Achizitie publica - Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Modernizare DF 022 Govajdia ? Runcu Mare ? Vadu Dobrii, km 8+900 ? km 22+170?
Detaliu pentru invitatia numarul 338767
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338767/02.11.2012
Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Modernizare DF 022 Govajdia ? Runcu Mare ? Vadu Dobrii, km 8+900 ? km 22+170?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LELESE (CONSILIUL LOCAL LELESE HUNEDOARA)Cod fiscal: 4633340, Adresa: comuna Lelese, sat Lelese, nr. 20, Lelese, Telefon: 0254/735402, Fax: 0254/738144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Lelese, sat Lelese, nr. 20, Lelese, Romania, cod postal: 337295, telefon: +40 254735402, fax: +40 788140658, persoana de contact: CONSTANTIN HARANGUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primarie comuna Lelese din sat Lelese, nr. 20, jud.Sediul primarie din comuna Lelese, sat Lelese, nr. 20, jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectarea si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ?Modernizare DF 022 Govajdia ? Runcu Mare ? Vadu Dobrii, km 8+900 ? km 22+170?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si asistenta tehnica pe perioada de derulare a lucrarilor (elaborare proiect tehnic faza PT, DE, CS) si executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitie conform proiectului tehnic
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 963, 474 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 119.000 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor (se va preciza zz/ll/aaaa).Garantia de participare1) prin virament bancarin cont RO90TREZ3675004XXX000034. Dovada constituirii garantiei de participare: se va prezenta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (inclusiv) cu viza Serviciului Contabilitate - Financiar din cadrul autoritatii contractante, care sa confirme viramentul.2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original;3) ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie conform OUG 34/2006In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma calculata conf preved art 278.1 din OUG nr 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui: 1) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006, calitatea de participant la procedura, eligibilitateaCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar: Achim Ciprian GheorgheViceprimar: Cutinant GheorghitaSecretar: Rasa Remus CiprianContabil: Lungu DoricaComisia de licitatie: Presedinte: Ianc MihaiMembriiPopa Florin, Ungureanu DoricaSecretar Remus CiprianPersoanele care aproba bugetul aferent AC, inclusiv consilierii locali: Mihonesc Adrian, Poanta Nicolae, Poanta Ioan, Poiana Petrica, Oprinescu SergiuCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele localeCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice;Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cazier judiciar al companiei?valabil la data limita pentru depunerea ofertelor Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate conform prezentei proceduri
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economica si financiara, Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 aniValoarea minima cel putin 11.926.000 lei.Pentru valorile exprimate in alta moneda, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru proiectarePentru valorile exprimate in alta moneda, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR., Informatii privind experienta similara servicii de proiectarePrezentarea unei liste cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, ,Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa indeplineasca un nivel minim al valorii serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, astfel: Un (1) contract similar a carui valoare sa fie cel putin egala cu 200.000 lei fara TVA.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, proces verbal de predare-primire a documentatiilor, recomandari din partea beneficiarului, ,Experienta similara pentru executiePentru valorile exprimate in alta moneda, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR., Declaratie privind lista principalelor lucrariexecutate executate in ultimii 5 ani., Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa confirme executarea in ultimii 5 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, a unui contractde aceeasi natura si complexitate cu cea a contractului ce urmeaza a fi atribuit si a carui valoare sa fie de cel putin egala sau mai mare cu 5.393.000 lei fara TVA.Pentru confirmare, se vor prezenta: certificari de buna executie pentru contractul prezentat. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari din partea beneficiarului, ,Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Detinerea minim urmatoarele utilaje si echipamente necesare pentru indeplinirea contractului: - repartizor mixturi asfaltice- autogreder- excavator- buldozer- compactor static (rulou)- compactor static autopropulsat pe pneuri- autocisterna.- autobasculanta.- autobetoniera.- laborator de grad II pentrudeterminari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului., Resursele umane considerate ca fiind strict necesare indepliniriicontractului : - Sef santier (inginer, absolvent al Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri, cu diploma de inginer / licenta), cu experienta pe o pozitie similara in minim 1 contract similarCV, diploma de absolvire, contractul de munca/contract de colaborare/declaratie privind disponibilitatea- responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul ce face obiectul contractului, cu experienta pe o pozitie similara CV, certificatul de atestare tehnico-profesionala pe domeniul de activitate constructii, legitimatia, contractul de munca/contract de colaborare/declaratie privind disponibilitatea-responsabil cu controlul calitatii (RTC)CV-ul, diploma in specialitate sau decizia de numire din partea ofertantului, contractul de munca/contract de colaborare/declaratie privind disponibilitatea;, continuare cerintaInginer proiectare, absolvent de invatamant superior de lunga durata in domeniul ce face obiectul contractului, CV, diploma de absolvire, contractul de munca/contract de colaborare/declaratie privind disponibilitatea, Informatii privind asocierea, Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire completat., Informatii privind sustinereaAngajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, ,NOTA, privind experienta similara: AC accepta prezentarea experientei similarematat cumulat, cat si separat pe cele doua componente: proiectare si exeutie, Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora, Acord de subcontractare Standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei., Standard de protectia mediului ISO 14001 sau echivalentIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la adresa de web www.e-licitatie.ro (SEAP) sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 09:39