anual mediu leu/euro comunicat de BNR: 2009 ? 4, 2373 lei/euro;2010 ? 4, 2099 lei/euro;2011 ? 4, 2379 lei/euro.Cursul valutar pentru care s-a facut echivalenta pentru cifra de afaceri este cel comunicat de BNR in 20.06.2012, 1Euro=4.4630 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca o asociere de oper.ec. depune o oferta comuna, atunci Capacit.tehn. si/sau prof. se demonstr. prin luarea in consider.a resurs. tut. membr.asoc.Capacit. tehn si/sau prof a ofertant/grup de operat ec poate fi sustin.si de o alta pers, indif de nat rel juridice exist intre ofertanti si pers respect. In caz in care ofert. isi dem. capacit. tehn si/sau prof invocand si sustin acord de catre o alta pers, are oblig de a dovedi sustin de care benefic, prin prezent unui angajam ferm al pers resp, incheiat in forma autentica, angajam ce treb sa prevada care sunt resursele respect si sa evident fapt ca disponibiliz ac se va real necondit, in funct de necesit care apar pe parcursul indepl contr in cauza, conf. art. 190 din OUG nr. 34/2006., Exper ca antrepr ? niv spec min neces: Exper. in exec de lucr de constr.edilit in val de 100.000 EURO, lucr execut si duse la bun sfarsit in ult 5 ani. Exper poate fi cumul din max 3 contr avand ca ob exec de lucr si va fi doved cu proc verb de recept sau alte doc.echiv semn de Benefic.Curs mediu anual leu/Euro comunicat BNR: -2007:3.3373 lei/Euro; 2008:3.6827lei/Euro; 2009:4.2373 lei/Euro; 2010:4.2099 lei/Euro; 2011:4.2379 lei/Euro.Nota : In sit in care contr au fost semn inainte de per de 5 ani, aut contr va lua in consid lucr exec si duse la bun sfarsit in per solicit si va avea in vedere doar lucr exec in ac per.Per de 5 ani se calc de la data de depun a of, 5 ani in urma.In caz in care exper sim este doband in calit de subcontr, ofert poate prezproc verb de recep sau alte doc echiv semn de benef, caz in care benef este antrepr gen al lucrCurs valutar la care s-a facut echiv ptr val estim ptr.activ de exec.este cel comunic de BNR in 20.06.2012 1Euro=4.4630 lei., Pers Contract implic in proiect ? niv spec min nec: 1 - Coordonator de proiect Calif: - Ing constrExp: -Coord unui contr de lucr de const edilitSe va prez CV din care sa reiasa exp solicit, titl contr si o descr succinta a lucr si copie dupa Diploma de Stud2 ? Sef santier Calif: -ing/tehnician/maistruExper: -Conduc unui sant de lucr de constr edilSe va prez CV din care sa reiasa exper solic, titlul contr si o desc succinta a lucr si copie dupa Diploma de Stud.3 ? Respons tehn cu exec Calif: -Respons Tehn cu Exec atest ptr lucr din dom contrExp: -Respons Tehn cu Exec in cadr unui contde lucr de constr edil.Se va prez CV din care sa reiasa exper solic, titl contr si o descr succinta a lucr, copie dupa Dipl Stud si copie dupa Atest ca respons tehn cu exec in dom constr edilit., Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea Contractului ? nivel specificminim necesar: - Schelanecesara lucrarilor la mare inaltime aprox 30 m (care sa corespunda conditiilor de securitate si siguranta a muncii)- Plasa de protectie care sa izoleze zona in care se executa lucrarile- Parapeti si platforme sigure care sa reduca la minim riscul producerii de accidente, Informatii privind subcontractantii: - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora;
-Declaratia privind eligibilitatea ptr.subcontractant;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ptr. Subcontractant;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata de ofertant si subcontractant. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer